vaihdoin autoon raakan koneen ja nyt on kaikki paikoillaan mut polttoaine ei nouse korkeapainepumpusta eteenpäin! siihen asti tulee hyvin mut korkeapainepumppu ei liikuta eteenpäin! Missähän vika ku apulaitteet on entiset ja pelasivat entisessä koneessa!
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E46 330d polttoaine ei nouse suihkuille
Collapse
X
-
Tosiaan kannattaa katsoa jollain softalla (esim INPA tai DIS) että siirtopaineet on ok sekä ettei herjaa mistään railipaine anturista tai säätimestä jne, luulis selviivän aika nopeesti osaavan kaverin avustuksella.
Jos tarviit niin multa löytyy railipumppu tohon mikäli vanha osoittautuu vialliseksi.- E90 320i LCI M-sport -09
- Porsche Boxster 987 2.7 -07
Comment
-
-
Juu tää sijaitsee rannanperällä ja mielellään tulisin käyttää töpselissä et tietäis mikä vaivaa et sais liikkeelle... ainut tympee et joutuu hinaa mut kulkeehan se köydellä! jos viitsit soittaa et koska vois tulla käy ja missä ni katsottas mikä vaivaa!!! kiitos jo etukäteen!!!Last edited by sps77; 15-10-2011, 13:05.
Comment
-
-
Hieman erikoinen tapaus tosiaan tämä.
Vikakoodit ainoastaan PA-paineista. Siirtopaine 3,7 bar OK, käynnistäessä tippuu ~2,7 bar, ei ilmaa PA-letkussa. Virrat 2-asennossa rail-paine pyöreä 0 ja sama myös käynnistäessä, vaikka siirtopaine normaali. Vertasin vielä omasta, jossa siirtopaineilla myös rail-paine näyttää ~10 bar (anturin mittatarkkuus). Korkeapainepumpun painesäätimen o-renkaat vaihdettu ja tilalle kokeiltu myös toista käytettyä painesäädintä. Eli jostain syystä korkeapainepumpulta kaikki paineet näyttävät menevän suoraan paluulinjaan.
Jälkeenpäin muistelin, että foorumillakin olisi yksi tarina, jossa vika oli jossain pumpun sisäisessä venttiilissä. En vaan tarkemmin tätä kertomusta muista, eikä tuolloinkaan netissä näyttänyt olevan asiasta tarkempaa tietoa.E39 530dA -02 M-Sport
E53 X5 3.0dA -06 Sport
* Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia.
Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.
Comment
-
-
No niin menny aika siivil ton "romun" kans... polttoaineen saannissa oli vika korkeapainepumpussa sen vaihto ni heti lähti käyntiin. Mutta sit ongelmat alko 270km ja kone uudestaan sökönä... onneksi sai takuuseen koneen ja nyt taas pelaa mut tuntuu et vedot on pahasti kateissa... onkohan suihku tai turpo vikaa no pitää yrittään töpseliin johonkin ennen ku arvailla!!!
Comment
-
Comment