Bensapumpun rele voi aiheuttaa tuollaista, löytyy hanskalokeron takaa ja muistaakseni äänimerkillä on samanlainen rele joten voit kokeilla vaihtaa niiden paikkaa niin selviää onko vika siinä.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E46 318i N42 käynnistyy huonosti
Collapse
X
-
BMW Service
P.o4oo925441
[email protected]
Onko autossasi läpät imusarjassa? ->tarkista tästä
Ohjelmoinnit, päivitykset, Mittaristojen/MID:n pikselikorjaus, imusarjan läppien poisto, hehkujen vaihto, diagnoosit, yms.. Myös alkuperäiset varaosat
-
-
Originally posted by reddewil View PostNo ei välttämättä mitään ole menny rikki, kun tajusit olla ajamatta enempää. Mutta noin voi mennä mm. venttiilit, mäntä, kiertokanki, kmpiakseli. Ihan riippuu millä kierrosalueella hyppy tapahtuu ja mikä kone on kyseessä.
on pakko kommentoida tätä ennenkun joku muu löytää vanhan keskustelun. jos jako hyppää hampaakin, niin ketjun laahaimet menevät paskaksi takuuvarmasti!
jakopää on pakko ottaa auki ja poistaa kyseiset laahaimen palaset ja vaihtaa uusiin.
jos jakoketjun ottaa auki pitää myös ö-pohja irroittaa jotta näkee tasapainoakselien merkit. helvetinmoinen homma!
pitää purkaa jonkun verran jotta ö-pohjan saa irti.
itse menen vaihtamaan nyt ketjun kiristystä syynä että rallattaa 2-3s kun käynistää.Ihan itte kirjotin ylläolevan. Tekstissä olevat faktat saattavat olla kuitenkin fiktiota, tai vain ihan yksinkertaisesti vääriä.
-On suositeltavaa suositella faktan tarkastusta.
Kiitos ajastasi? :think
Comment
-
-
Originally posted by reddewil View PostNo ei välttämättä mitään ole menny rikki, kun tajusit olla ajamatta enempää. Mutta noin voi mennä mm. venttiilit, mäntä, kiertokanki, kmpiakseli. Ihan riippuu millä kierrosalueella hyppy tapahtuu ja mikä kone on kyseessä.
on pakko kommentoida tätä ennenkun joku muu löytää vanhan keskustelun. jos jako hyppää hampaakin, niin ketjun laahaimet menevät paskaksi takuuvarmasti!
jakopään koppa on pakko ottaa auki ja poistaa kyseiset laahaimen palaset ja vaihtaa uusiin.
jos jakoketjun ottaa irti pitää myös ö-pohja irroittaa jotta näkee tasapainoakselien merkit. helvetinmoinen homma!
pitää purkaa jonkun verran jotta ö-pohjan saa irti.
HUOM! homma vaatii erikoistyökaluja!
itse menen vaihtamaan nyt ketjun kiristystä syynä että rallattaa 2-3s kun käynistää.
Edit. vaihto kesti 2min. rallatus käynnistyksen yhteydessä loistaa poissaolollaan. =)Last edited by Takalo_kari; 18-05-2012, 17:42.Ihan itte kirjotin ylläolevan. Tekstissä olevat faktat saattavat olla kuitenkin fiktiota, tai vain ihan yksinkertaisesti vääriä.
-On suositeltavaa suositella faktan tarkastusta.
Kiitos ajastasi? :think
Comment
-
Comment