Announcement

Collapse
No announcement yet.

E46 330i käy huonosti?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • petrolhead
    Moderator
    • Feb 2004
    • 13793
    • Hyvinkää

    #16
    Originally posted by Dani View Post
    Miten tuo INPA ilmoittaa tuon syttymisjärjestyksen, ihan siis 1-5-3-6-2-4 vai 1-2-3-4-5-6? ..varmaan tyhmä kysymys mutta haluun nyt varmistaa vaan.
    Siis täh. Ei sun tarvinne syttyjärjestystä miettiä. Jos se sanoo että epic fail pytty 5 niin silloin se meinaa pyttyä 5 , eli sitä joka on siellä toiseksi vittumaisimmassa paikassa.

    Tulee mieleen että jos olet tulpat vasta vaihtanut ja nyt ei 5 pytty kipinöi niin ei kai vaan pajoittaessa ole sattunut mitään... Vaikeassa paikassa ährätä noi takimmaiset ni aattelin..

    EDIT : Jaha olinkin hidas tai sitte Dani nopea
    Last edited by petrolhead; 06-05-2010, 17:40.
    2015 VW Crafter
    1984 BMW 316
    2009 Kawasaki Ninja 250RRR
    petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
    "Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".

    Comment

    • Dani
      Bimmer Enthusiast
      • Mar 2007
      • 3847
      • Espoo

      #17
      No ei noista ohjelmista ikinä tiedä, kuhan varmistin

      EDIT: poisti tuon raitisilmasuodattimen koteloineen niin mahtuu vaikka maaten vaihtaa nuo takimmaiset puolat/tulpat.
      sigpic
      Shöyroom: BMW E46 330i Touring M-Sport II '02 - Stahlgrau Metallic #400

      Comment

      • bmw330ci
        Bimmer Fanatic
        • Feb 2004
        • 231
        • Etelä-Suomi

        #18
        Originally posted by Dani View Post
        Katsomalla et nää jos on halkeemia noissa kaikissa väleissä tai putkien alapuolilla. Uudet vaan niin ei tarvitse arpoa. MAF -> kaasuläppälle menevä kumiputki on siis 2-osainen.

        EDIT: kaasuläpän kumiputkessa on pieni kuminen kieleke ja kaasuläpän rungossa pieni kolo sille kielekkeelle, ne pitää laittaa tarkasti kohilleen.

        Tänään tilasin marmorilta nuo molemmat kumiputket ,joten toivotaan että vika olis sit niissä.

        Comment

        • tlitmanen
          Newbiemmer
          • Jan 2011
          • 13
          • helsinki

          #19
          Onko nuo puolat hankalia vaihtaa? Oma 323:ni (vm. 2000) on viime päivinä tuntunut siltä, että ihan jokainen pytty ei pelaisi. Välillä vika häviää, mutta tänään esiintyi taas useaan otteeseen. Huomenna käyn aamulla luetuttamassa vikakoodit, mutta eivät ehdi huomenna kuin lukaista, niin ajattelin että viikonloppuna voisi vaihtaa itse. Auto on minulla melko hiljattain hankittu ja kaikki työkalut ovat maalla, joten osaako joku neuvoa kuinka monta eri työkalua siihen tarvitaan, jos vaikka kävisi jostain halpahallista edullisen työkalusetin mahdollista vaihtoa varten?

          Jos vika nyt edes on puolassa. Mikään vikavalo ei ole koskaan palanut mittaristossa.

          Comment

          • Driver22
            Bimmer Enthusiast
            • Aug 2006
            • 2098
            • *

            #20
            Jaahas, nyt alkoi E60 M54B30 värkkäämään. Käy huonosti tyhjäkäyntiä, kone tärisee ja käy ikäänkuin vajaalla. Nyt syttyi sitten vikavalokin. Ajossa toimii ihan ok, ongelma ainoastaan kun kierrokset 500-800rpm. Liekkö joku puola kärvähtänyt tästäkin...
            F31 330D Xdrive M-Sport

            Comment

            • Ha2
              Bimmer Enthusiast
              • Apr 2004
              • 1786
              • Oulu

              #21
              Sanoisin, että imuvuoto.
              E61 525d LCI

              Comment

              • Driver22
                Bimmer Enthusiast
                • Aug 2006
                • 2098
                • *

                #22
                2882 Mixture preparation Bank1

                2883 Mixture preparation Bank2
                Tälläiset vikakoodit antaa :think mitähän nuo tarkoittaa?

                Itsellä tulisi mieleen että vika voi olla joko kampuran tai nokkien asentotunnistimissa, imuvuoto tai maffi sökönä?
                Last edited by Driver22; 02-06-2011, 21:24.
                F31 330D Xdrive M-Sport

                Comment

                • suppari
                  Bimmer Enthusiast
                  • Jul 2006
                  • 4049
                  • Turku

                  #23
                  Originally posted by Driver22 View Post
                  Tälläiset vikakoodit antaa :think mitähän nuo tarkoittaa?

                  Itsellä tulisi mieleen että vika voi olla joko kampuran tai nokkien asentotunnistimissa, imuvuoto tai maffi sökönä?
                  Imuvuoto.
                  sigpic
                  P:0409699000

                  JARRULLINEN TEHODYNAMOMETRI,MYÖS X-DRIVET!
                  tehonlisäykset/koodaukset/vikakoodit/päivitykset/
                  huollot/korjaukset!

                  BMW E&F sarjaan.
                  Yleisimmät BMW osat myös suoraan hyllystä!
                  8HP ajonestonollaukset, käytettyjen moottoriohjaimien käyttöönotto&kaikki muut mahdottomat hommat luonnistuu!
                  AJ-Tech ohjelmat penkitettyinä meiltä!

                  Comment

                  • Hemi
                    Bimmer Enthusiast
                    • Apr 2004
                    • 18880
                    • Pirkanmaa

                    #24
                    Originally posted by suppari View Post
                    Imuvuoto.
                    Aivan ehdottomasti imuvuoto.

                    Comment

                    Working...
                    X
                    😀
                    🥰
                    🤢
                    😎
                    😡
                    👍
                    👎