Announcement

Collapse
No announcement yet.

330xd -04 touring m-sport madallus!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • fex
    Bimmer Rookie
    • Aug 2009
    • 49
    • Kajaani

    #16
    KW varientit käy kanssa. Saa myös ihan kenttään jos haluaa ja toimii.

    Comment

    • Enliz
      BTCF Member
      • Jan 2005
      • 1503
      • Espoo

      #17
      Ei ole tosiaan nelivedon madalluksesta kokemusta, muutakun tuolta VAG puolelta. Siellä ei ole ainakaan ollut ongelmia. Etuvetojen kanssa sain kyllä 50tkm välein vaihdella vetarin niveliä, liekö madallus vai merkki sitten syynä
      now: Mercedes Benz 350e AMG
      ex: f30 320i M-Sport
      ex: e46 320i M-Sport II
      ex: e46 330Ci Cabriolet M-Sport II
      ex: e36 316i Compact
      ex: e39 530i M-Sport
      ex: e46 320Cd M-Sport II

      Comment

      • kani
        Bimmer Fanatic
        • Mar 2003
        • 699
        • Espoo

        #18
        Vaikka coilovereita nykyään halvalla saakin, onko sellaisen hankkiminen käyttöautoon kovin järkevää on ihan toinen juttu. Mun mielestä ei ole. On kyllä tullut kaikenlaisilla jäykillä ja enemmän jäykillä jopa jrz kilpa-alustoilla leikittyä ja sen jälkeen tullut todettua että siihen on kyllä ihan hyvät syyt miksi tehtaiden insinöörit päätyvät niihin ratkaisuihin kuin ovat päätyneet.

        Suosittelen käyttöautoon jotain bilsteinin sport iskarisarjaa missä jäykkyyssäätö ja maltillisesti madaltavia vietereitä, huomioiden että msport on jo vakiota matalampi joten sen pitää olla vakioon nähden enemmän madaltava jousi kuin msport. Miksei valmis bilsteinin sarja, tai sitten h&r tai eibach jouset bilsteinin iskareiden kaveriksi.

        d2 ja bc racingit sopii paremmin johonkin teinilippis-sätökseen
        E46 330Ci cabrio + EP3 Civic Type-R

        Comment

        Working...
        X
        😀
        🥰
        🤢
        😎
        😡
        👍
        👎