Announcement

Collapse
No announcement yet.

330d Touring 2003 saksantuonti-ruostesuojaus?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • jr1
    Newbiemmer
    • Jan 2006
    • 5
    • Itä-Suomi

    #31
    Tuossa on muutama kuva E46 2001 vuosimallin auton alustasta.
    [ATTACH][ATTACH]Click image for larger version

Name:	028.jpg
Views:	1
Size:	54.8 KB
ID:	4819522[/ATTACH][/ATTACH]
    Attached Files
    E60 BMW 530dA -03
    ex E39 BMW M5 -99

    Comment

    • N42fun
      Bimmer Rookie
      • Aug 2009
      • 60
      • Uusimaa

      #32
      Originally posted by creative 22 View Post
      Jaa, tässä sitten näitä "ruostumattomia" korirakenteita.Esimerkkiauto on Peugeot 405 mi 16 vuosimalli -89.Ajettu 316tkm.Ei ruostesuojausta tehty jälkeenpäin, alkuperäinen ajossa ollut auto.Ruostevauriot on sittemmin tästä korjattu ja kotelot tämän jälkeen suojattu.Jokainen arvioikoon itse, olisiko ajoissa tehty suojaus estänyt/hidastanut ruostumista sisältäpäin.
      Eikös pösö aloittanut sinkitykset 205 ja 309 malleissa vuodesta -87? 405:sta alettiin mielestäni sinkitsemään vasta 90-luvulla.

      Comment

      • MajorDrake
        Bimmer Enthusiast
        • Apr 2006
        • 7531
        • Jyväshyvä

        #33
        Originally posted by N42fun View Post
        Eikös pösö aloittanut sinkitykset 205 ja 309 malleissa vuodesta -87? 405:sta alettiin mielestäni sinkitsemään vasta 90-luvulla.
        Yhden -89:n 405:n olen omistanut, kyllä siinä takakaaressa oli reikä.
        Oli kuitenkin sinkitty, kyllä sen näkee kun maalit lähtee
        ja tulee pelkkää pintaruostetta alkuksi. Eipä se sinkityskään
        tee muuta kuin hidastuttaa... Väittäisin että -88 mallista alkaen 405:tkin on sinkitty....
        M550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
        Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
        Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...

        Comment

        • reddewil
          Bimmer Enthusiast
          • Aug 2003
          • 3015
          • West Coast

          #34
          Juu ei sitä pohjaa kannata tervata. Mutta itseä vähän harmittaa etten e36:n tunkkaustulppia viittiny huolehtia pakoilleen, tai hitsata ajoissa umpeen. Kotelot pääsi sisäpuolelta siihen kuntoon että jälkitarkastukseen hitsasin 1,5m uutta helmaa tuohon 350tkm ajettuun sotaratsuuni! Alkuperäisillä tulpilla ja ehkä lisäämällä kotelosuojaa tuo olisi vältetty. Oli kotelosuojaa vähän niin ja näin. Toki se rapa ja vesi ne kotelot pehmitti siältä päin. Ulkoa oli ihan kopsakat, tai siis pu ja maali =) Niin auto -93 on ollu mulla 00:sta palttarallaa ja hyvin pidetty, pesen sen 1-2x vuosi =)
          ...

          Comment

          • Cell
            Bimmer Enthusiast
            • Jun 2004
            • 7037
            • Uusikaupunki

            #35
            Originally posted by reddewil View Post
            Mutta itseä vähän harmittaa etten e36:n tunkkaustulppia viittiny huolehtia pakoilleen, tai hitsata ajoissa umpeen.
            Jep, noiden tulppien puute tuntuu syövän e36:n todella rapeaksi. Eikä harvinainen puute olekkaan, kun renkaanvaihtajat tunkkailee noita milloin milläkin ja rikkovat ne.
            325i -08
            i3 REx -17
            M5 -98 Imolarot
            535i -90 N/A project (maatumassa)

            Ex. 318ti -97, 316ti -02, 540iAT -96, 540i -99, 328i -97, 730i -93 V8, 540iAT -99 1/3, 530DA -01, 320iT -06, 535DA -05

            Comment

            Working...
            X
            😀
            🥰
            🤢
            😎
            😡
            👍
            👎