Kattelin kyllä haulla tästä aiheesta, mutta eipä tunnu oikein olevan samankaltaista tapausta pahemmin muissa ketjuissa.
Eli poiketen monista muista, minulla tärrää jarruttaessa kaikilla nopeuksilla ja mitä enemmän polkee jarrua, sitä enemmän tärrää.
Vaihdettu tähän mennessä:
Jarrulevyt ja palat eteen, Iskarit+yläpäät, alatukivarret eteen+powerflexin puslat ja taka-alatukivarren edessä oleva pusla on myös powerflex, koiranluut eteen ja taakse, samoten vakaajatangon runkokumit, raidetangot(sisä+ulko). Kokeiltu 2 eriä hammastankoa-> ei vaikutusta.
Eli mun mielestä vaihtamatta on enää napalaakerit ja takajarrut.
Silloin kun uusin jarrulevyt ja palat eteen niin herkistelin kyllä jarrusatulatkin, mutta en kyllä ole lainkaan varma, että kuinka hyvin sen männän pitäisi siellä satulassa liikkua? Pitäiskö sormin pystyä operoimaan? Noi levyt ja palat tuli siis vaihdettua ensimmäisenä.
Viittaako tuo tärinä kaikissa nopeuksissa jarruttaessa kieroihin levyihin? Ja voiko takajarrut aiheuttaa tärinän rattiin? Sellainen tuli myös mieleen,että kun noissa testatuissa hammastangoissa on ollut ATF öljyt ja omassa on CHF 11s niin pitääkö käyttää kumpaa ainetta? Tai onko silllä aineella mitään merkitystä jos on vain huuhdeltu entiset pois.
Nyt ois hyvät neuvot kalliit
Eli poiketen monista muista, minulla tärrää jarruttaessa kaikilla nopeuksilla ja mitä enemmän polkee jarrua, sitä enemmän tärrää.
Vaihdettu tähän mennessä:
Jarrulevyt ja palat eteen, Iskarit+yläpäät, alatukivarret eteen+powerflexin puslat ja taka-alatukivarren edessä oleva pusla on myös powerflex, koiranluut eteen ja taakse, samoten vakaajatangon runkokumit, raidetangot(sisä+ulko). Kokeiltu 2 eriä hammastankoa-> ei vaikutusta.
Eli mun mielestä vaihtamatta on enää napalaakerit ja takajarrut.
Silloin kun uusin jarrulevyt ja palat eteen niin herkistelin kyllä jarrusatulatkin, mutta en kyllä ole lainkaan varma, että kuinka hyvin sen männän pitäisi siellä satulassa liikkua? Pitäiskö sormin pystyä operoimaan? Noi levyt ja palat tuli siis vaihdettua ensimmäisenä.
Viittaako tuo tärinä kaikissa nopeuksissa jarruttaessa kieroihin levyihin? Ja voiko takajarrut aiheuttaa tärinän rattiin? Sellainen tuli myös mieleen,että kun noissa testatuissa hammastangoissa on ollut ATF öljyt ja omassa on CHF 11s niin pitääkö käyttää kumpaa ainetta? Tai onko silllä aineella mitään merkitystä jos on vain huuhdeltu entiset pois.
Nyt ois hyvät neuvot kalliit

Comment