Oon vaan sillee vittumaista ainetta tuo glykoli, että se ei kuiva ihan helpolla matoista pois, jos se matto on sitä itseensä imenyt..
E46 -00 uusi omistaja,saisko apuja täältä?
Collapse
X
-
Ei ne ihan niin vähästä antaudu. Yksikään järjestelmä ei ole korkannut kun olen 2 kiloa painetta pumpannut sinne. "Katselee kaikki liitokset läpi" on helpommin sanottu kuin tehty, paineen laittamalla se tirraus ilmaisee itsensä. Koneen voi koittaa ennen painetestiä käyttää lämpimäksi , voi vuotaa silloin helpommin (älkää kysykö miksi)Originally posted by pete81 View PostItse en laittais paljon kiloa enempää painetta jos testaa jäähdytysjärjestelmää. Mutta sillä selviää jos jossain vuotoa kun katselee kaikki liitokset läpi.
Ei vuoda yhtään mutta työntää glykolin hajua kabiiniin? Mistä se sitten tulee jos ei jäähdytysjärjestelmästä ulos?Originally posted by jussikx View PostJuu lämmintä puhaltaa, oli ilmaa edelliseltä remppamieheltä
Ja vuoto on pois suljettu kun pinta ei muutu yhtään.
Tai jos lämminta tulee , koneen lämmöt on OK ja nestettä ei huku niin ei taida olla ongelmaakaan?
-Jarno2015 VW Crafter
1984 BMW 316
2009 Kawasaki Ninja 250RRR
petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
Comment
-
Se tässä suurin ongelma onkin,ei vuotoa(hävikkiä). Silti haju tulee sisään, no tarvii tänään koittaa tutkia mattoa lämppärin alta. Sillä kysyin täältä apuja, jos jollain olis ollu sama vika kyseisessä merkissä, kun on tosi outo ainakin mulle(16v mekaanikkona):think Ja lämppärin kennohan on luonnollisesti viimenen osa joka irtoo kojetaulun irrottamisen jälkeen..
Comment
-
Onkohan kenno, joku letku tms vaihdettu ja sen takia ilmaitu jne, vai mikä ollu syynä tähän? Jos pinta ei tipu niin ei kyllä vuotoakaan ole. Jos jäähdytysnestettä tiivistyy ikkunoihin, on sitä sisätiloissa joka höyrystyy lämmettyään. Ainut vaihtoehto on että sitä on "varastoitunut" johonkin, lattiamatto hyvä vaihtoehto. Se miten sitä on päässyt sinne niin oikeastaan vaihtoehdot ovat a) joku vuotanut osa, letku, kenno tms b) jäähdytysnestepönikkä hajonnut jalkatilaan.Originally posted by jussikx View PostSe tässä suurin ongelma onkin,ei vuotoa(hävikkiä). Silti haju tulee sisään, no tarvii tänään koittaa tutkia mattoa lämppärin alta. Sillä kysyin täältä apuja, jos jollain olis ollu sama vika kyseisessä merkissä, kun on tosi outo ainakin mulle(16v mekaanikkona):think Ja lämppärin kennohan on luonnollisesti viimenen osa joka irtoo kojetaulun irrottamisen jälkeen..
Normaalia vettä se ei ole jos se makealta maistuu
Jolli Detailing -kulkupelit kiiltäväksi-
Myös vikakoodien luvut, huollot sekä korjaukset. Kaikki merkit!
PM tavoittaa, puhelimella ei.
Comment
-
tunkee mattojen alle sanomalehteä,imee hyvin kosteutta ja ota parin viikon jälkeen pois josko imaisisi tuon jäähdytinnesteen pois matoistaE24 635csi
M-B W140
Citroen c4 coupe
H-D sportster chopper
Kodin remontit kattavasti ammattitaidolla
Myös autohuollot,remontit,lohko/säteilylämmitinasennukset tampereella.
Yhteydet privalla tai allaolevien sivujen kautta
www.mpanet.fi
Comment
-
Parhain vaihtoehto tietty olisi se että lattiamaton saisi autosta pois, sen pystyisi pesemään ja kuivattamaan erikseen, jolloin ei kesäkuumallakaan pitäisi enää haista. Hitonmoinen työ vaan, mutta niinhän se on, asian voi tehdä väärin ja oikein, nopeasti ja kunnollaOriginally posted by MasaTDS View Posttunkee mattojen alle sanomalehteä,imee hyvin kosteutta ja ota parin viikon jälkeen pois josko imaisisi tuon jäähdytinnesteen pois matoista
Jolli Detailing -kulkupelit kiiltäväksi-
Myös vikakoodien luvut, huollot sekä korjaukset. Kaikki merkit!
PM tavoittaa, puhelimella ei.
Comment
-
No tänään olin autolla liikenteessä ja koitin oikein ajatuksen kanssa miettiä koska tuoksu tulee kabiiniin. Aina kun lämppärin raana täysin auki, haisee.Kun laittaa säätimen punaselta pois, het loppuu. Sit toinen, oon aiemmin kertonut et pinta ei laske. Tänään rupes valo palamaan, katoin paisariin ja täyttä näytti! Ylävesiletku oli ihan tyhjä, Eli selkeesti vuotanu oli johkin, ja kuskin matto märkä tosin ei makeeta ainetta? En vaan ymmärrä jos vuotaa miten paisari on aina ylämerkissä, pitäskö muuten ilmata virrat päällä? Siellä kun näyttäs olevan sähköinen kiertopumppu..
Comment
-
Jos vuotaa hienona sumuna jostain kennon liitoksesta niin ei pinta paljon laske mutta haju tulee kyllä. Kerran tuli törmättyä tuollaiseen, tosin se vuoto oli konehuoneessa mutta haisi silti kabiiniin asti kun pääsi ilmanotosta sumua sisään.Originally posted by jussikx View PostNo tänään olin autolla liikenteessä ja koitin oikein ajatuksen kanssa miettiä koska tuoksu tulee kabiiniin. Aina kun lämppärin raana täysin auki, haisee.Kun laittaa säätimen punaselta pois, het loppuu. Sit toinen, oon aiemmin kertonut et pinta ei laske. Tänään rupes valo palamaan, katoin paisariin ja täyttä näytti! Ylävesiletku oli ihan tyhjä, Eli selkeesti vuotanu oli johkin, ja kuskin matto märkä tosin ei makeeta ainetta? En vaan ymmärrä jos vuotaa miten paisari on aina ylämerkissä, pitäskö muuten ilmata virrat päällä? Siellä kun näyttäs olevan sähköinen kiertopumppu..///M5
"Without debate, without criticism, no Administration and no country can succeed or survive."
Comment
Comment