e46 ccfl angel eyes

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts

• nekholm
    replied
    Originally posted by MacBaren View Post
    noniin eli mitkäs nämä on? http://cgi.ebay.de/BMW-E39-E60-E53-E...ht_4835wt_1220

Ja miten nämä eroaa ccfl rinkuloista? paremmat huonommat vai samaa paskaa.. http://cgi.ebay.de/4x-SMD-LED-ANGEL-...#ht_4244wt_939
    1. LED-polttimo orkkis-polttimon tilalle, autoihin joissa on angel eyesit vakiona.

2. LED-rinkulat näköjään 66 pientä/rinkula. Ei sen enempää tietoa noista, mutta LEDit on kyllä paremmat kuin CCFL:t, kirkaimmat, kestävämmät jne.

Leave a comment:

• MacBaren
    replied
    Originally posted by Dani View Post
    Tsekkaas toi linkki, itse en pääse siitä mihinkään :think
    noniin eli mitkäs nämä on? http://cgi.ebay.de/BMW-E39-E60-E53-E...ht_4835wt_1220

Ja miten nämä eroaa ccfl rinkuloista? paremmat huonommat vai samaa paskaa.. http://cgi.ebay.de/4x-SMD-LED-ANGEL-...#ht_4244wt_939

Leave a comment:

• Dani
    replied
    Tsekkaas toi linkki, itse en pääse siitä mihinkään :think

Leave a comment:

• MacBaren
    replied
    mitäs nämä tämmöset sit on oikeen? http://cgi.ebay.de/BMW-E39-E60-E53-E...ht_4835wt_1220

Leave a comment:

• TheKnight
    replied
    Originally posted by Kurre View Post
    Itse olen myös lueskellut samaa ulkomaisilta foorumeilta. Ongelmana ovat juurikin ne ko. muoviset liittimet. Ratkaisuna voisi olla niiden liittimien poistaminen ja johtojen yhteen tinaaminen, tai liittimien korvaaminen paremmilla..Ei kovin mukava jos jokin paikka kärähtää moisen takia
    Voi olla tosiaan ne liittimet. Mut outoo kun molemmat liittimet kärvähti yhtäaikaa.

Leave a comment:

• Kurre
    replied
    Originally posted by TheKnight View Post
    Ihan pieni varotuksen sana noihin CCFL-enkeleihin. Mulla ollu samat enkelit nyt kesästä 2008 ja tänään alko kauhee käry nousta kabiiniin kehällä ajaessa. Jätin muijan töihin ja kuikkasin konepellin alla niin sytyttimen ja rinkuloiden välisistä liittimistä puskee kauheeta kipinää ja molemmat oli SULANU! Liittimiin ei ole koskettu mitenkään ja tänä aamuna vielä ei ollut ongelmaa. Eli ei ole mitkään turvallisetkaan välttämättä tuollaset. Merkkiä en tiedä koska ostin ne yksityiseltä välittäjältä uutena.
    Itse olen myös lueskellut samaa ulkomaisilta foorumeilta. Ongelmana ovat juurikin ne ko. muoviset liittimet. Ratkaisuna voisi olla niiden liittimien poistaminen ja johtojen yhteen tinaaminen, tai liittimien korvaaminen paremmilla..Ei kovin mukava jos jokin paikka kärähtää moisen takia

Leave a comment:

• TheKnight
    replied
    Ihan pieni varotuksen sana noihin CCFL-enkeleihin. Mulla ollu samat enkelit nyt kesästä 2008 ja tänään alko kauhee käry nousta kabiiniin kehällä ajaessa. Jätin muijan töihin ja kuikkasin konepellin alla niin sytyttimen ja rinkuloiden välisistä liittimistä puskee kauheeta kipinää ja molemmat oli SULANU! Liittimiin ei ole koskettu mitenkään ja tänä aamuna vielä ei ollut ongelmaa. Eli ei ole mitkään turvallisetkaan välttämättä tuollaset. Merkkiä en tiedä koska ostin ne yksityiseltä välittäjältä uutena.

