e46 ccfl angel eyes

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts

• sirkus
    replied
    Jes mukana kimppatilauksessa myös. 1kpl Ccfl palaa mullakin lilana, tosin jo 2v toimineet hyvin.

Leave a comment:

• Dani
    replied
    Voi tehdä vähän tiukkaa tuo 20, mutta onhan meitä jo puolet kasassa :think

Leave a comment:

• nekholm
    replied
    Kysyin umnitzalta että antaako ne alennusta jos tilaa enemmän, niin vastasivat että "You would need to order 20 kits for a $20 discount per unit".

Leave a comment:

• TheKnight
    replied
    Originally posted by M-T2 View Post
    Voihan ne nyt jo valmiiksi hyllyyn tilata
    Nyt ei pysty tilaamaan. Pitää ensin tehdä töitä hitusen

Leave a comment:

• M-T2
    replied
    Originally posted by TheKnight View Post
    Voidaanhan me kimppakin kerätä. Mut ite en ole varmaan ennen kevättä tilaamassa kun asennuspaikkana toimii parkkipaikka jossa on aika stnan kylmä. Teen tonne kimppatilaus kohtaan vaikka sitten kun aika koittaa nii threadin.
    Voihan ne nyt jo valmiiksi hyllyyn tilata

Leave a comment:

• M-T2
    replied
    Originally posted by CRK View Post
    Mikähän mahtaa olla CCFL angel eyes kitissä vikana, kun rinkulat palaa lilan värisinä, mittaristoon tulee merkkivalo, että etuvalo palanu ja etuvilkku palaa jatkuvasti.. Mitä vittua?

Rinkulat laitettu kiinni oikein, johdot ehjiä eikä liian tiukalla, orkkis parkkivalolta ryöstetty virta enkeleille ja liittimetkin on kunnossa, mutta setti ei vaan voi toimia..

Autona -01 E46 coupe pre-facelift
    onko aina polttanut vilkkuja samaan aikaan?? itellä kokeilin led parkkeja niin sillon sama homma eli liian pieni vastus niin sytyttää merkkivalon ja vilkut kaveriksi.

Leave a comment:

• Jebbunen
    replied
    Itelläkin palaa rinkulat näin pakkasilla vähän aikaa lilana lämmetessään kyllä ihan oikean väriset

Leave a comment:

• CRK
    replied
    Mikähän mahtaa olla CCFL angel eyes kitissä vikana, kun rinkulat palaa lilan värisinä, mittaristoon tulee merkkivalo, että etuvalo palanu ja etuvilkku palaa jatkuvasti.. Mitä vittua?

Rinkulat laitettu kiinni oikein, johdot ehjiä eikä liian tiukalla, orkkis parkkivalolta ryöstetty virta enkeleille ja liittimetkin on kunnossa, mutta setti ei vaan voi toimia..

Autona -01 E46 coupe pre-facelift

Leave a comment:

• Dani
    replied
    Olen mukana jakamassa postikuluja

Leave a comment:

• MacBaren
    replied
    Originally posted by M-T2 View Post
    Mukana ollaan jos joku alkaa järjestää tilausta!
    Luultavasti itsekin jos sopiva kimppahinta saadaan ! kiinnostusta olisi.

Leave a comment:

• TheKnight
    replied
    Originally posted by nekholm View Post
    Kimppatilaus pystyyn, pyydä tarjous, ja mä voin olla mukana
    Voidaanhan me kimppakin kerätä. Mut ite en ole varmaan ennen kevättä tilaamassa kun asennuspaikkana toimii parkkipaikka jossa on aika stnan kylmä. Teen tonne kimppatilaus kohtaan vaikka sitten kun aika koittaa nii threadin.

Leave a comment:

• M-T2
    replied
    Originally posted by nekholm View Post
    Mukana ollaan jos joku alkaa järjestää tilausta!

Leave a comment:

• nekholm
    replied
    Originally posted by TheKnight View Post
    Itse ajattelin tilata seuraavan kerran tälläset: http://www.umnitza.com/umnitza-orion-lite-angel-eyes-p-5686.html

Luulisi olevan paremmat kun on kuitenkin elinikäinen takuu ja asennuskin vaikuttaa paljon luotettavammalta kuin noissa ccfl:ssä. Kirkkaammatkin nuo on.

Leave a comment:

• TheKnight
    replied
    Itse ajattelin tilata seuraavan kerran tälläset: http://www.umnitza.com/umnitza-orion-lite-angel-eyes-p-5686.html

Luulisi olevan paremmat kun on kuitenkin elinikäinen takuu ja asennuskin vaikuttaa paljon luotettavammalta kuin noissa ccfl:ssä. Kirkkaammatkin nuo on.

Leave a comment:

• Dani
    replied
    Originally posted by MacBaren View Post
    Sopii ainoastaan näihin malleihin kuten tossa sanotaan: BMW E39 E60 E53 E87 E65

Noihin siis ei tarvitse rinkuloita vaan toimii tommosilla "polttimoilla".

Ja miten nämä eroaa ccfl rinkuloista? paremmat huonommat vai samaa paskaa.. http://cgi.ebay.de/4x-SMD-LED-ANGEL-...#ht_4244wt_939
    Tuskin kukaan osaa sanoa tähän suoraan vastausta ellei ole kokemusta..en osaa vastata tähän.

Leave a comment:

Working...
X