KW varientit käy kanssa. Saa myös ihan kenttään jos haluaa ja toimii.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
330xd -04 touring m-sport madallus!
Collapse
X
-
Ei ole tosiaan nelivedon madalluksesta kokemusta, muutakun tuolta VAG puolelta. Siellä ei ole ainakaan ollut ongelmia. Etuvetojen kanssa sain kyllä 50tkm välein vaihdella vetarin niveliä, liekö madallus vai merkki sitten syynänow: Mercedes Benz 350e AMG
ex: f30 320i M-Sport
ex: e46 320i M-Sport II
ex: e46 330Ci Cabriolet M-Sport II
ex: e36 316i Compact
ex: e39 530i M-Sport
ex: e46 320Cd M-Sport II
Comment
-
-
Vaikka coilovereita nykyään halvalla saakin, onko sellaisen hankkiminen käyttöautoon kovin järkevää on ihan toinen juttu. Mun mielestä ei ole. On kyllä tullut kaikenlaisilla jäykillä ja enemmän jäykillä jopa jrz kilpa-alustoilla leikittyä ja sen jälkeen tullut todettua että siihen on kyllä ihan hyvät syyt miksi tehtaiden insinöörit päätyvät niihin ratkaisuihin kuin ovat päätyneet.
Suosittelen käyttöautoon jotain bilsteinin sport iskarisarjaa missä jäykkyyssäätö ja maltillisesti madaltavia vietereitä, huomioiden että msport on jo vakiota matalampi joten sen pitää olla vakioon nähden enemmän madaltava jousi kuin msport. Miksei valmis bilsteinin sarja, tai sitten h&r tai eibach jouset bilsteinin iskareiden kaveriksi.
d2 ja bc racingit sopii paremmin johonkin teinilippis-sätökseenE46 330Ci cabrio + EP3 Civic Type-R
Comment
-
Comment