Originally posted by Dani
View Post
Mittasin yleismittarilla molempien kakkoslambdojen lämmityksen vastusarvon, näytti 0.03-0.04 eli pitäisi olla kunnossa. Täytyy vaan nyt ensin saada INPA toimimaan niin voi nollata vikakoodin ja katsoa tuleeko se takaisin. Varmuuden vuoksi tarkistaa koodit vielä aseman pihassa ja nollata jos tarpeen

Taisi löytyä se vuotokin kun oli kavereita paikalla ja polki hanaa samalla kun oli putki tukittuna päästä ja katsoi auton alta. Taitaa vuotaa takapöntön päältä, suhinaa kuului mutta kohtaa ei oikein tarkkaan pystynyt sanomaan.. Ei vaan ollut yhtään liitoksia putkessa paitsi pakosarjojen päässä. Onhan se varmaan ollut tehtaalla helpompaa ja kätevämpää laittaa koko suoli kerralla kokonaisena paikalleen

Onko se lambda-työkalu jotenkin tän näköinen??

Mistähän tollasta löytäis, en oo tuommoista hylsyä vielä ikinä nähnyt? Oma lambdahylsy ei sopinut alkuunkaan tohon paikkaan, ei kyllä sovi Hondankaan uuteen laajakaistalambdaan..
Tosin noinhan sen lambdan saanee irti että pistää poikki ja käyttää 22m hylsyä, mahtuko sitä rälläköimään miten kun väli on aika nihkeä?? Saako sen anturin poikki kopauttamalla sopivasti? Hondassa meni kyllä kerran pyöreäksi ja sitten sai lukkopihdillä auki. Toi rako vaan näyttää siltä että sinne ei lukkopihtien kanssa oo mitään asiaa :(. Toivottavasti tohon ei nyt tarvis mennä- irrottaessani ja mitatessani liittimiltä lämmitysvastuksien arvoja putsasin samalla liittimet, jospa olisi ollut vaan kontaktihäiriö.. (sormet ristissä)
Alkaa pikkuhiljaa ymmärtää miksi saksalaiset ei aja vanhoilla autoilla

Comment