Leave a comment:

• nekholm
    replied
    Umnitzalta $159,90 + postit ~20, yhteensä noin $180 eli suomeksi noin 130€. Entä muut kustannukset (tullit, alvit jne)?

Leave a comment:

• Kippari-
    replied
    Huomasin kyllä, mutta lähempää kun katsoin niin semmosia pieniä "viivoja" meni enkeleissä, vähän kauempaa näytti kyllä helvetin hyvältä, kirkkautta riitti auringonpaisteesta huolimatta

Mites noitten asennus, onko miljoona piuhaa ja pömpeliä, istuuko rinkulat tukevasti kiinni eikä rinkuloitten alaosa irvistä irti umpiosta?
    Joo, näkyyhän nuissa nuo mainitsemas "viivat" ku läheltä kurkkii... Itseäni ei niin häiritse. Kirkkaat kyllä on! Nyt ku toi toinen xenon on ollu toimintakyvytön, niin päivällä pelkästään ne päällä ajellu... Poliisi sedätkään ei oo mitään ollu sitä vastaan.

Ei todellakaan ole kovin vaikea asentaa! Umpiot kun saa auki, niin suorastaan tanssahdellen sujuu loppu asennus! Ohjeet--> http://www.fastm.com/m3/angeleyes_orionv2.html

Edit: ja joo ei irvistä umpiosta, kun ei liian syvälle työnnä!
    Last edited by Kippari-; 15-02-2010, 21:38.

Leave a comment:

• Dani
    replied
    Originally posted by Kippari- View Post
    Dani jos pistit merkille sunnuntaina siellä jäällä, niin mulla oli Umnitzan Orion V2 keulalla! Itse ainakin tykkään!

-Kalle
    Huomasin kyllä, mutta lähempää kun katsoin niin semmosia pieniä "viivoja" meni enkeleissä, vähän kauempaa näytti kyllä helvetin hyvältä, kirkkautta riitti auringonpaisteesta huolimatta

Mites noitten asennus, onko miljoona piuhaa ja pömpeliä, istuuko rinkulat tukevasti kiinni eikä rinkuloitten alaosa irvistä irti umpiosta?

Leave a comment:

• nekholm
    replied
    Onko jollaki kuvaa Orion V2:sta facelift sedanin halogeeniumpiossa? Bimmerfest ja e46fanatics selattu, kaikilla ilmeisesti xenonit jenkeissä

Leave a comment:

• Kippari-
    replied
    Itse kans miettinyt että pakko hommata tähän nykyiseen enkelit, edelliset CCFL -enkelit jotka ostin piritekistä ja kesti ~2vuotta ilman ongelmia, oli tasainen kirkas valo ympäri koko rinkulan. Nyt tuo auto on myyty ja en tiedä mutta oletan että toimivat vieläkin. Olin 100% tyytyväinen niihin enkeleihin.

Minkälaista valoa nämä Umnitzan Orionit ja Predatorit tuottaa, ihan tasaista vai jotain muuta? Kuvista kun katsoo niin tasaista, mutta kamera nyt vähän kusettaa aina kun on kyse valoista.
    Dani jos pistit merkille sunnuntaina siellä jäällä, niin mulla oli Umnitzan Orion V2 keulalla! Itse ainakin tykkään!

-Kalle

Leave a comment:

• Ozzy #69#
    replied
    Nuo piritekin rinkulat ovat ainakin toimineet moitteettomasti jo muutaman vuoden, että ei voi kun suositella. Ei taida vaan noita olla enään sielä myynnissä.

Leave a comment:

• Pasi_K
    replied
    Välittömästi tuon oman postauksen jälkeen huusin ebay:sta sarjan. Eli opitaan nyt sitten kantapään kautta

Rinkulat taisivat olla 140mm ja 120mm, piti passata e46 projektoriumpioon.

Leave a comment:

• M-T2
    replied
    Mistäs olette noita rinkuloita tilaillu??

Leave a comment:

Working...
X