Announcement

Collapse
No announcement yet.

330d M57N tehot puolessa, kulutusmittari pilvissä..VIKA LÖYTYI

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Kaaleppi1
    Newbiemmer
    • Mar 2010
    • 4
    • Kajaani

    #31
    Täällä taitaa olla myös maf tiensä päässä, tankin kulutus oli noin 7litraa ja tosiaan käyttäätyy juuri noin, eli kun lähdet kiihdyttää nätisti niin kulutusmittari pomppaa pohjaan ja vedossa tuntuu laiska kohta ennen kun lähtee kunnolla vetämään. Erityisen laiskalta ei tunnu muuta kuin juuri jossai 1500-2500 kierrosta, sitten tuntuu että alkaa vasta kaasuun vastaamaan.
    Pitää vielä katsoa keskiviikkona livedatat.
    Onko tuo rail-anturin liitin kannattavaa putsailla?
    e46 323ci

    Comment

    • Aslakki
      Bimmer Fanatic
      • Mar 2008
      • 359
      • Kuusamo

      #32
      Kukas guru Pirkanmaalla tekis nuita MAFfin koodauksia?
      E39 525iA - 01, Toyota Avensis 2005 2.0d, Toyota Corolla 2007 1.6, Ex. E30 318i cabrio 3/1992, Ex.E39 530i M-Sport 11/2001, Ex.E39 525iA-01, Ex.E36 325i coupe 4/1994, Ex.Toyota Avensis 2006 2.0d, Ex.Nissan Primera 2.0i 1999, Ex. E39 530da touring 2/2000, Ex. Opel Vectra 2.0 -97, Ex. Toyota Corolla 1.6 -88

      Se mikä ei tapa, se vit... ketuttaa

      Comment

      • Dunky
        Bimmer Enthusiast
        • Feb 2003
        • 4929
        • Kotka

        #33
        Originally posted by Aslakki View Post
        Kukas guru Pirkanmaalla tekis nuita MAFfin koodauksia?
        Lähetä mulle, tulee kerralla hyvä
        Vikakoodien lukua. Pikselien korjailua ja UUSIA mittariston neulojen moottoreita

        Myös vaativampaa koodausta, sekä "avaimia" katiskoille, Retrofitit NBT yms yms.

        Comment

        • Gonzalez
          BTCF Member
          • Jun 2003
          • 2632
          • Seinäjoki

          #34
          No niin, tätä topikin autoa ei ole joulun jälkeen omistuksessani enää ollut vaan korvaajaksi saapui 2004 vuoden E61 530d.

          Eri kori mutta sama M57N kone, sama vuosimalli, melkein samat kilometrit (karvan alle 200tkm) ja alkuperäinen massamittari sanoi poks juuri samoilla oireilla. Alkoi aivan naurattaa että miten voikin olla elinikä täysin sama kahden auton massamittareilla, juuri kun tuohon edelliseen pirssiin ehdin palikan vaihtaa.

          ---> Ei muutakuin soitto aamulla Tampereen KL-varaosaan, massamittari (Bosch) löytyi hyllystä, matkahuolto toi saman päivän aikana Seinäjoelle ja hinta postikuluineen 240e.

          Ja taas mennään!
          530d GT F07 2010
          325i E30 Cabriolet 1987

          Ex.316i E30 coupe 1987, 325i E36 sedan 1991, 325iA E36 coupe 1993, 328i E36 coupe 1995, 330dA E46 Touring M-sport 2002, 330d E46 Touring M-sport 2004, 530d E61 Touring 2004, 730dA E38 sedan 1999, 740dA E38 sedan 2000, 530dA E61 Touring M-sport 2004, 730dA E65 2004, 328i E36 coupe M-sport 1996, X5 E70 2007

          Comment

          • jani87
            Bimmer Rookie
            • Mar 2012
            • 82
            • Finland

            #35
            Hei, mulla alla 320i 2005 E90. Samat oireet mulla myös eli bensamittari käyttäytyy samalla tavalla, tehoista en ole aivan varma mutta ehkä hieman ala kierroksilta kadonnut tehoja. Oliskohan mulla myös tuo MAF sökönä vaikka bensa kone onkin?
            Lambdaasta varmaan jo ite autoki rupeis valittamaan jos se olis sanonu sopimuksen irti? Piuhan päässä en ole vielä ollut mutta epäilen että se mitään sanoo tähän ongelmaan... Eli vissiin tässä tapauksessa uus MAFFI kiinni?
            ------------
            Ajossa: 2006, 325i e91

            Ex:
            2005, 320i e90

            Comment

            Working...
            X
            😀
            🥰
            🤢
            😎
            😡
            👍
            👎