Sulla on autossasi lastu/ohjelma? Jos on ns. huijaus boksi nii heitä se mäkeen ja ajele toimivalla autolla, jos taas ohjelma nii pyydä ohjelmoijaa palauttamaan orig. ohjelma.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
330D Ahtaa liikaa
Collapse
X
-
Originally posted by jsr85 View PostSulla on autossasi lastu/ohjelma? Jos on ns. huijaus boksi nii heitä se mäkeen ja ajele toimivalla autolla, jos taas ohjelma nii pyydä ohjelmoijaa palauttamaan orig. ohjelma.
Comment
-
-
Originally posted by wmb330d View PostHomma jatkuu eli auto tiputtaa paineet yhtäkkiä 0.8 kun ensin huitelee lastun/ohjelman kanssa 1.4-1.5-ja semmosta sompailee vähän aikaa ennen kun veto tipuu pois ja menee paineet tonne alas. J a nyt uutta toi ahtopaineventiilikin.... järki menee, oisko seuraavana sitten ilmamäärämittari?
Edit: tuli mieleen myös että sinulla aikalailla pätkäsee se auto kiihdytyksessä niin ettei vain olisi siirtopumppu menossa? livedatan lueskelulla pystyisi kiihdytyksen aikana seuraamaan pysyykö siirtopaineet tarpeeksi korkealla. Tarkista siirtopaineet ennenkuin alat massamittaria hommaamaan.Last edited by Incidious; 30-09-2009, 12:05.
Comment
-
-
Originally posted by wmb330d View PostAutossa on softa ja vakionakin teki samaa tosin ei yhtä pahasti, seilaili kyllä paineet silloinkin
Comment
-
-
Originally posted by wmb330d View PostNo joo ajelin tossa ja kovemmilla kierroksilla pelaa, 4 ku varovasti aloin kaasuu painaa ni passas ajaa kierrokset loppuun(suljettu alue) mutta, kun yrittää kerrasta painaa pedaalin pohjaan ni jo vain meno katkee. Että oisko kuitenkaan pumppu kun ei kyllä äännä mitenkää erityisesti vaan tasaseen surisee hiljaa.Irroitin ilm.mittarin piuhan ni toimi ei kertaakaan hyytynyt, ei kyllä tehoa ollu niin kuin silloin ku toimii piuha kii. No huomenna saatan olla viisaampi kun katotaan ajossa mitä tietsikka kertoo, mutta että tällaasta
Comment
-
-
No katselkaa tietsikalla huomenna miltä siirtopaineet näyttää täyskaasu kiihdytyksessä. kovasti epäilen että ei ole tarpeeksi siirtopaineet kun sinulla niin terävästi nykäsee. normaalisti tosiaan viallisella ilmamassamittarilla vaikutus ahtoihin on laskeva..Last edited by Incidious; 30-09-2009, 19:44.
Comment
-
-
Originally posted by Incidious View PostNo katselkaa tietsikalla huomenna miltä siirtopaineet näyttää täyskaasu kiihdytyksessä. kovasti epäilen että ei ole tarpeeksi siirtopaineet kun sinulla niin terävästi nykäsee. normaalisti tosiaan viallisella ilmamassamittarilla vaikutus ahtoihin on laskeva..
No nyt kävi kokelee autoa kaveri joka työkseen rassaa näitä ja sanoi että turbolle menevää tankoa kun säätää niin sillä saa ahtopaineet kuriin ja sillä helpottaa, no se tehdään seuraavas
Comment
-
-
Originally posted by wmb330d View PostNo nyt kävi kokelee autoa kaveri joka työkseen rassaa näitä ja sanoi että turbolle menevää tankoa kun säätää niin sillä saa ahtopaineet kuriin ja sillä helpottaa, no se tehdään seuraavasE39 530dA -02 M-Sport
E53 X5 3.0dA -06 Sport
* Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia.
Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.
Comment
-
-
Originally posted by Incidious View PostNo katselkaa tietsikalla huomenna miltä siirtopaineet näyttää täyskaasu kiihdytyksessä. kovasti epäilen että ei ole tarpeeksi siirtopaineet kun sinulla niin terävästi nykäsee. normaalisti tosiaan viallisella ilmamassamittarilla vaikutus ahtoihin on laskeva..Originally posted by Clavurion View PostVoihan sitä toki testata, mutta purkkapatentti se silti on, eikä varsinaisesti korjaa vikaa. Ymmärtääkseni tuossa voi käydä niinkin, että jos johdesiipiä säädetään avautumaan liikaa, voi ääriasennossa osua turbon pakosiipiin.
Comment
-
-
Originally posted by wmb330d View Postniin ja paineet käy kyllä jossain 1.7 koska menee asteikon yli
Comment
-
-
Originally posted by wmb330d View PostNo nyt kävi kokelee autoa kaveri joka työkseen rassaa näitä ja sanoi että turbolle menevää tankoa kun säätää niin sillä saa ahtopaineet kuriin ja sillä helpottaa, no se tehdään seuraavas
Comment
-
-
Originally posted by Incidious View PostÄÄÄ! Nykyisella ohjelmallasi paineiden pitää käydä 1.6-1.8 ja palata 1.3-1.5bar. se pönttö ei vaikuta siihen miten korkealla paineet käy. mittasitteko ne siirtopaineet älkää säätäkö sitä tankoa
No eipä toiminu enää kylmänäkään, otin ilmämäärämittarin johdon irti ni toimii mutta vähän laiskemminLast edited by wmb330d; 02-10-2009, 09:51.
Comment
-
-
No päivitystä taas, nyt luettu vikamuisti ja nollattu sitten kävin ajaa ja tuloksena AHTOPAINETUNNISTIN IMPULSSI LIIAN KORKEA
Mitä meinaa uusi anturi on ja herjaa? Vai oisko että on vääränlainen 3117 09B 25/250KPA lukee anturassa,prrrrr ku vanhaa ei oo enää tai vois löytyä ku kaivelis...
ja ennen nollausta oli myös IMUILMAN LÄMPÖTUNNISTIN IMPULSSI LIIAN KORKEALast edited by wmb330d; 02-10-2009, 18:50.
Comment
-
Comment