Kaverilla oli pari kuukautta sitten myöskin E46 318i:ssä justiinsa samanlainen vika.
Syyllinen oli tuo kampiakselin asentotunnistin.
Sammuili satunnaisesti ja kun odotteli muutaman minuutin, lähti taas käyntiin.
Vikakoodit oli tulleet myös molempien nokka-akseleiden antureista ja monesta muustakin paikasta. Myös mittarit häröili kuten sinullakin.
Kampiakselin anturin vaihtoi paikallinen korjaamo, oli kuulemma ollut ahdas paikka...
Syyllinen oli tuo kampiakselin asentotunnistin.
Sammuili satunnaisesti ja kun odotteli muutaman minuutin, lähti taas käyntiin.
Vikakoodit oli tulleet myös molempien nokka-akseleiden antureista ja monesta muustakin paikasta. Myös mittarit häröili kuten sinullakin.
Kampiakselin anturin vaihtoi paikallinen korjaamo, oli kuulemma ollut ahdas paikka...
Comment