Itselle tuli nopealla toimituksella osat kun tilasin torstaina niin tänään sain jo hakea matkahuollosta, huomenna pääsee laittelemaan paikalleen niin näkee onko itselle mitään vaikutusta mutta luulenpa että on kun on samat oireetkin. Oliko muuten vaikutusta suhahdukseen kun vaihoit tunnisteet? :think
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E46 nykii 500-1500rpm
Collapse
X
-
Originally posted by Slome View PostNyt ois nopeille vastauksille kysyntää! Olen vaihtamassa molempia nokkien antureita mutta missäs päin ne on tuolla konehuoneessa?? elikkä imu sekä pako puolilla? Kiitos! :think
auto 320i M54Vikakoodien lukua. Pikselien korjailua ja UUSIA mittariston neulojen moottoreita
Myös vaativampaa koodausta, sekä "avaimia" katiskoille, Retrofitit NBT yms yms.
Comment
-
-
Originally posted by Slome View PostNyt ois nopeille vastauksille kysyntää! Olen vaihtamassa molempia nokkien antureita mutta missäs päin ne on tuolla konehuoneessa?? elikkä imu sekä pako puolilla? Kiitos! :think
auto 320i M54
Toinen on heti siinä vanoksen alla, yhdellä kuusiokololla kiinni, todella helppo vaihtaa. Liitin vaan irti, näkyy heti kun katsot koneen edestä alas koneen ja tuulettimen väliin.
Toinen on sitten siineä koneen oikealla puolella ennen imusarjaa. Eli siitä vanoksen solenoidi irti (metallinen mokkula joka lähtee kiinni oisko 32 koon kiintoavaimella). Sen alla näkyy samanlainen yhdellä kuusiokollla kiinni oleva anturi paitsi että tästä lähtee johto imuboxin alla olevaan liittimeen. Eli täytyy irroittaa myös imuboxi. Nopeasti vaihdettu noi molemmat.
Comment
-
-
Jepjep. Kauvaa ei mennyt kun mulla nykiminen tuli takaisin. Näyttäis siltä että vaihdoin nokkien asentotunnistimet turhaan. Jos joku haluaa nii multa saa tod näk. ihan ehjät tunnistimet halvalla (saa vaikka kokeilla ennen kun maksaa).
No kuitenkin, lueskelin jenkkifoorumilta että monella oli käynyt just noin ja sitten ECUn softaus oli auttanut. Eli auto toimii jonkinaikaa hyvin kun antureita vaihtelee (ecu menee johonkin perustilaan?) ja sitten kun vähän ajelee niin ecu oppii väärät arvot..tms Jenkkifoorumilla tuntui olevan joka pitäjässä kaveri joka tekee noita softauksia, löytyykö näitä Suomesta? Laakkoselle soitin niin huoltomies oli sitä mieltä että ecun softaus voisi auttaa, ainoa vaan että heillä se maksaa 150-250€ ja aikojakin sai vasta kuukauden päähän.
Comment
-
-
Originally posted by Saimon View PostJepjep. Kauvaa ei mennyt kun mulla nykiminen tuli takaisin. Näyttäis siltä että vaihdoin nokkien asentotunnistimet turhaan. Jos joku haluaa nii multa saa tod näk. ihan ehjät tunnistimet halvalla (saa vaikka kokeilla ennen kun maksaa).
No kuitenkin, lueskelin jenkkifoorumilta että monella oli käynyt just noin ja sitten ECUn softaus oli auttanut. Eli auto toimii jonkinaikaa hyvin kun antureita vaihtelee (ecu menee johonkin perustilaan?) ja sitten kun vähän ajelee niin ecu oppii väärät arvot..tms Jenkkifoorumilla tuntui olevan joka pitäjässä kaveri joka tekee noita softauksia, löytyykö näitä Suomesta? Laakkoselle soitin niin huoltomies oli sitä mieltä että ecun softaus voisi auttaa, ainoa vaan että heillä se maksaa 150-250€ ja aikojakin sai vasta kuukauden päähän.Vikakoodien lukua. Pikselien korjailua ja UUSIA mittariston neulojen moottoreita
Myös vaativampaa koodausta, sekä "avaimia" katiskoille, Retrofitit NBT yms yms.
Comment
-
-
Originally posted by Saimon View PostEilen bemari päivitetty Rahu:lla. Softa oli alkuperäinen. Eilen en saanut vikaa toistumaan, täytyy nyt ajella paripäivää ja kattella.
Simo
Comment
-
-
Mitenkä Simo nyt on auto kulkenut pidemmän päälle?
Itsellä 325i -02 ja samantapaiset oiree, ei pidä ankkaääniä (joten ei liene huohottimessa vika). Liikkeellelähtö haastavaa, samoin peruuttaminen, muuten auto laulaa kun enkeli ja käynnistyy ku palmun alta. Suhahtaa kaasua painaessa, jos painelee muutaman sentin mutta joutusasti niin kone tykkää sakkaa alle 500rpm.
Ehdottomasti hommaan uudet nokka-anturit ja softapaskan jos sillä paranee. Mikä ja missä se paikka oli, jossa teit softauksen? Mitä se softaus tarkalleen ottaen tarkoittaa?
Comment
-
Comment