No kyllä näitä suomessakin valmistetaan (salaiset nyrkkipajat ) ja omassakin 330d olisi ollut parempi vaihtoehto. Mutta sitten tarvitaan se jousitettu kytkin jos sen löydät niin valmistajakin vauhtipyörälle saattaa löytyä. Ainut miinus efekti mikä voi tulla niin hyvin pieni rallatus tyhjäkäynnillä ja kevyt ravistus n.1000-1500 alueella isolla vaihteella ajaessa kaupungissa. Ainakin VAG tekee näin, BMW;n ravistuksista en voi sanoa, mutta Volvossa kuulemma ei mitään ravistuksia/muitakaan ongelmia.
No kyllä näitä suomessakin valmistetaan (salaiset nyrkkipajat ) ja omassakin 330d olisi ollut parempi vaihtoehto. Mutta sitten tarvitaan se jousitettu kytkin jos sen löydät niin valmistajakin vauhtipyörälle saattaa löytyä. Ainut miinus efekti mikä voi tulla niin hyvin pieni rallatus tyhjäkäynnillä ja kevyt ravistus n.1000-1500 alueella isolla vaihteella ajaessa kaupungissa. Ainakin VAG tekee näin, BMW;n ravistuksista en voi sanoa, mutta Volvossa kuulemma ei mitään ravistuksia/muitakaan ongelmia.
Vinkkinä jos haluaa kaksoismassavauhtipyörän tilalle kiinteän niin valeonilta saa näitä, näissä on levy jousitettu.
Hyvin tuntuu toimivan
Paketissa tuli vauhtipyörä, levy,asetelma,painelaakeri.
Vinkkinä jos haluaa kaksoismassavauhtipyörän tilalle kiinteän niin valeonilta saa näitä, näissä on levy jousitettu.
Hyvin tuntuu toimivan
Paketissa tuli vauhtipyörä, levy,asetelma,painelaakeri.
Oliko minkä hintainen paketti? Kuuluuko mitään sivuääniä?
Hintaa en tarkasti muista mutta reilusti alle tonnin.
Ainut mitä olen huomannu erona, kun ajaa isolla vahteella ja pienillä kierroksilla niin jurisee mutta tämä kuuluu tähän vauhtipyörän ominaisuuteen.
Esim: 4 tai 5 vaihde päällä ja kierrokset 1500rpm kohilla niin jurisee kun voima loppuu kesken. sitten kun on kierrokset tuon yli niin ei mitään eroa vanhaan.
Pienemmillä vaihteilla kaupungissa ajettaessa toimii kuin ennenkin.
liikkeellelähdöt, kiihdyttelyt , tyhjäkäynnit toimii kuin ennenkin...
Comment