Autossani bmw e46 330d touring:ssa tuntunut liikkeelle lähtiessä ravistusta voimansiirrossa ja kolinaa ajossa vaihdetta vaihtaessa. Viime vuonna toivoin katsastukseen mennessä, että takapyöräntuennasta tai muusta oleellisesta syystä löytyisi vika tälle ongelmalle. Katsastuksessahan ei havaittu mitään epäoleellista. sen jälkeen korjaamolle ja tarkistivat kardaanin "rättinivelen" joka oli hyvässä kunnossa.
No vuosi mentiin klonksuvalla perällä ja näin pääsiäisen alla pääsin kaverin nosturille itse tutkimaan. Kaveri auton ratissa jumputti vaihde päällä kytkintä ja löytyihän se vika!
todella selvästi huomasi kuinka peräkelkan etummaiset puslat liikkuivat koria vasten ja kolisivat.
Minkälainen homma nuo on vaihtaa? Eikai vaan mene koko peräkelkan irtiottamiseen?
Puslat näyttivät maksavan n.15e/kpl joten ei paha.
Nosturi mahollisesti käytettävissä. Onnistuisiko puslan vaihdot ihan poraamalla entinen pusla rikki--> sahaa puslan kehän pois--> ja uuden laitto lankku puslan ja maan välille ja nosturilla kikkailee uuden puslan paikalleen?
No vuosi mentiin klonksuvalla perällä ja näin pääsiäisen alla pääsin kaverin nosturille itse tutkimaan. Kaveri auton ratissa jumputti vaihde päällä kytkintä ja löytyihän se vika!
todella selvästi huomasi kuinka peräkelkan etummaiset puslat liikkuivat koria vasten ja kolisivat.
Minkälainen homma nuo on vaihtaa? Eikai vaan mene koko peräkelkan irtiottamiseen?
Puslat näyttivät maksavan n.15e/kpl joten ei paha.
Nosturi mahollisesti käytettävissä. Onnistuisiko puslan vaihdot ihan poraamalla entinen pusla rikki--> sahaa puslan kehän pois--> ja uuden laitto lankku puslan ja maan välille ja nosturilla kikkailee uuden puslan paikalleen?
Comment