E46 Vanne- rengasfit -topic II
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Miten istuis, Leveydet etu: 8,5" ja taka: 10" ja Et edessä 20 takana 25, niin ja 17'' vanteet? Mitkä kumit?
-
Saakohan sedaniin 18x8.5 et 15 ja jos niille kietasis 205 tai 215/35. Taakse varmaan menee hyvin puskurin kiinnikkeitten modauksella mut mites edessä ilman mankelointia? Mahtuuko kääntyyn ku autoa tiputeltu sen verta et kaaren ja vanteen välis ei ois kauheesti tilaa.
Leave a comment:
-
Ite jotenkin oletan sen olevan itsestäänselvyys, jos alikokoisia gummeja alle väännetään, mutta hyvähän tuosta tosiaan olisi vielä erikseen mainita. Et hyvä pointti kylläOriginally posted by bemu2000 View PostAika monesti, mutta kyllähän nekin saa myös oikein tehtyä. Sen takia vaan sanoin kantavuuksista, ettei tule yllätyksiä katsastuksessa tms.
Leave a comment:
-
Meneekö vakio-alustallinen E46 touring tyhmän näköseksi 215/50/17 renkailla? Nyt alla 225/45/17... Sentin about tais halkaisija kasvaa...
Leave a comment:
-
Onko sillälailla että 16" tuumanen ja 8" leveä vanne 10 ET:llä tulee tässä korissa kaarista ulos?
Leave a comment:
-
215/40 ympäriinsä niin pyörii.Originally posted by reisilihas View PostMikä olisi suositeltava rengastus näillä vanteilla E46 toukkaan?
Lenso CL5 18x8.5 ET 20
Edellisten viestien perusteella tuntuisi raapivan takakaariin, korkeus vielä vakio ja madallusta tulossa jokunen -30/20mm.
Leave a comment:
-
Ei sitten muuta kuin mankelia ja sen käytön osaavan metsästystä, kiitos. Pitänee bemulta tilailla toinenkin alustasarja kohtaOriginally posted by bemu2000 View PostRaapii touringissa jo ihan reippaasti ET20 225 setti...
Leave a comment:
-
225/40 saattaisi mennä, mutta lähellä menee. Ex e46 sedanissa oli takana 18x9,5 et35 ja 225/40 rengastuksella, madallusta noin -30mm, ei raapinut.Originally posted by reisilihas View PostMikä olisi suositeltava rengastus näillä vanteilla E46 toukkaan?
Lenso CL5 18x8.5 ET 20
Edellisten viestien perusteella tuntuisi raapivan takakaariin, korkeus vielä vakio ja madallusta tulossa jokunen -30/20mm.
Leave a comment:
-
Coupessa on vähän enemmän tilaa takana, mutta aika varmasti ottaa kiinni, kun tulee kuormaa kyytiin. Tai sitten joku on jo mankeloinut niitä kaaria. Kyllähän tuolla alustalla pyörii vaikka tulisi 10cm pihalle, kun tarpeeksi rauhassa ajelee
Sedanissa ja touringissa ottaakin jo pahemmin kiinni.
Originally posted by EPDM View PostMeneehän ne eikäi raapi ainakin vakio alustan kanssa.
Leave a comment:
Leave a comment: