Ei saa lohkolämmitintä. Säteilylämmittimet lämmittävät öljypohjaa. Jos se perinteinen lohkolämmitin on noin merkittävä valintaperuste, niin kannattaa mieluummin katsoa 80- ja 90-luvun menopelejä, joista semmoinen löytyy.
Itsellä E46 ja säteilylämmitin toiminut ainakin ihan hyvin.
Taidan jatkaa ajamista prätkällä..ei ole tuota ongelmaa. Ei vaan, kunhan kysyin kun itsellä ei ole kokemusta ja osa haukkuu aivan paskaksi. Tulihan tässä nyt joku vastaus: perinteistä versiota ei siis saa
Last edited by Pia; 26-04-2013, 21:13.
Reason: virhe
Kerronpa täältä myös kokemukseni säteilijöistä ja ei ole valittamista. Toimii ja ei ole ennakkoluuloja. Varsinkin V8 koneiseen kun tulee 2 kipaletta/kone niin on hyvinkin tehokas lämmitinjärjestelmä. Ja on myös kokemuksia 6-sylinterisistä moottoreista yhdellä säteilijällä ja hyvin toimii. Miksipä noita vierastaa jos joku satunnaisesti väittää niitä huonoksi.
LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
E32 Diamantscwharz 750iL '94 E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10 Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Kerronpa täältä myös kokemukseni säteilijöistä ja ei ole valittamista. Toimii ja ei ole ennakkoluuloja. Varsinkin V8 koneiseen kun tulee 2 kipaletta/kone niin on hyvinkin tehokas lämmitinjärjestelmä. Ja on myös kokemuksia 6-sylinterisistä moottoreista yhdellä säteilijällä ja hyvin toimii. Miksipä noita vierastaa jos joku satunnaisesti väittää niitä huonoksi.
no mulla on v8:n kyljissä säteilijät samoin 6- sylinterisen kyljessä. en ole mitään eroa huomannut oli lämmityksessä tai ei.. eipä haittaa silti, talveen osuu ehkä 5 sellaista aamua että haluaisi edes esilämmittää ja ehjä auto lähtee käyntiin vaikka 40 pakkasesta
330d -04, lämmitin tulee lohkon kylkeen vaikka onkin rautalohko. Tehomittarilla mitattuna vie ~350W. Perinteiseen öljypohjaan tulevaan lämmittimeen verrattuna puuttuu siis ykkönen edestä. Kyllä silläkin öljyt saa notkeammiksi mutta sisätilalämppäri on ehdoton lisä.
BMW e91 320d -08 ex.335i -07 M-sport individual alpinweiss III 5xxhp/652nm ex.Subaru impreza WRX STI -04 335hp/478nm ex. 330d -03, individual, M-sport II Mystic blau 291hp/732nm
Älä osoittele toista sormella, jos omat kädet ei ole puhtaat...
BMW e91 320d -08 ex.335i -07 M-sport individual alpinweiss III 5xxhp/652nm ex.Subaru impreza WRX STI -04 335hp/478nm ex. 330d -03, individual, M-sport II Mystic blau 291hp/732nm
Älä osoittele toista sormella, jos omat kädet ei ole puhtaat...
Saa. Edelliseen m43 koneiseen semmosen asensin, mutta vaikka se teholukemiinsa nähden ihan mainio moottori olikin, niin ehkäpä se kulkine kannataa silti valita joillain muilla kriteereillä. :think
330d -04, lämmitin tulee lohkon kylkeen vaikka onkin rautalohko. Tehomittarilla mitattuna vie ~350W. Perinteiseen öljypohjaan tulevaan lämmittimeen verrattuna puuttuu siis ykkönen edestä. Kyllä silläkin öljyt saa notkeammiksi mutta sisätilalämppäri on ehdoton lisä.
330d -01 lämmitin tuli öljypohjaan eikä siinäkään tuon enempää watteja ollut. Kyllä se talvisin selvästi avittaa ja moottorilämmöt nousevat rutkasti nopeammin kuin ilman mitään esilämmitystä.
Kysymyshän on ainoastaan siitä ettei alulohkossa ole pakkasproppuja mihin perinteisenmallinen lämmitin menee kiinni. Ei mistään lämpölaajenemisjutuista tai muista.
Comment