Minulla on tälläinen 318 e 46 1999 vuosimallia.
Moottorina on 1,9l M43B16 Moottori Josta kansipahvi palanut (Kun kannen takana oleva vesiletkujen kuminen kiinitys piste halkes )
Ostin varaosa moottorin 2.0 VALVETRONIC N42B20 Moottorin.
Kysymyksenä olisi mitä kaikkia osia voin hyödyntää tuosta motista tohon omaani?
Saako esim kannen ja imusarjat kiinni tuohon M43:seen?
Olen nyt ostanut tuohon M43:seen yläpään tiivisteet, Iridium tulpat ym. Ajattelin käyttää kannen koneistuksessa.
Putkiston olen tehnyt 2,5 tuumasesta rosterista vaapaavirtaus katilla ja yhdellä simonsin vaimentimella. Moottorissa ilman ottoa auttaa k&n:in viper venom suodatin jolle tehty ilman otto putki/ Laatikko mihin kerää kylmää ilmaa (Kylmä ilma ofcourse sisältää enempi happea kun lämmin ilma )
Eli tarkoituksena olisi ottaa tuosta 118hv moottorista muutama lisä pollee ulos/ Ottaa takaisin polleja laitumelta
Kesällä auto saa sitten jonkin korisarjan ja sini-mustan maalauksen :think
Kohta saa ostaa tuon valvetronicin edullisesti! :P
Moottorina on 1,9l M43B16 Moottori Josta kansipahvi palanut (Kun kannen takana oleva vesiletkujen kuminen kiinitys piste halkes )
Ostin varaosa moottorin 2.0 VALVETRONIC N42B20 Moottorin.
Kysymyksenä olisi mitä kaikkia osia voin hyödyntää tuosta motista tohon omaani?
Saako esim kannen ja imusarjat kiinni tuohon M43:seen?
Olen nyt ostanut tuohon M43:seen yläpään tiivisteet, Iridium tulpat ym. Ajattelin käyttää kannen koneistuksessa.
Putkiston olen tehnyt 2,5 tuumasesta rosterista vaapaavirtaus katilla ja yhdellä simonsin vaimentimella. Moottorissa ilman ottoa auttaa k&n:in viper venom suodatin jolle tehty ilman otto putki/ Laatikko mihin kerää kylmää ilmaa (Kylmä ilma ofcourse sisältää enempi happea kun lämmin ilma )
Eli tarkoituksena olisi ottaa tuosta 118hv moottorista muutama lisä pollee ulos/ Ottaa takaisin polleja laitumelta
Kesällä auto saa sitten jonkin korisarjan ja sini-mustan maalauksen :think
Kohta saa ostaa tuon valvetronicin edullisesti! :P
Comment