Originally posted by NokiLeka
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E46 takapään raju madallus ongelma
Collapse
X
-
Ihan itte kirjotin ylläolevan. Tekstissä olevat faktat saattavat olla kuitenkin fiktiota, tai vain ihan yksinkertaisesti vääriä.
-On suositeltavaa suositella faktan tarkastusta.
Kiitos ajastasi? :think
-
-
Originally posted by Aksuli89 View PostEn osaa sanoa mikä sitten on mutta 17cm korkealla jousella (vapaamitta) päästään tavoite korkeuteen. nyt autossa on 19cm jouset."I do everything my Rice Crispies tell me to"
Comment
-
-
Nyt se sitten tippu.
Ostin Tomppa123:lta D2 alustasarjan jouset, ja omat FK:n säätöpalikatkin kävivät tuohon, jäi säätövaraa alaspäin vielä hieman yli 3cm.
maanantaina pitäisi mennä Vianorille oriketoon säädättämään kulmat.
Tietääkö kukaan mitää paikkaa turussa joka mankeloisi kaaria?Ihan itte kirjotin ylläolevan. Tekstissä olevat faktat saattavat olla kuitenkin fiktiota, tai vain ihan yksinkertaisesti vääriä.
-On suositeltavaa suositella faktan tarkastusta.
Kiitos ajastasi? :think
Comment
-
-
Originally posted by Aksuli89 View Post
maanantaina pitäisi mennä Vianorille oriketoon säädättämään kulmat.
Originally posted by Aksuli89Tietääkö kukaan mitää paikkaa turussa joka mankeloisi kaaria?-Turku Connection-
HDJ80 4.2TD
ex E46 330i Cabriolet, E34 540i Touring, E34 M5, E34 535i, E28 535i, E28 518i
Comment
-
-
Originally posted by Aksuli89 View PostNyt se sitten tippu.
Ostin Tomppa123:lta D2 alustasarjan jouset, ja omat FK:n säätöpalikatkin kävivät tuohon, jäi säätövaraa alaspäin vielä hieman yli 3cm.
maanantaina pitäisi mennä Vianorille oriketoon säädättämään kulmat.
Tietääkö kukaan mitää paikkaa turussa joka mankeloisi kaaria?
Comment
-
-
Originally posted by jr66 View PostOnhan jouset kireällä kun takapää on ilmassa eli iskarin rajoittama ulosjousto pitää jouset paikallaan eivätkä heilu siellä välissä ?
ovat piukassa. ilman säätöpalikkaa olivat väljässä, mutta eivät silloinkaan pääse tulemaan pois. nyt säätöpalikan kanssa ovat niin piukassa että ainakaan käsin heiluttamalla ei liiku.Ihan itte kirjotin ylläolevan. Tekstissä olevat faktat saattavat olla kuitenkin fiktiota, tai vain ihan yksinkertaisesti vääriä.
-On suositeltavaa suositella faktan tarkastusta.
Kiitos ajastasi? :think
Comment
-
-
Originally posted by Aksuli89 View Postovat piukassa. ilman säätöpalikkaa olivat väljässä, mutta eivät silloinkaan pääse tulemaan pois. nyt säätöpalikan kanssa ovat niin piukassa että ainakaan käsin heiluttamalla ei liiku."I do everything my Rice Crispies tell me to"
Comment
-
-
Originally posted by NokiLeka View PostPaljonkos nyt on matkaa vanteen keskeltä kaaren yläreunaan?Ihan itte kirjotin ylläolevan. Tekstissä olevat faktat saattavat olla kuitenkin fiktiota, tai vain ihan yksinkertaisesti vääriä.
-On suositeltavaa suositella faktan tarkastusta.
Kiitos ajastasi? :think
Comment
-
-
Originally posted by NokiLeka View PostTuolla madalluksella ja vakioalatukivarsilla ei tule näyttämään hyvältä edes illalla
iltapäivällä pitäisi alkaa näyttämään aika hyvältä kun on suunattu Vianorilla.
Saahan sitä reikää aina viilattua enemmän ellipsin muotoseksi jos ei riitä..
Laitan kuvia tänne kunhan saan pestyä tuon ja kaaret mankeloitua.Last edited by A.I; 14-03-2011, 09:06.Ihan itte kirjotin ylläolevan. Tekstissä olevat faktat saattavat olla kuitenkin fiktiota, tai vain ihan yksinkertaisesti vääriä.
-On suositeltavaa suositella faktan tarkastusta.
Kiitos ajastasi? :think
Comment
-
-
Originally posted by Aksuli89 View Postiltapäivällä pitäisi alkaa näyttämään aika hyvältä kun on suunattu Vianorilla.
Saahan sitä reikää aina viilattua enemmän ellipsin muotoseksi jos ei riitä..
Laitan kuvia tänne kunhan saan pestyä tuon ja kaaret mankeloitua.
Laitahan raporttia illalla niin katsotaanE39 530i M-Sport & G08 iX3 M-Sport
Auto Ruotsista - Privalla lisätietoja
Comment
-
-
Originally posted by Tommi//e46 View PostEi saatu itellä takapäätä juuri mitenkään säädettyä Vianorilla paremmaksi. Navasta kaareen 30,5 cm.
Säädettävät tukivarret siinne ja sitten uudestaan
E39 530i M-Sport & G08 iX3 M-Sport
Auto Ruotsista - Privalla lisätietoja
Comment
-
Comment