Tutustuin aiheeseen pikkasen tässä aikani kuluksi, ja itse ainakin lähtisin ensin vaihtamaan tuon pakopuolen asentotunnistimen, kun niissä kerran on vikoja ollut, ja luultavasti vielä alkup. paikallaan. Jossei auta niin sitten vasta Beisanilta uudet tiivarit, tuo vanos-remppa kun on muutenkin vähän haastavampi ja aikaa vievä kuin tuo nokan asentotunnistimen vaihto.
Noinhan tuon vanoksen pystyisi testaamaan.
Diagnosis
With M52TU engine cars (98/99-00) with cold engine idle jolt symptoms, the vanos intake solenoid (metal cylinder) electrical connector can be removed. If the idle jolts cease then the problem is the vanos seals.
A vanos exhaust side fault code, as described above, is most likely a vanos seals failure indication.
With M52TU engine cars (98/99-00) with cold engine idle jolt symptoms, the vanos intake solenoid (metal cylinder) electrical connector can be removed. If the idle jolts cease then the problem is the vanos seals.
A vanos exhaust side fault code, as described above, is most likely a vanos seals failure indication.
taidan tässä mennä itekkin tutkiin oman autoni vaihteenvälejä olisko ne paskana, eli siis tyhjä kohta on rikki, jos se pahamaineinen hukkaputki olis vaikka joutunut sinne vaihteiden väleihin. ja se harmoninen värinä on kans paha, siitä moni bensalenkkari sekoaa. löysin kaatopaikalta vanhoja stefoja ja voin myydä niitä noihin vaihteiden väleihin niin ei oo sitä tylsää tyhjää kohtaa siellä.
Comment