Announcement

Collapse
No announcement yet.

E46 -00 uusi omistaja,saisko apuja täältä?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Vehkis
    Bimmer Enthusiast
    • Jan 2007
    • 1441
    • Turku

    #16
    Oon vaan sillee vittumaista ainetta tuo glykoli, että se ei kuiva ihan helpolla matoista pois, jos se matto on sitä itseensä imenyt..
    Nyt: VW Golf 1.4 TSI 118kW -10
    ex E39 535iA -97
    sekä x määrä riisikippoja


    Kesäautona toimii vw kupla -65

    Comment

    • petrolhead
      Moderator
      • Feb 2004
      • 13793
      • Hyvinkää

      #17
      Originally posted by pete81 View Post
      Itse en laittais paljon kiloa enempää painetta jos testaa jäähdytysjärjestelmää. Mutta sillä selviää jos jossain vuotoa kun katselee kaikki liitokset läpi.
      Ei ne ihan niin vähästä antaudu. Yksikään järjestelmä ei ole korkannut kun olen 2 kiloa painetta pumpannut sinne. "Katselee kaikki liitokset läpi" on helpommin sanottu kuin tehty, paineen laittamalla se tirraus ilmaisee itsensä. Koneen voi koittaa ennen painetestiä käyttää lämpimäksi , voi vuotaa silloin helpommin (älkää kysykö miksi)
      Originally posted by jussikx View Post
      Juu lämmintä puhaltaa, oli ilmaa edelliseltä remppamieheltä Ja vuoto on pois suljettu kun pinta ei muutu yhtään.
      Ei vuoda yhtään mutta työntää glykolin hajua kabiiniin? Mistä se sitten tulee jos ei jäähdytysjärjestelmästä ulos?

      Tai jos lämminta tulee , koneen lämmöt on OK ja nestettä ei huku niin ei taida olla ongelmaakaan?

      -Jarno
      2015 VW Crafter
      1984 BMW 316
      2009 Kawasaki Ninja 250RRR
      petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
      "Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".

      Comment

      • jussikx
        Bimmer Rookie
        • Mar 2010
        • 51
        • Tampere

        #18
        Se tässä suurin ongelma onkin,ei vuotoa(hävikkiä). Silti haju tulee sisään, no tarvii tänään koittaa tutkia mattoa lämppärin alta. Sillä kysyin täältä apuja, jos jollain olis ollu sama vika kyseisessä merkissä, kun on tosi outo ainakin mulle(16v mekaanikkona):think Ja lämppärin kennohan on luonnollisesti viimenen osa joka irtoo kojetaulun irrottamisen jälkeen..

        Comment

        • Jolli
          Bimmer Enthusiast
          • Dec 2006
          • 2556
          • Virolahti

          #19
          Originally posted by jussikx View Post
          Se tässä suurin ongelma onkin,ei vuotoa(hävikkiä). Silti haju tulee sisään, no tarvii tänään koittaa tutkia mattoa lämppärin alta. Sillä kysyin täältä apuja, jos jollain olis ollu sama vika kyseisessä merkissä, kun on tosi outo ainakin mulle(16v mekaanikkona):think Ja lämppärin kennohan on luonnollisesti viimenen osa joka irtoo kojetaulun irrottamisen jälkeen..
          Onkohan kenno, joku letku tms vaihdettu ja sen takia ilmaitu jne, vai mikä ollu syynä tähän? Jos pinta ei tipu niin ei kyllä vuotoakaan ole. Jos jäähdytysnestettä tiivistyy ikkunoihin, on sitä sisätiloissa joka höyrystyy lämmettyään. Ainut vaihtoehto on että sitä on "varastoitunut" johonkin, lattiamatto hyvä vaihtoehto. Se miten sitä on päässyt sinne niin oikeastaan vaihtoehdot ovat a) joku vuotanut osa, letku, kenno tms b) jäähdytysnestepönikkä hajonnut jalkatilaan.
          Normaalia vettä se ei ole jos se makealta maistuu
          Jolli Detailing -kulkupelit kiiltäväksi-

          Myös vikakoodien luvut, huollot sekä korjaukset. Kaikki merkit!
          PM tavoittaa, puhelimella ei.

