Jees! ongelma käytetyissä on se etten ole ennen tiennyt mistä näitä mahtaisi saada mutta tuoltahan löytyi jo ensisilmäyksellä sopivan mallinen =)
Kiitos!
Siinä se ongelma vähän on. Kun ei saa oikein mistään ehjiä ruosteettomia ovia. Pieni täppi ruostetta reunakitissä -> koko pokkaus kauttaaltaan ym kunnossa.
Nissan 300zx N52? Turbo
BMW E61 525d 6gang missile
BMW E39 527i turbo 666whp
BMW E46 316ia mammankulkine
BMW E66 745ial
BMW E92 320i
BMW E46 300 raato
Siinä se ongelma vähän on. Kun ei saa oikein mistään ehjiä ruosteettomia ovia. Pieni täppi ruostetta reunakitissä -> koko pokkaus kauttaaltaan ym kunnossa.
Höpö, höpö.
Näitä löytyy kyllä ihan virheettöminä jos vähänkään viitsii etsiä.
Siinä se ongelma vähän on. Kun ei saa oikein mistään ehjiä ruosteettomia ovia. Pieni täppi ruostetta reunakitissä -> koko pokkaus kauttaaltaan ym kunnossa.
100% varmasti löytyy ehjä ja oikean värinen ovi kun sellaisia löytyy vanhempiinkin autoihin, juuri hain ehjän E32 oven, toki vuoden etsimisen jälkeen.
100% varmasti löytyy ehjä ja oikean värinen ovi kun sellaisia löytyy vanhempiinkin autoihin, juuri hain ehjän E32 oven, toki vuoden etsimisen jälkeen.
Eikös näitten e46 valmistuksen kanssa ole kämmitty korin sinkitysvaiheessa? Käytetty liian pitkään samaa ainetta tjsp? En ole vielä törmännyt ruosteettomiin oviin purkaamoilla. Saman värinenkään ei tarvitsisi olla.
Kummastelen juurikin yllämainittua asiaa nuista vanhempien autojen ovista. Mullakin esimerkiksi on pääasiassa sigussa mainittujen e28:ien ovet ruosteettomia ja hyväkuntoisia.
Kummallista sinänsä, oma e46 ollut pääasiassa lapissa ja muuten ruosteeton mutta sitten ovissa on vallaton itsetuhomoodi päällä
Nissan 300zx N52? Turbo
BMW E61 525d 6gang missile
BMW E39 527i turbo 666whp
BMW E46 316ia mammankulkine
BMW E66 745ial
BMW E92 320i
BMW E46 300 raato
Eikös näitten e46 valmistuksen kanssa ole kämmitty korin sinkitysvaiheessa? Käytetty liian pitkään samaa ainetta tjsp? En ole vielä törmännyt ruosteettomiin oviin purkaamoilla. Saman värinenkään ei tarvitsisi olla.
Kummastelen juurikin yllämainittua asiaa nuista vanhempien autojen ovista. Mullakin esimerkiksi on pääasiassa sigussa mainittujen e28:ien ovet ruosteettomia ja hyväkuntoisia.
Kummallista sinänsä, oma e46 ollut pääasiassa lapissa ja muuten ruosteeton mutta sitten ovissa on vallaton itsetuhomoodi päällä
Meinaatko että esim. takuupurkaamot myy ruosteisia ovia A1 kuntoisina?
Voin luvata että tästä maasta todellakin löytyy 100% ehjiä ovia myös e46:een.
Ei, sinkityksessä ei ole mitään vikaa, vaan se toimii juuri niin kuin sen on suunniteltukin toimivan.
Kyseessä EI OLE perinteinen ”ruostuminen”, vaan ongelma tosiaan on sisäsyntyinen johon sinkki reagoi saumaan jääneisiin epäpuhtauksiin luopumalla teräksen puolesta, jolloin auton sijainnilla tai käytöllä ei ole mitään merkitystä ko.ongelman syntymiselle.
Eli näiden kunto on ihan siitä kiinni missä kohtaa ne ovat aikoinaan alihankkijan linjastolla kulkeneet, eli kuinka paskaiset huuhteluliemet on kohdalle sattunut ja sitä kautta kuinka ”suolapitoiset”/epäpuhtaat liemet ovat oven puristesaumaan PU-sauman alle sulkeutuneet.
Jokaisen e46:n ko.saumassa on jonkin verran ”sinkkipölyä” ja värjäytymää jos ne avaa nyt vuonna -2016, mutta kyllä näitä todellakin löytyy aivan virheettömässä ulkoisessa kunnossa olevia ja aika helpostikkin.
Meiltä kolarikorjaukset alkaa e46:een olemaan jo historiaa, mutta kun näitä kuitenkin vielä ihan viime vuosiin asti on tehty, niin ei ainakaan meillä ole todellakaan ollut pientäkään ongelmaa löytää siihen ehjiä/virheettömiä ovia(ajokilsat eikä auton sijaintipaikka tms. ei vaikuta tähän lainkaan).
Nämä nyt muutenkin alkaa muutaman vuoden sisään olemaan paalaustavaraa, joten ihan ikuisuuksia vartenhan näitä ei kannata enään rakentaakkaan.
Ei, sinkityksessä ei ole mitään vikaa, vaan se toimii juuri niin kuin sen on suunniteltukin toimivan.
Kyseessä EI OLE perinteinen ”ruostuminen”, vaan ongelma tosiaan on sisäsyntyinen johon sinkki reagoi saumaan jääneisiin epäpuhtauksiin luopumalla teräksen puolesta, jolloin auton sijainnilla tai käytöllä ei ole mitään merkitystä ko.ongelman syntymiselle.
Eli näiden kunto on ihan siitä kiinni missä kohtaa ne ovat aikoinaan alihankkijan linjastolla kulkeneet, eli kuinka paskaiset huuhteluliemet on kohdalle sattunut ja sitä kautta kuinka ”suolapitoiset”/epäpuhtaat liemet ovat oven puristesaumaan PU-sauman alle sulkeutuneet.
Jokaisen e46:n ko.saumassa on jonkin verran ”sinkkipölyä” ja värjäytymää jos ne avaa nyt vuonna -2016, mutta kyllä näitä todellakin löytyy aivan virheettömässä ulkoisessa kunnossa olevia ja aika helpostikkin.
Kiitos selvennyksestä. Tuota tarkoitinkin. Eli nyt vain laajentaa hakua etelään päin ja etsimään ulkoisesti hyviä ovia.
Nissan 300zx N52? Turbo
BMW E61 525d 6gang missile
BMW E39 527i turbo 666whp
BMW E46 316ia mammankulkine
BMW E66 745ial
BMW E92 320i
BMW E46 300 raato
Mulle vaihdettiin takaovet ja paikattiin vähän muutakin takuuseen. BMW Suomi toimi hienosti ja Laakkonen teki hyvän työn.
Oletko kontaktoinut BMW Suomea asiassa?
Näillä mennään: - BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016 - BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011 - BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009 - BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Comment