ET takavanteella 43, tuleeko onkelmia
E46 Vanne- rengasfit -topic II
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Vähän tarvis tietoa ja mielipiteitä. 8,5/9,5x19" vanteet on ja renkaiks tulis 235/35-19 ja taakse sitte mitä? 245/?-19 vai 255/?-19 ?
ET takavanteella 43, tuleeko onkelmia
raapimista tai vastaavaa? Msport alusta ja sedani.
-
Voit verrata eri vaihtoehtoja nykyiseen vanne-rengasyhdistelmääsi käyttämällä willtheyfit laskuria. Näet millilleen, kuinka paljon vanne tulee ulommas verrattuna alkuperäiseen kokoonpanoon.Originally posted by DaytonaViolet View PostMites jos kuitenkin taakse 8,5" leveä vanne ni et 35 vai 15?
Jääkö 35:lla paljon kaaren sisään?
Tai miltä kuulostaa taakse 9" leveä ja 43:lla et:llä?
Leave a comment:
-
Mites jos kuitenkin taakse 8,5" leveä vanne ni et 35 vai 15?Originally posted by janne30 View PostTaakse Et 35-40 ja kumiksi 225/40, liian veny omaan makuun mut jos tahdot neitsytkaaret niin ei oo vaihtoehtoja
Jääkö 35:lla paljon kaaren sisään?
Tai miltä kuulostaa taakse 9" leveä ja 43:lla et:llä?
Leave a comment:
-
Taakse Et 35-40 ja kumiksi 225/40, liian veny omaan makuun mut jos tahdot neitsytkaaret niin ei oo vaihtoehtojaOriginally posted by DaytonaViolet View PostMillä rengastuksella 10" leveä vanne mahtuisi pyörimään takana e46 touringissa ilman kaaren modaamista?
Eteen 8,5" menee varmaan ongelmitta?
Leave a comment:
-
Turha kysymys ehkä mutta kysytään nyt.
Reippaasti madallettu Coupe kikotin kyseessä.
Taakse 18x8,5" ET20 joutuu kikkailemaan renkaalla ja kaaria mankeloimaan?
18x8" ET30 pyörii ongelmitta takana.
Ps. En muista ulkoa paljonko madallusta nyt on m-sport alustaan verrattuna mutta about 25-30mm. En halua lähteä mankeloimaan ja ostamaan veny kumeja.
Leave a comment:
-
52e + 20e postit.Originally posted by bemu2000 View PostPaljonko pyytää 10mm paloista? Näissä on 12mm tilaa http://mstuonti.fi/?page=tuotteet&gr...la=64&item=681
Heitäppä privaan btcf tarjous sun paloista ja mukaan 10Kpl 10mm pidempiä pultteja.
Leave a comment:
-
Originally posted by ronip View PostAutona bmw 330ci mahtaisko mahtua pyörimään jos eteen tulis 8 1/2 ET35 19"
Ja taakse 10" ET20 19" kumeista ei vielä tietoa mutta mahtuuko millään kumeilla pyörimään ilman mankelointia?:think
Ei mahdu. Tuo vanne tulee varmaan 2-3 senttiä kaaresta pihalle. Kapealla renkaalla saa menemään kun mankeloi kaaret reippaasti. ET30 vanteen saa menemään kohtuu pienemmä työllä 245 renkailla. ET35-40 menee jo paremmin.
Leave a comment:
-
Originally posted by A^A View PostJees. Tommis billetillä vain sitä kyselivät kun olen keskittäviä sieltä tilaamassa. Pitää ottaa iltapäivällä rengas irti ja mittailla..
Paljonko pyytää 10mm paloista? Näissä on 12mm tilaa http://mstuonti.fi/?page=tuotteet&gr...la=64&item=681
Leave a comment:
-
Millä rengastuksella 10" leveä vanne mahtuisi pyörimään takana e46 touringissa ilman kaaren modaamista?
Eteen 8,5" menee varmaan ongelmitta?
Leave a comment:
-
Autona bmw 330ci mahtaisko mahtua pyörimään jos eteen tulis 8 1/2 ET35 19"
Ja taakse 10" ET20 19" kumeista ei vielä tietoa mutta mahtuuko millään kumeilla pyörimään ilman mankelointia?:think
Leave a comment:
-
Jees. Tommis billetillä vain sitä kyselivät kun olen keskittäviä sieltä tilaamassa. Pitää ottaa iltapäivällä rengas irti ja mittailla..Originally posted by bemu2000 View PostE9x korissa on 12mm ja on E46:ssa varmaan siinäkin ainakin 10-11mm. Kyllä siihen sopivia 10mm spacereita löytyy
Leave a comment:
-
Originally posted by A^A View PostOlisko jollain tietoa kuinka pitkälle tulee pyörännavasta tämä uloke johon vanne siis keskitetään? Että onko mahdollisuutta saada 10mm keskittävää spaceria siihen..
E9x korissa on 12mm ja on E46:ssa varmaan siinäkin ainakin 10-11mm. Kyllä siihen sopivia 10mm spacereita löytyy
Leave a comment:
-
Olisko jollain tietoa kuinka pitkälle tulee pyörännavasta tämä uloke johon vanne siis keskitetään? Että onko mahdollisuutta saada 10mm keskittävää spaceria siihen..
Leave a comment:
-
Omassa 225/45Originally posted by Theme View Postmoro.tuli hommattua 8x17 vanteet ET35 minkä kokoieset kumit ois hyvät?
niin ja tulossa e46 touringin alle
Leave a comment:

Leave a comment: