Touring -00 takaluukku ei aukea. Takaluukun ikkunan saa kyllä auki, mutta itse luukun kahva ei reagoi mitenkään. Kosteus/jäätyminen toki voinut tehdä kepposia, mutta onko problema tuttu. Mistä kannattaa lähteä liikkeelle?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Takaluukku ei aukea E46 touring
Collapse
X
-
Originally posted by Smokehammer View PostTouring -00 takaluukku ei aukea. Takaluukun ikkunan saa kyllä auki, mutta itse luukun kahva ei reagoi mitenkään. Kosteus/jäätyminen toki voinut tehdä kepposia, mutta onko problema tuttu. Mistä kannattaa lähteä liikkeelle?
Ainakin tuossa meidän toukassa ilmeni jähmeyttä takaluukun kytkimessä pakkaskeleillä led rekisterikilven valojen laiton jälkeen. Johtunee siitä, että ledit eivät lämpeä ja sulata/kuivata sitä liparetta jossa se kytkin ja valot sijaitsevat.
-WilleK-
-
-
Originally posted by Smokehammer View PostTouring -00 takaluukku ei aukea. Takaluukun ikkunan saa kyllä auki, mutta itse luukun kahva ei reagoi mitenkään. Kosteus/jäätyminen toki voinut tehdä kepposia, mutta onko problema tuttu. Mistä kannattaa lähteä liikkeelle?*** E53 X5 3.0d 2005 ***
Comment
-
Comment