Originally posted by slowrider
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E46 ei ota kierroksia ja käy vaivoin tyhjäkäyntia = ketju hyppäs
Collapse
X
-
Originally posted by Hemi View PostEikös bemarit kuitenkin ole aidoimmillaan kutoskoneella?Originally posted by arska84 View PostSe on niille joilla on pieni vehje jalkojen välis
....sonnit ostaa siis BMW:n neloskoneella?
Comment
-
-
Originally posted by them View PostLisätietoa huollosta tuli juuri että niitä muovinpalasia (ilmeisesti juuri tuo mainitsemasi ketjuohjuri) ei kaikkia löytynyt, ja avaavat öljypohjan jos vaikka sieltä löytyis jotain = remontti sai hieman laajemmat mittasuhteet.
Minulla on niitä kuvia operaatiosta ja osasta jossakin koneessa, voin yrittää kaivaa.Last edited by Convertible; 10-06-2010, 13:34.F25 X3 35d
E87 118i
E46 330ti
E46 M3
E30 M3
E30 M3 Convertible
Z3 Roadster
Comment
-
-
Originally posted by petrolhead View PostÄlä stressaa niinkuin en minäkään. kun ei kumpikaan olla tiskillä Jos se ei aukene miksi laskussa on Vianmääritys/diagnostiikka ni kyynel. Joutenhan se 100k€ kasa erikoistyökaluja ja mittalaitteita lojuu kun pokat osaa itekin lukea vikakoodit ! !E46 330ti M-Sport II '02 6-gang Supercharged
F20 LCI2 118dA M-Sport '19
Comment
-
-
Originally posted by slowrider View Postlisää ot, mutta jos sitten vaikka näin ekaksi esimerkiksi toyotan 2TG 1.6l 8v. Ja toi sinun esimerkin toyotan 105hv 1.6 kestääkin sitten ajaa tuplasti kun vertaa bemarin 8 tappiseen Se kyllä totta että japsien 8v koneita paha verrata kun niistä on luovuttu jo kaasariaikana, joten tehoja huono verrata..
pointti olikin lähinnä siinä että muut valmistajat on siirtyneet jo eteenpäin ajat sitten ja bemari kitkuttanut lähes loputtomiin samalla vanhalla koneella. Kyllä toi 1.9l 105hv on 2000-luvun autossa aika vaatimatonta.
Comment
-
-
Originally posted by pmv View PostOnhan turhanaikainen tinkaus täysin väärässä otsikossa, mutta sen verra pitää taas oikoa noita väitteitä. Tuo 1.9 moottorin teho on 318i mallissa 118hv. Tämä mainittu 316i mallihan ei ollut tarjollakaan juuri muualla, joten vähän väärin verrata sitä mihinkään. Edelleenkin tuo 118 hv/1.9 litraa on hyvinkin vertailukelpoinen vastaavaan aikaan markkinoilla olleisiin useimpiin 1.8-2.0 kokoluokan 4-venttiilkoneisiin.
itseasiassa itsekkin yllätyin että 2000-vuotisessa oli noin vanhaa tekniikkaa omaava kone kun autoni ostin. varsinkin kun jo e30 mallissa oli 16v tekniikkaa...
mutta eiköhän tämä riitä. Pikkasen lipsahti offtopicin puolelleBMW S1000RR
Nordic Superbike #2
Comment
-
-
Originally posted by Hemi View PostAi...siis e46:n m52TU/m54 koneista??? Missä, koska ja kenellä?
Comment
-
-
Originally posted by them View PostLisätietoa huollosta tuli juuri että niitä muovinpalasia (ilmeisesti juuri tuo mainitsemasi ketjuohjuri) ei kaikkia löytynyt, ja avaavat öljypohjan jos vaikka sieltä löytyis jotain = remontti sai hieman laajemmat mittasuhteet.
Öljypohja on jokatapauksessa irrotettava, oli niitä palasia siellä tai ei. Tasapainoakseleita ei pysty mitenkään muuten ajoittamaan jakopäärempan yhteydessä, eli se ÖP:n irroitus kuuluu siihen hommaan automaattisesti...
Comment
-
-
no homma tuli nyt päätökseen
Originally posted by jube9 View PostÖljypohja on jokatapauksessa irrotettava, oli niitä palasia siellä tai ei. Tasapainoakseleita ei pysty mitenkään muuten ajoittamaan jakopäärempan yhteydessä, eli se ÖP:n irroitus kuuluu siihen hommaan automaattisesti...
Nyt auto on kunnossa ja täytyy heti sanoa että käyntiääni startatessa ja heti sen jälkeen on nyt normaali, aiemmin se oli ollut jo pitkään jotain aivan muuta kuin terve, mutta olin siihen ajan kuluessa niin tottunut että vaikka joku ulkopuolinen mainitsi oudosta käyntiäänestä (räminää tms.) starttauksen jälkeen en sitä itse noteerannut.
Loppulasku oli noin 1480e, josta liike alensi noin 100e
oma tavoite olis ollu jotain -20% (ei realismia).
Laatumielikuvat olivat minulla myös kaukana realismista, tiskillä kun heppukin sanoi jotain tämän tapaista "jos näitä jakopäitä yksi sadasta hajoaa niin se ei ole paljon" ja kun kysyin että miksi ykkössarjaan näitä menee takuuseen mut ei kolmoseen vaikka ongelma on organisaation tiedossa niin eipä sieltä järkevää vastausta saatu ja heppu ei "tiedä" mitään syytä miksi näitä hajoaa.
Nyt olen jo paremmalla mielellä ja asioin jatkossa muualla.Last edited by them; 15-06-2010, 18:58.EX e46 316 sedan -03
Comment
-
Comment