Announcement

Collapse
No announcement yet.

Takaluukku ei aukea E46 touring

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Smokehammer
    Bimmer Rookie
    • Jun 2009
    • 75
    • Tampere

    Takaluukku ei aukea E46 touring

    Touring -00 takaluukku ei aukea. Takaluukun ikkunan saa kyllä auki, mutta itse luukun kahva ei reagoi mitenkään. Kosteus/jäätyminen toki voinut tehdä kepposia, mutta onko problema tuttu. Mistä kannattaa lähteä liikkeelle?
    E46 325cia -00
    R129 AMG


    EX: E46 320d -00, Passat 1.9TDI -97, Accord -96, Fiat 127 -81
  • WilleK
    Bimmer Fanatic
    • Nov 2006
    • 503
    • Oulu

    #2
    Originally posted by Smokehammer View Post
    Touring -00 takaluukku ei aukea. Takaluukun ikkunan saa kyllä auki, mutta itse luukun kahva ei reagoi mitenkään. Kosteus/jäätyminen toki voinut tehdä kepposia, mutta onko problema tuttu. Mistä kannattaa lähteä liikkeelle?
    Onko sulla ledit rekkarin valoissa?
    Ainakin tuossa meidän toukassa ilmeni jähmeyttä takaluukun kytkimessä pakkaskeleillä led rekisterikilven valojen laiton jälkeen. Johtunee siitä, että ledit eivät lämpeä ja sulata/kuivata sitä liparetta jossa se kytkin ja valot sijaitsevat.

    -WilleK-
    e30 325iA Cabrio -87, E36/5 323ti -99

    Comment

    • Esal
      Bimmer Enthusiast
      • Mar 2009
      • 1344
      • Lempäälä

      #3
      Originally posted by Smokehammer View Post
      Touring -00 takaluukku ei aukea. Takaluukun ikkunan saa kyllä auki, mutta itse luukun kahva ei reagoi mitenkään. Kosteus/jäätyminen toki voinut tehdä kepposia, mutta onko problema tuttu. Mistä kannattaa lähteä liikkeelle?
      Tuttu ongelma, sinne kumilevyn alle josta painetaan menee kuraa ja vettä jostain, sen jälkeen se jäätyy ettei saa painettua. Itse putsasin kesällä sen, vähän hankala saada takaisin että kytkin toimii. En osaa selittää rakennetta mutta mikrokytkimen päällä muoviosa joka kiinni kumilevyn pidikkeissä.
      *** E53 X5 3.0d 2005 ***

      Comment

      Working...
      X
      😀
      🥰
      🤢
      😎
      😡
      👍
      👎