Originally posted by Metalgod
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
330d ei kulje?
Collapse
X
-
Joo, ei tuota maffia tarvitse koodata. Saman tyypin maffin pistin vielä kuin vanhakin.
Täytyykin kokeilla tuo siirtopumpun ääntely tuossa loppuviikosti kun pääsee kotiin. Ilmoittelen miten se äänähteli tuossa loppuviikosti.
Vikä kyllläkin tuntuu olevan tuossa polttoaineen syötössä. Tuntuu kuin auto ei jostain syystä saisi polttoainetta.
Ei se oikein kyllä mikään sähköinen vika tuntuisi olevan kun ei anna mitään vikakoodia, tai sitten rajatiedoissa ei ole niin paljon heittoa että antaisi vikakoodin. Toivon mukaan loppuviikosti olisi viisaampi taas!!
Comment
-
-
Onko suuttimet ehjät?Täällä löytyy kiilloitus harrastukseni http://www.aijaa.com/folders.php?act=subfolder&i=28873
Autokerhon Facebook sivu tykkää tökkää jaa
https://www.facebook.com/xtremecustomcars/
Myös projekti kertomus fasessa
Comment
-
-
Täällä 330d -04, eli 204hp malli ja samanlaisia oireita...
Välillä kiihtyy normaalisti, välillä ei...itsellä olettamus että turbo ei aina herää...
Vikakoodin antoi imusarjan läppien solenoidilta, läpät poistettiin mutta ongelma ei oiennut...seuraavana ois tarkotus kahtoa onko turbon ohjausboksissa jokin ongelma vai turbo tukossa/sökö.
MAF liitintä käytettiin myös irti ja testattiin mutta sillä ei ollut merkitystä...
Comment
-
-
Huomasin omassa 330d -02:ssa että kulki tänään normaalia paremmin?! Kiihtyi huomattavasti paremmin kuin esim. viime viikolla. Voisiko ahdot vaidella? Tai IMM:ssä jotain vikaa ku meno vaihtelee. :think Autolla tuntuu olevan keskimäärin hyviä päiviä, mutta joskus vähän heikompia. Tänään oli vuorossa sitten normaalia parempi päivä ku tykkäs kiihtyä huomattavasti paremmin.
Niin joo, kulutusmittarikin näytti normaalia optimistisempia arvoja, alle 4l/100Km kun ajoin 5. vaihteella tasaisella 90km/h (kierroksia alle 2k). Keskiarvolukemakin tippui nyt 4.3l/100km. Tankkauksen yhteydessä olen saanut laskettua kulutukseksi 5.9-6.1 mikä ei nyt mahdottoman huono ole tällä kaasujalalla. Ajot on suurimmaksi osaksi matka-ajoa (töihin 80km).
BTW, 4 tankkia takaperin heitin kehiiin FORTEn Diesel conditionerin.. Vaikuittaisiko tuo vasta nyt, jos ylipäätään vaikuttaa?
Täytyis kai tuo INPA hankkiaF11 530d X-drive M-Sport 2016
———————————————————
Exs:
E91 LCI 320dA -09
E46 330D -02
Comment
-
-
Turbon solenoidi on yksi mahdollinen vikapaikka mikä aiheuttaa satunnaista häiriötä ahtopaineissa mikä saa tuntumaan että välillä kiihtyy ja välillä ei.BMW Service
P.o4oo925441
[email protected]
Onko autossasi läpät imusarjassa? ->tarkista tästä
Ohjelmoinnit, päivitykset, Mittaristojen/MID:n pikselikorjaus, imusarjan läppien poisto, hehkujen vaihto, diagnoosit, yms.. Myös alkuperäiset varaosat
Comment
-
-
mulla ollu 330 xd:ssä kanssa semmosta vikaa että ei ota kierroksia aina edes 4000:tta ja välillä ottaa täydet.
auto hyytyi kerran tielle ja tankkia kopistellen lähti käymään ja toimi taas normaalisti.
arvoin minkä pumpun vaihtasin ja vaihoin tankin pumpun.
nyt jäi taas välille eikä lähteny käyntiin ja sain kuunneltua että penkin alla oleva pumppu ei lähteny pyörimään. kopistelemalla pohjalevyä lähti käymään.
pumppu nyt tilattu ja pitäs alakaa toimimaan.!!! U TOUCHA MA CAR - I`LL FUCK U DOG AN EAR!!!!