          Comment

          • MasaTDS
            Bimmer Enthusiast
            • Feb 2006
            • 1606
            • Tampere

            #20
            tunkee mattojen alle sanomalehteä,imee hyvin kosteutta ja ota parin viikon jälkeen pois josko imaisisi tuon jäähdytinnesteen pois matoista
            E24 635csi
            M-B W140
            Citroen c4 coupe
            H-D sportster chopper

            Kodin remontit kattavasti ammattitaidolla
            Myös autohuollot,remontit,lohko/säteilylämmitinasennukset tampereella.
            Yhteydet privalla tai allaolevien sivujen kautta
            www.mpanet.fi

            Comment

            • Jolli
              Bimmer Enthusiast
              • Dec 2006
              • 2556
              • Virolahti

              #21
              Originally posted by MasaTDS View Post
              tunkee mattojen alle sanomalehteä,imee hyvin kosteutta ja ota parin viikon jälkeen pois josko imaisisi tuon jäähdytinnesteen pois matoista
              Parhain vaihtoehto tietty olisi se että lattiamaton saisi autosta pois, sen pystyisi pesemään ja kuivattamaan erikseen, jolloin ei kesäkuumallakaan pitäisi enää haista. Hitonmoinen työ vaan, mutta niinhän se on, asian voi tehdä väärin ja oikein, nopeasti ja kunnolla
              Jolli Detailing -kulkupelit kiiltäväksi-

              Myös vikakoodien luvut, huollot sekä korjaukset. Kaikki merkit!
              PM tavoittaa, puhelimella ei.

              Comment

              • jussikx
                Bimmer Rookie
                • Mar 2010
                • 51
                • Tampere

                #22
                No tänään olin autolla liikenteessä ja koitin oikein ajatuksen kanssa miettiä koska tuoksu tulee kabiiniin. Aina kun lämppärin raana täysin auki, haisee.Kun laittaa säätimen punaselta pois, het loppuu. Sit toinen, oon aiemmin kertonut et pinta ei laske. Tänään rupes valo palamaan, katoin paisariin ja täyttä näytti! Ylävesiletku oli ihan tyhjä, Eli selkeesti vuotanu oli johkin, ja kuskin matto märkä tosin ei makeeta ainetta? En vaan ymmärrä jos vuotaa miten paisari on aina ylämerkissä, pitäskö muuten ilmata virrat päällä? Siellä kun näyttäs olevan sähköinen kiertopumppu..

                Comment

                • viktor
                  Bimmer Enthusiast
                  • Aug 2006
                  • 1272
                  • ...

                  #23
                  Originally posted by jussikx View Post
                  No tänään olin autolla liikenteessä ja koitin oikein ajatuksen kanssa miettiä koska tuoksu tulee kabiiniin. Aina kun lämppärin raana täysin auki, haisee.Kun laittaa säätimen punaselta pois, het loppuu. Sit toinen, oon aiemmin kertonut et pinta ei laske. Tänään rupes valo palamaan, katoin paisariin ja täyttä näytti! Ylävesiletku oli ihan tyhjä, Eli selkeesti vuotanu oli johkin, ja kuskin matto märkä tosin ei makeeta ainetta? En vaan ymmärrä jos vuotaa miten paisari on aina ylämerkissä, pitäskö muuten ilmata virrat päällä? Siellä kun näyttäs olevan sähköinen kiertopumppu..
                  Jos vuotaa hienona sumuna jostain kennon liitoksesta niin ei pinta paljon laske mutta haju tulee kyllä. Kerran tuli törmättyä tuollaiseen, tosin se vuoto oli konehuoneessa mutta haisi silti kabiiniin asti kun pääsi ilmanotosta sumua sisään.
                  ///M5
                  "Without debate, without criticism, no Administration and no country can succeed or survive."

                  Comment

                  • jussikx
                    Bimmer Rookie
                    • Mar 2010
                    • 51
                    • Tampere

                    #24
                    Mutta miten ei vedä paisaria tyhjäks jos kerran vuotaa reilusti?

                    Comment

                    • jussikx
                      Bimmer Rookie
                      • Mar 2010
                      • 51
                      • Tampere

                      #25
                      otin ilmausruuvin kokonaan pois,ihan tyhjää. Paisari ylämerkissä?? Aika outoo:think

                      Comment

                      • jussikx
                        Bimmer Rookie
                        • Mar 2010
                        • 51
                        • Tampere

                        #26
                        Nyt pelittää, eli se vika mitä het epäilin kun aloitin tän viestiketjun Benkaran pojat vaihtoivat lämppärin kennon..

                        Comment

                        Working...
                        X
                        😀
                        🥰
                        🤢
                        😎
                        😡
                        👍
                        👎