Originally posted by villahve
View Post
E46 Vanne- rengasfit -topic II
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Miksi ihmeessä sille 8" leveälle vanteelle pitää saada 255/40 kumi?
Laita vaan se 225/45 sinne taaksekkin, niin säästyt ihmettelyltä.
-
BMW e46 320 touring -05
Elikkäs sopiiko pyörimään hyvin ilman mitää raapimisia ja vaikuttaako ajettavuuteen kuinka, auto 320 e46 touring -05 vakio alusta. Renkaat eteen:225/45R17 8" leveä vanne ja et34 taakse 255/40R17 et37.. ois varmaan löytynyt tietoa kun oisi selannut mut jos joku osaisi kertoa ku vähä kiirekkin oisi
Leave a comment:
-
Uudet kesärenkaat hakusessa. Mikähän koko olisi hyvä sigun autoon? Edelliset oli takana 245/40-17 ja edessä 225/40-17. Nyt haluan eteen ja taakse samankokoiset. Eikä mitään mahdottoman leveitä.(245)
Leave a comment:
-
Kaarelle ei toistaiseksi ole mankelia näytetty:thinkOriginally posted by Enliz View Post215/40
245/35
Vastaavat juuri tilasin itelle, vaikka takana onkin 9,5" vanne
Onko näytetty mankelia kaarelle?
Mahtaako mahtua tuolla rengastuksella ja paljonko vanne tulee kaaresta pihalle kun on 10" leveä takana ja et 35??Last edited by DaytonaViolet; 18-03-2015, 09:12.
Leave a comment:
-
Originally posted by DaytonaViolet View Postminkälainen rengastus olisi hyvä seuraaviin...
Eteen tuleva vanne 8,5x18 et35
Taakse tuleva 10x18 et35
Autona e46 -03 farkku
215/40
245/35
Vastaavat juuri tilasin itelle, vaikka takana onkin 9,5" vanne
Onko näytetty mankelia kaarelle?Last edited by Enliz; 15-03-2015, 21:22.
Leave a comment:
-
minkälainen rengastus olisi hyvä seuraaviin...
Eteen tuleva vanne 8,5x18 et35
Taakse tuleva 10x18 et35
Autona e46 -03 farkku
Leave a comment:
-
Puhutaan 10" leveästä vanteesta 35:lla et:lläOriginally posted by Smack View PostJos puhutaan vaikka 8" leveästä vanteesta ja 225 leveästä renkaasta niin et35 on hyvä ja ei tuota ongelmia. Vakio et on 47. Pienemmän et:n kohalla on sitten jo tarkempaa.
Leave a comment:
-
Kysytäänpäs kerran vielä tyhmiä eli mitenkäs on cabrion takapäähän 9" Et38 ja 255/35/18 rengas, mahtuuko vakiokaariin? Vai onko varmempi laittaa kapeampi kumi esim. 225/40/18?
Leave a comment:
-
Jos puhutaan vaikka 8" leveästä vanteesta ja 225 leveästä renkaasta niin et35 on hyvä ja ei tuota ongelmia. Vakio et on 47. Pienemmän et:n kohalla on sitten jo tarkempaa.Originally posted by DaytonaViolet View PostApuja kaivataan. Millaisellä et:llä kannattaa vanteet hommata otsikon autoon?
35?
Leave a comment:
-
Jarrupalojen varoitusvalo syttyi ja rupesin vaihtaa osia. Ihmettelin että eikö tuo varoitusjohto/anturi joko ilmoittaa kuluneista paloista, ole kuin toisella puolella? Apukuskin puolella oli vaan. :think
perhana väärä ketju. Poistakaa!Last edited by riippis; 12-03-2015, 17:05.
Leave a comment:
-
E46 touring
Apuja kaivataan. Millaisellä et:llä kannattaa vanteet hommata otsikon autoon?
35?
Leave a comment:
-
Originally posted by Rise View PostMahtuukos E46:n cabrioon 19", 9,5" ET35 vanne joka nurkkaan 235/35 renkailla?
Mitenkäs ylipäätään 18-19" vanteissa jos ET on 40 luokkaa, minkä levyinen vanne suurinpiirtein alle menee maksimissaan jos kumien leveydet pitää minimissä?
9,5" ET40 ei ehkä ihan mahdu, mutta 9,5" ET35 mahtuu hyvin.
Leave a comment:
Leave a comment: