Ajateltiin täs kyl kaverin kaa väsätä jäärata, jossa voi harjoitella ajoa ilman ajovakauden hallintaa. Miksi perän heittäminen yhdistetään niin usein yleiseen liikenteeseen? Se on älyttömän hauskaa mutta ei sen takia muita kannata vaarantaa. Meni offtopiciks jo.
Pidä sitä dsc-nappia pohjassa niin kauan, että mittaristoon syttyy kaksi keltaista valoa, eiköhän se perä siitä sitten lähde omille retkilleen paremmin
Kummalles puolelle konetta tuollainen säteilylämmitin tulee e46 330d:ssä Alustavasti kyselen kun huomenna alkaisi vastuksen asentaminen niin helpottaa paljon kun tietää jo vähän alustavasti.
Mites kun olette asennellu noita lohkolämppäritä niin mihis olette sen maadoituksen pistäny joka on siinä johtosarjassa? Onko väliä laittaako sen runkoon vai moottoriin? Ohjeet hukassa...
Kummalles puolelle konetta tuollainen säteilylämmitin tulee e46 330d:ssä Alustavasti kyselen kun huomenna alkaisi vastuksen asentaminen niin helpottaa paljon kun tietää jo vähän alustavasti.
Mites kun olette asennellu noita lohkolämppäritä niin mihis olette sen maadoituksen pistäny joka on siinä johtosarjassa? Onko väliä laittaako sen runkoon vai moottoriin? Ohjeet hukassa...
No tuolla oli vain onneton kuva ja jos tulkitisin kuvaa oikein niin edestä päin katsottuna tulisi kuskinpuolelle. Joku joka on asentanut säteilylämmittimen e46 330d niin voisi vahvistaa...
No tuolla oli vain onneton kuva ja jos tulkitisin kuvaa oikein niin edestä päin katsottuna tulisi kuskinpuolelle. Joku joka on asentanut säteilylämmittimen e46 330d niin voisi vahvistaa...
Oikeen puolen sisempi "nivel" on ainaki iha väljä, ja täristää vedätettäessä pirusti. Vasemmalla pikkuklappia + molemmista suojakumit halki.
Mullakin oli etuvetarin suojakumi halki, oletin mökkitiellä menneen. Paskamainen vaihtotyö, Lohjalla WSE1 hoiti homman. Mikäs sulla on etuvetarin tuohon kuntoon saattanut? Paljonko ajettu?
Näillä mennään: - BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016 - BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011 - BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009 - BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Mullakin oli etuvetarin suojakumi halki, oletin mökkitiellä menneen. Paskamainen vaihtotyö, Lohjalla WSE1 hoiti homman. Mikäs sulla on etuvetarin tuohon kuntoon saattanut? Paljonko ajettu?
Just tuli 200k täyteen..En tosiaan sit tiiä et onko noi etuvetarit kulutuskamaa bemareissa, koska omien tietojen mukaan tohon oli 1,5v sitte vaihdettu eteen vetarit, käytetyt tosin.
Suojakumit näissä menee kuulemma varsinki talvella helposti halki. Nyt odotellaan vielä oikeen puolen vetaria ToCarille...vasen tuli jo viime viikolla. (mikäköhän siinäki on ettei niitä voi samassa lähetyksessä pistää menemään...)
Hintaa tuli putkenpätkille 405e/kpl, ja Tepa hoitaa vaihdon..
Ovipahvin irroituksessa jäi sivupeilien säätökytkimen johto kiinni verhoiluun/säätimeen epähuomiossa, ---> liitin paskaksi ja johdot katkesivat liittimen sisältä niin ettei ole mahdollisuutta katsoa mikä kuuluu mihinkin pinniin tms.
Johdossa 4 karvaa joiden värit: RUSKEA, SININEN jossa VALKOINEN RAITA, SININEN jossa VIHREA RAITA ja SININEN jossa MUSTA RAITA.
Eli onko mahdollista löytää jonkun kytkentä kaavioin mukaan tai muuten oikeat johdon värit ja paikat? Vai onko muuta vaihtoehtoa kuin että purkaamolta metsästämään 4 johtoista peilien säätökytkimen johtoa ja liitintä (ei tunnu löytyvän kun on kaikki yli 4 johtoisia, osassa jopa 2 liitintä peilien säätökytkimessa).
Ohessa (pitäisi olla) pari kuvaa josta voi hahmottaa tilannetta. Olis kiva saada peilit pelittään kun apukuskin peili jäi pakitus asentoon ja poltto sulakkeen kun nää karvat rapsahti yhteen....
Johdot kiinni tinaamalla saan tän toimiin ennenkuin saan ehjän liittimen jos vaan tietäis mihin minkäkin johdon tinaa....
Ovipahvin irroituksessa jäi sivupeilien säätökytkimen johto kiinni verhoiluun/säätimeen epähuomiossa, ---> liitin paskaksi ja johdot katkesivat liittimen sisältä niin ettei ole mahdollisuutta katsoa mikä kuuluu mihinkin pinniin tms.
Johdossa 4 karvaa joiden värit: RUSKEA, SININEN jossa VALKOINEN RAITA, SININEN jossa VIHREA RAITA ja SININEN jossa MUSTA RAITA.
Eli onko mahdollista löytää jonkun kytkentä kaavioin mukaan tai muuten oikeat johdon värit ja paikat? Vai onko muuta vaihtoehtoa kuin että purkaamolta metsästämään 4 johtoista peilien säätökytkimen johtoa ja liitintä (ei tunnu löytyvän kun on kaikki yli 4 johtoisia, osassa jopa 2 liitintä peilien säätökytkimessa).
Ohessa (pitäisi olla) pari kuvaa josta voi hahmottaa tilannetta. Olis kiva saada peilit pelittään kun apukuskin peili jäi pakitus asentoon ja poltto sulakkeen kun nää karvat rapsahti yhteen....
Johdot kiinni tinaamalla saan tän toimiin ennenkuin saan ehjän liittimen jos vaan tietäis mihin minkäkin johdon tinaa....
Auto: 320 cabrio -02. Valmistus 11/01.
Tähän löytys parhaiten vastaus kun joku e46 kuski katsois omasta 4 johtoisesta ja 1 liittimisestä johtojen jäjestyksen..
Ovipahvin irroituksessa jäi sivupeilien säätökytkimen johto kiinni verhoiluun/säätimeen epähuomiossa, ---> liitin paskaksi ja johdot katkesivat liittimen sisältä niin ettei ole mahdollisuutta katsoa mikä kuuluu mihinkin pinniin tms.
Johdossa 4 karvaa joiden värit: RUSKEA, SININEN jossa VALKOINEN RAITA, SININEN jossa VIHREA RAITA ja SININEN jossa MUSTA RAITA.
Eli onko mahdollista löytää jonkun kytkentä kaavioin mukaan tai muuten oikeat johdon värit ja paikat? Vai onko muuta vaihtoehtoa kuin että purkaamolta metsästämään 4 johtoista peilien säätökytkimen johtoa ja liitintä (ei tunnu löytyvän kun on kaikki yli 4 johtoisia, osassa jopa 2 liitintä peilien säätökytkimessa).
Ohessa (pitäisi olla) pari kuvaa josta voi hahmottaa tilannetta. Olis kiva saada peilit pelittään kun apukuskin peili jäi pakitus asentoon ja poltto sulakkeen kun nää karvat rapsahti yhteen....
Johdot kiinni tinaamalla saan tän toimiin ennenkuin saan ehjän liittimen jos vaan tietäis mihin minkäkin johdon tinaa....
E39 530dA -02 M-Sport E53 X5 3.0dA -06 Sport * Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia. Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.
Takapään puslien osalta taitaa olla e46:et samanlaisia.. Joku tietänee sen perämurikan takana olevan poikittaisen isohkon puslan.. Onko millainen työ vaihtaa? Taitaa olla tuossa väljää ja siitä kolahtelut..
Nykyisin jotain.. Ex. E46 318ci '00, Ex. E36 323i '98
Takapään puslien osalta taitaa olla e46:et samanlaisia.. Joku tietänee sen perämurikan takana olevan poikittaisen isohkon puslan.. Onko millainen työ vaihtaa? Taitaa olla tuossa väljää ja siitä kolahtelut..
Etusivulla juttu asiasta. Mutta joutuu irroittamaan perän, että saa vaihdettua helpoiten. Hankala vaihtaa, jos ei irroita perää.
Huijaat jotain korjaamoo vaihtamaan könttä hintaan(Kehut helpoksi vaihtaa jne). Itse maksoin vaihdosta 100e :think
Koodaukset ja vikadiagnostiikkaa E,F ja G-sarjalaiset, Koodaukset/moduulien vaihdot(Uudet/käytetyt), Retrofit ohjelmoinnit, Softa Päivitykset, navi combox vakkari kartat yms päivitykset. Soita tai WA: O 4 O-6844911 / Harri / Iisalmi / 15v kokemuksella
Autona -03 E46 316i ja eteen iskunvaimentimet hakusessa. Autossa on vakio alusta, ja tarkoituksena on hommata suurinpiirtein vakion tasoista tavaraa tilallekkin.
Mistä/minkä merkkiset hinta/laadultaan parhaat, jos puhutaan noin alkuperäisen tasoisista? Onko esimerkiksi motonetin iskarit täyttä kuraa, vai hyviä hinta/laadultaan? Tarvitseeko iskareiden vaihdossa vaihtaa mitään muuta samalla, esim. suojakumeja tai muuta vastaavaa?
Alkup. iskarit eteen on paikallisen BMW huollon mukaan töineen n. 460e, joka kuulostaa aika kalliilta. Hinta ei sisällä vielä edes ohjauskulmien säätöä. Epäilen että jos löydän jostain iskarisarjan kohtuullisella hinta/laadulla ja vien ne asennettavaksi valitsemaani liikkeeseen, pääsen paljon halvemmalla.
Kiitos vastanneille. Iskareista en tiedä käytännössä juuri mitään, ja vaihtotyö ei onnistu kun ei ole paikkaa missä laittaa eikä kyllä taitoakaan.
Motonetissä näyttää olevan 84e kappale, parina 168e ja suojakumipari 23.5e eli yhteensä 191.5. Tuohon vaikka satasella? asennus niin ollaan kuitenkin alle 300 hinnassa, 160e säästöä vs. BMW huolto.
Comment