Eli kaverin auto kyseessä josta luettiin tänään livedataa. Käynnistäessä n. sekunnin pitempi sahaaminen kun normaalisti. Katottiin vikakoodit, ei kummempaa. Poistettiin koodit ja käytiin koeajolenkillä, kaikki livedata arvot ok ajon aikana. Tultiin sitten takas parkkiin ja siinä monta kertaa käynnisteltiin autoa että näkee rail-paineen käynnistettäessä. Aluksi näytti 70 ja siitä pikkuhiljaa hieman yli 200 mikä ei siis riittänyt käynnistymään vajaalla 10sek sahaamisella. Pimeetä oli niin eipä nähnyt konehuoneeseen ja musta letku niin ei ois nähny muutenkaan onko ilmakuplia. Mielestäni en kyllä kuullut tuota pumpun surinaa ollenkaan. Hetken siinä pähkäiltyämme koitettiin käynnistää niin kuulosti siltä että nyt ei toivoakaan että käynnistyy ja muutenkin ihmeellinen rohina konehuoneesta, sitten kuitenkin yhtäkkiä hörähti käyntiin. Tämä ei ihme kyllä tuottanut vikakoodeja.
Tuota siirtoumpun metallista kitinää ei kuitenkaan kuulunut mitä noissa yleensä on esiintynyt, eli johtuuko tuo liian alhainen railpaine kohta/jo hajonneesta pa-pumpusta vai siirtopumpusta? Asentotunnistinta epäilin myös mutta ei siitäkään vikakoodia.
Tuota siirtoumpun metallista kitinää ei kuitenkaan kuulunut mitä noissa yleensä on esiintynyt, eli johtuuko tuo liian alhainen railpaine kohta/jo hajonneesta pa-pumpusta vai siirtopumpusta? Asentotunnistinta epäilin myös mutta ei siitäkään vikakoodia.
Comment