Originally posted by protoni
View Post
Saako mihinkään e46 malliin lohkolämmitintä
Collapse
X
-
Kerronpa täältä myös kokemukseni säteilijöistä ja ei ole valittamista. Toimii ja ei ole ennakkoluuloja. Varsinkin V8 koneiseen kun tulee 2 kipaletta/kone niin on hyvinkin tehokas lämmitinjärjestelmä. Ja on myös kokemuksia 6-sylinterisistä moottoreista yhdellä säteilijällä ja hyvin toimii. Miksipä noita vierastaa jos joku satunnaisesti väittää niitä huonoksi.LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
E32 Diamantscwharz 750iL '94
E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10
Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Comment
-
no mulla on v8:n kyljissä säteilijät samoin 6- sylinterisen kyljessä. en ole mitään eroa huomannut oli lämmityksessä tai ei.. eipä haittaa silti, talveen osuu ehkä 5 sellaista aamua että haluaisi edes esilämmittää ja ehjä auto lähtee käyntiin vaikka 40 pakkasestaOriginally posted by Haju69 View PostKerronpa täältä myös kokemukseni säteilijöistä ja ei ole valittamista. Toimii ja ei ole ennakkoluuloja. Varsinkin V8 koneiseen kun tulee 2 kipaletta/kone niin on hyvinkin tehokas lämmitinjärjestelmä. Ja on myös kokemuksia 6-sylinterisistä moottoreista yhdellä säteilijällä ja hyvin toimii. Miksipä noita vierastaa jos joku satunnaisesti väittää niitä huonoksi.
F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
ex: E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
Nakkaa privaa jos tarvetta.
Comment
-
330d -04, lämmitin tulee lohkon kylkeen vaikka onkin rautalohko. Tehomittarilla mitattuna vie ~350W. Perinteiseen öljypohjaan tulevaan lämmittimeen verrattuna puuttuu siis ykkönen edestä. Kyllä silläkin öljyt saa notkeammiksi mutta sisätilalämppäri on ehdoton lisä.
Comment
-
......BMW e91 320d -08
ex.335i -07 M-sport individual alpinweiss III 5xxhp/652nm
ex.Subaru impreza WRX STI -04 335hp/478nm
ex. 330d -03, individual, M-sport II Mystic blau 291hp/732nm
Älä osoittele toista sormella, jos omat kädet ei ole puhtaat...
Comment
-
eipe mittee.Last edited by JMTN; 27-04-2013, 06:01.BMW e91 320d -08
ex.335i -07 M-sport individual alpinweiss III 5xxhp/652nm
ex.Subaru impreza WRX STI -04 335hp/478nm
ex. 330d -03, individual, M-sport II Mystic blau 291hp/732nm
Älä osoittele toista sormella, jos omat kädet ei ole puhtaat...
Comment
-
330d -01 lämmitin tuli öljypohjaan eikä siinäkään tuon enempää watteja ollut. Kyllä se talvisin selvästi avittaa ja moottorilämmöt nousevat rutkasti nopeammin kuin ilman mitään esilämmitystä.Originally posted by MNi View Post330d -04, lämmitin tulee lohkon kylkeen vaikka onkin rautalohko. Tehomittarilla mitattuna vie ~350W. Perinteiseen öljypohjaan tulevaan lämmittimeen verrattuna puuttuu siis ykkönen edestä. Kyllä silläkin öljyt saa notkeammiksi mutta sisätilalämppäri on ehdoton lisä.
Comment
-
Kysymyshän on ainoastaan siitä ettei alulohkossa ole pakkasproppuja mihin perinteisenmallinen lämmitin menee kiinni. Ei mistään lämpölaajenemisjutuista tai muista.
Comment
Comment