ongelma on että ei aukea millään!! kutteri ja lukitus irtosi hyvin, muta itse raidetangonpää ei irtoa millän raidetangosta. vinkkejä kaivataa.
siinähän pitäis olla avainväli josta vääntää lenkillä,jos ei toimi niin putkitongeilla on aina vääntynyt.Helpoin konsti on laittaa raidetangon pallonivel takaisin paikalleen ja sitten herkistellä se raidetangon kierre,niin pysyy paikallaan paremmin eikä tarvi pitää toimsella kädellä kiinni.
E24 635csi
M-B W140
Citroen c4 coupe
H-D sportster chopper
Kodin remontit kattavasti ammattitaidolla
Myös autohuollot,remontit,lohko/säteilylämmitinasennukset tampereella.
Yhteydet privalla tai allaolevien sivujen kautta www.mpanet.fi
siinähän pitäis olla avainväli josta vääntää lenkillä,jos ei toimi niin putkitongeilla on aina vääntynyt.Helpoin konsti on laittaa raidetangon pallonivel takaisin paikalleen ja sitten herkistellä se raidetangon kierre,niin pysyy paikallaan paremmin eikä tarvi pitää toimsella kädellä kiinni.
kiitokset, kokeillaan aamulla kun saan jostai putkitonget käsiini
Itse irroittelin kaverin kanssa parkkipaikalla ja oli muuten helvetin tiukassa. Tehtiin lopuksi sillai, että minä pidin rengaskotelossa jollain avaimella raidetangonpäätä kiinni ja kaveri meni makuulleen maahan ja painoi jalalla auton alta toisella avaimella. Oli niin tiukassa, että kaverille kävi jalkapohjaan kipeetä kun avain painui kengän pohjan läpi jalkapohjaa vasten. Mutta kyllä se sit pienen väkertämisen jälkeen lähti. Mulla oli kädet hellänä ja kaverilla jalkapohjat. WD-40:kin loppui.
Tai vaihtaa kiltisti koko raidetangon niin tietää että on sellaiset osat jotkat ei ole saaneet väkivaltaa.
Sisempi pätkäkin helposti väsähtää jos pääsee käymään mutkalla ja sitten sen pituus muuttuu eestaas ajossa itsekseen.
Sellanen huomio vielä että vaikka auto kulkisi puoltamatta ja ratti suorassa remontin jälkeen , ohjauskulmien tarkastus ja säätö on tehtävä. Siellä voi olla kulmat aivan vituillaan kummiskin , nimim "muutamat mitattu".
2015 VW Crafter 1984 BMW 316 2009 Kawasaki Ninja 250RRR petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
Tai vaihtaa kiltisti koko raidetangon niin tietää että on sellaiset osat jotkat ei ole saaneet väkivaltaa.
Sisempi pätkäkin helposti väsähtää jos pääsee käymään mutkalla ja sitten sen pituus muuttuu eestaas ajossa itsekseen.
Sellanen huomio vielä että vaikka auto kulkisi puoltamatta ja ratti suorassa remontin jälkeen , ohjauskulmien tarkastus ja säätö on tehtävä. Siellä voi olla kulmat aivan vituillaan kummiskin , nimim "muutamat mitattu".
... en tiedä autosi rakennetta ja voi olla että ohje ei käy tuohon. Pitää tossa ohjees raidetangonmennä pään sisäkierteeseen. Bemuis voi olla erilailla- enoo vaihtanu.:think
Mikä vittu on että muuten täällä kyllä neuvotaan vaihtamaan jopa summassa alustan osia uuteen mutta raidepäiden kohdalla neuvotaan kaikki vippasharakiri-kikat jotta sitä sisäpäätä säästyy uusimasta?
2015 VW Crafter 1984 BMW 316 2009 Kawasaki Ninja 250RRR petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
Comment