Announcement

Collapse
No announcement yet.

E46 330d touring jarrut ravistaa aina vaan

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Jürgen_
    Bimmer Enthusiast
    • May 2008
    • 2707
    • Mylsä

    #16
    Originally posted by Antsah View Post
    Tuon ekan viestin mukaan etupäähän on joku helasarja jo uusittu, jos ne on nuo kyseiset alatukivarren helat niin ei se tärinä katoa noilla powerflexeillä mikäli helat on jo ennestään uudet.
    Mulla tuli noista mieleen joku jarrusatuloiden liukujuttuhelasarja :think
    Ei riemulla rajaa kun Bemulla ajaa...

    Comment

    • Antsah
      Bimmer Enthusiast
      • Mar 2009
      • 1776
      • Oulu

      #17
      Originally posted by Jürgen_ View Post
      Mulla tuli noista mieleen joku jarrusatuloiden liukujuttuhelasarja :think
      Joo, siellähän heloja vähän siellä sun täällä, ois ihan hyvä tietää mitkä helat on vaihdettu

      Comment

      • NokiLeka
        Bimmer Enthusiast
        • May 2006
        • 2341
        • Eurajoki

        #18
        Kuten sanottua, niin ensin kannattaa selvittää mistä sitä väljää löytyy. Osien vaihtaminen mutu-tuntumalla keventää lompakkoa usein turhan paljon ilman mainittavaa hyötyä. Tässäkin on jo tarjottu vaihtoehdoksi kaikkea etu- ja takapuskurin väliltä, joten auto ylös ja etsimään.
        "I do everything my Rice Crispies tell me to"

        Comment

        • Haapanen
          Newbiemmer
          • Aug 2010
          • 7
          • Lohja

          #19
          Mulla taas kävi niin että vaihdoin taakse levyt, palat ja kengät ni alle 1000 km ja vasen eturengas alko motarilla vispaan.. Pysähdyin ja levy aivan tajuttoman kuuma, no kokeilin eka et onko rengas irti, ei ollut, sit naputtelin satulaa pikkasen, lähdin liikkeelle ja jaruttelin pari kertaa kunnolla, tuntu helpottavan. mutta levy on edelleen kiero ja kuumenee normaalia enemmän, ja kyseessä lähes uudet levyt ja palat jotka edellinen omistaja vaihtanut. pitäskö ostaa uus levy, sorvauttaa suoraks vai antaa olla, ei ravista nykyään enää häiritsevästi mut uitenki huomaa hyvin ku ajaa hiljaa ja kevyesti painaa jarrua... Tosin olin pessyt auton edellisenä iltana että lieneekö sillä osuutta asiaan. levyn ja palan väliin jäänyt paskaa ja jne.

          Comment

          • käfer
            Bimmer Rookie
            • Oct 2008
            • 28

            #20
            Alatukivarren helasarja

            Originally posted by käfer View Post
            Autoon on tosiaan joku helasarja vaihdettu. En nyt tarkalleen muista mikä, mutta onko niitä sitten montaa eri sarjaa? Taakse on myös jarrupalat hiljattain vaihdettu, mutta levyjä ei. Pitäisiköhän vaihtaa ne? Toisaalta ei viitsisi arpapelillä vaan vaihtaa osia uudestaan ja uudestaan...:think
            Kuitissa luki että alatukivarren helasarja vaihdettu. Korjaamolla tarkistivat joka nivelen yms. ja totesivat että etupäässä ei ole väljää. Miten lie sitten takapää...

            Comment

            Working...
            X
            😀
            🥰
            🤢
            😎
            😡
            👍
            👎