mulla olis tollanen vm.-03 N42 1.8 valvetronicilla oleva Compacti tossa pihassa ja sen kanssa on nyt taisteltu hetken aikaa...
auto pätkii ja nykii, lähtee erittäin huonosti käyntiin varsinkin kylmänä, röpeltää ja kurnuttaa, on erittäin laiska ja siitä johtuen vie tietysti kauhean paljon kakkua
oon vaihtanu tulpat, puolia, molemmat nokka-akselin tunnistimet ja silti vieläkin antaa vikakoodien nollauksen jälkeen uuden vian
"2781 Nokka-akselin asentoanturi- imupuolen akseli, epälooginen signaali"
olisko tää sellanen vika joka vois johtua tuosta liian löysästä nokkaketjun kiristäjästä, lueskelin tossa että on koneen yks tyyppivika? mitenkähän sen vaihto onnistuu?
auto pätkii ja nykii, lähtee erittäin huonosti käyntiin varsinkin kylmänä, röpeltää ja kurnuttaa, on erittäin laiska ja siitä johtuen vie tietysti kauhean paljon kakkua
oon vaihtanu tulpat, puolia, molemmat nokka-akselin tunnistimet ja silti vieläkin antaa vikakoodien nollauksen jälkeen uuden vian
"2781 Nokka-akselin asentoanturi- imupuolen akseli, epälooginen signaali"
olisko tää sellanen vika joka vois johtua tuosta liian löysästä nokkaketjun kiristäjästä, lueskelin tossa että on koneen yks tyyppivika? mitenkähän sen vaihto onnistuu?
Comment