Minulla on tälläinen 318 e 46 1999 vuosimallia.
Moottorina on 1,9l M43B16 Moottori Josta kansipahvi palanut (Kun kannen takana oleva vesiletkujen kuminen kiinitys piste halkes
)
Ostin varaosa moottorin 2.0 VALVETRONIC N42B20 Moottorin.
Kysymyksenä olisi mitä kaikkia osia voin hyödyntää tuosta motista tohon omaani?
Saako esim kannen ja imusarjat kiinni tuohon M43:seen?
Olen nyt ostanut tuohon M43:seen yläpään tiivisteet, Iridium tulpat ym. Ajattelin käyttää kannen koneistuksessa.
Putkiston olen tehnyt 2,5 tuumasesta rosterista vaapaavirtaus katilla ja yhdellä simonsin vaimentimella. Moottorissa ilman ottoa auttaa k&n:in viper venom suodatin jolle tehty ilman otto putki/ Laatikko mihin kerää kylmää ilmaa (Kylmä ilma ofcourse sisältää enempi happea kun lämmin ilma
)
Eli tarkoituksena olisi ottaa tuosta 118hv moottorista muutama lisä pollee ulos/ Ottaa takaisin polleja laitumelta
Kesällä auto saa sitten jonkin korisarjan ja sini-mustan maalauksen :think
Kohta saa ostaa tuon valvetronicin edullisesti! :P
Moottorina on 1,9l M43B16 Moottori Josta kansipahvi palanut (Kun kannen takana oleva vesiletkujen kuminen kiinitys piste halkes

Ostin varaosa moottorin 2.0 VALVETRONIC N42B20 Moottorin.
Kysymyksenä olisi mitä kaikkia osia voin hyödyntää tuosta motista tohon omaani?
Saako esim kannen ja imusarjat kiinni tuohon M43:seen?
Olen nyt ostanut tuohon M43:seen yläpään tiivisteet, Iridium tulpat ym. Ajattelin käyttää kannen koneistuksessa.
Putkiston olen tehnyt 2,5 tuumasesta rosterista vaapaavirtaus katilla ja yhdellä simonsin vaimentimella. Moottorissa ilman ottoa auttaa k&n:in viper venom suodatin jolle tehty ilman otto putki/ Laatikko mihin kerää kylmää ilmaa (Kylmä ilma ofcourse sisältää enempi happea kun lämmin ilma

Eli tarkoituksena olisi ottaa tuosta 118hv moottorista muutama lisä pollee ulos/ Ottaa takaisin polleja laitumelta

Kesällä auto saa sitten jonkin korisarjan ja sini-mustan maalauksen :think
Kohta saa ostaa tuon valvetronicin edullisesti! :P
Comment