Announcement
Collapse
No announcement yet.
kardaanin irrottaminen tasauspyörästöstä?
Collapse
X
-
Ei kai sinne mitään tarvitse lisätä jos sitä ei ole avannut eikä sieltä ole mitään tullut ulos tai vuotojälkeä?? Aika mustaa se rasva kyllä oli. Genuine partsilla sen rasvan osanumerolla ei ollut tuotetta ja Pielmeier sanoi ettei sitä ole enää saatavana. Varmaan toi motonetin cv joint grease on ihan toimivaa tavaraa.
Tuo BMW:n osanumeron rasva on tätä OPTIMOL OLISTAMOLY 2 LN 584/LO
Black, lithium-soap standard grease for constant velocity joints:
E46 330Ci cabrio + EP3 Civic Type-R
Comment
-
-
Löyty vielä tällanen kuva intterwebin syövereistä:
Toi pieni heikosti näkyvä raja, mikä on nivelkupin limpun päässä, näkyy mulla ja sen jälkeen on päästy eteenpäin ehkä milli. Mutta ei irtoa?!? Eli eihän se näytä edes olevan kiinni kun vajaan millin ja silti on jumissa..
Kivaa tuhoa joku huolto saanut aikaiseksi tohon kuvan nivelkuppiin.. Tässä threadissa mistä nappasin kuvan, auton omistaja pudotti takakelkan ja samalla irroitti kardaanin ja huomasi tuon lommon minkä joku huolto oli saanut aikaan aiemmin:
E46 330Ci cabrio + EP3 Civic Type-R
Comment
-
-
Ongelma on sama kuin tässä ensimmäisessä viestissä. Kardaani on lähteny perästä irti mutta väärästä kohtaa, kuulat tuli pihalle ja perässä kiinni olevaa tumppia ei ole saatu irti. Jokunen tunti käytetty jo siihen että saisi tuon kuulanivelen (mikä lienee oikeesti, ei tuu mieleen) paikoilleen sekä tumpin irti ottoon. Molempiin. Oisko hyviä vinkkejä että sais sen kardaanin pätkän missä on ne kuulat kiinni siihen tumppiin mikä on vielä perässä kiinni.
Comment
-
Comment