Comment
-
-
Originally posted by Rahu View PostTurbon solenoidi on yksi mahdollinen vikapaikka mikä aiheuttaa satunnaista häiriötä ahtopaineissa mikä saa tuntumaan että välillä kiihtyy ja välillä ei.
Comment
-
-
Originally posted by jaraz View PostJos turbon solenoidissa ois jotain hämminkiä niin onko kuin todennäköistä ettei siltä tulis vikakoodia...? Kun on kokeiltu ajossa lukea vikakoodit kun vika on ilmennyt niin ainut mistä vikakoodi on tullut on imusarjan läppien solenoidilta mutta nyt läppien poiston jälkeen ei vika voi olla siinä...
Miksi imusarjasta tulevalta solenoidilta tulee vikakoodi, eihän alipaineletku tai pistoke ole sieltä irti?
Tuo on samanlainen solenoidi kun turbollakin joten voit ne vaihtaa päittäin niin ei tartte arvailla onko vika siinä kun tuskin molemmissa samaa vikaa on.BMW Service
P.o4oo925441
[email protected]
Onko autossasi läpät imusarjassa? ->tarkista tästä
Ohjelmoinnit, päivitykset, Mittaristojen/MID:n pikselikorjaus, imusarjan läppien poisto, hehkujen vaihto, diagnoosit, yms.. Myös alkuperäiset varaosat
Comment
-
-
Originally posted by Rahu View PostOn todennäköisempää että koodia ei tule kun että tulee noilla sinun oireilla.
Miksi imusarjasta tulevalta solenoidilta tulee vikakoodi, eihän alipaineletku tai pistoke ole sieltä irti?
Tuo on samanlainen solenoidi kun turbollakin joten voit ne vaihtaa päittäin niin ei tartte arvailla onko vika siinä kun tuskin molemmissa samaa vikaa on.E39 530dA -02 M-Sport
E53 X5 3.0dA -06 Sport
* Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia.
Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.
Comment
-
-
Originally posted by Clavurion View PostTässä autossa on sähkömoottorilla ohjatut läpät. Oli muuten ensimmäinen laatuaan, joka tuli itselle vastaan. Läpät otettiin pois ja sen säätömoottorin liitin oli kunnossa, eikä säätömoottorissa ollut ulkoisesti mitään erikoista. Samoin turbo vaikutti äkkiseltään servo-ohjatulta.
Turbon servosta ei ole henk.kohtasta kokemusta mutta vika se voi olla siinäkin.BMW Service
P.o4oo925441
[email protected]
Onko autossasi läpät imusarjassa? ->tarkista tästä
Ohjelmoinnit, päivitykset, Mittaristojen/MID:n pikselikorjaus, imusarjan läppien poisto, hehkujen vaihto, diagnoosit, yms.. Myös alkuperäiset varaosat
Comment
-
-
Aikaisemmin huollettua
Tuota servoa itse veikkaisin. Kiihtyykö yli 3500rpm:n mihinkään ?
Mun mopossa eli 136hv ilmaohjatussa turbon (vnt) alipaineputkessa oli reikä ja oli tosiaan 30-40hv ja yli 60nm hukassa. Ei alavääntöä eikä kiihtyvyyttä ennen 3250rpm. 7e:n putki uusiksi ja johan auto lähtee heti kun vaan vähän painaa kaasua.
Sulla siis sama , mutta sähköllä ja servo ei ilmeisesti toimi ?Team Top Alcohol
Jetta TSI -10
Ex: 730i -88,320i 2.7 -86,530 v8 -93,325i -94,750iAL -88, 316i -89, 320D -00
Comment
-
-
Originally posted by Rahu View PostJaa, on noita tullut eteen mutta harvakseltaan, tässä tapauksessa sen solenoidin kunto tai toimimattomuus ei kyllä sitten vaikuta mihinkään joten olkoon vikakoodi rauhassa.
Turbon servosta ei ole henk.kohtasta kokemusta mutta vika se voi olla siinäkin.E39 530dA -02 M-Sport
E53 X5 3.0dA -06 Sport
* Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia.
Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.
Comment
-
Comment