Etsin keväällä kuumeisesti itselle E91 335d:tä, mutta kaikki markkinoilla olevat tuntui olevan hirveesti kengittyjä ja kolhittuja ym.. plus mulla ei riittänyt budjetti alle satatonnia ajettuihin. Hintaa kuitenkin järestään se 5k enemmän kuin 330d. Sitten alkoi noiden enemmän ajettujen tuplaturbotekniikka mietityttää. Lopputulemana talliin tuli sitten E90 330d M-sport, johon oon erittäin tyytyväinen päivittäisena ajokkina vaikka se "motorsport" fiilis tästä ajokista puuttuu, mitä taas 35d koeajoautoissa sentään vähän tuntui olevan. Tehoero/fiilis siis 30d ja 35d välillä tuntui aikamoiselta.
335d ostamassa?
Collapse
X
-
Nojoo nyt on noin 2000km istuttu oman 35d:n ratin takana!
Saksasta tarttui matkaan E91 -07 335d M-Sport aikalailla voll
Autossa oli kokomatkan alla loppuunajetut runflatit joka hieman latisti ajofiilistä mutta kaikenkaikkiaan tyytyväinen
Aika laiskahan tälläinen 35d vakiona on mutta eiköhän siihen lääkkeet löydy!
Nyt
Porsche Cayenne E-Hybrid XVS-900
Ex
F25 30d M-sport GNA-500
E93 335i M-Sport N54 CLJ-585
F20 LCI 118i M-Sport UZG-218
E90 LCI 335d M-Sport VZR-604
F25 20d M-Sport UZV-655
Audi B8 S4 ILM-448
F31 330d M-Sport VYZ-717
E90 LCI 335i M-Sport N55 KNP-585
E60 LCI 530d M-Sport CJT-868
F30 320d M-Sport VXU-494
E91 LCI 335d M-Sport CJT-859
E91 335i M-Sport N54 CJT-858
E91 335d M-Sport NJN-958
E91 330d M-Sport GJB-752
E46 330d Touring M-Sport II EUI-403
E36 2.8 Coupe M-Sport MKE-141
Comment
-
Samat huomiot suomiautoista täälläkin. Keväällä myin prätkän pois ja rahat taskussa etsiskelin autoa. Suomesta ei vaan löytynyt hyvää, lomat meni niin etei Saksasta päässyt hakemaan ja sitten muitten kiireitten takia auton etsintä unohtui.Originally posted by Alpha 13 View PostEtsin keväällä kuumeisesti itselle E91 335d:tä, mutta kaikki markkinoilla olevat tuntui olevan hirveesti kengittyjä ja kolhittuja ym.. plus mulla ei riittänyt budjetti alle satatonnia ajettuihin. Hintaa kuitenkin järestään se 5k enemmän kuin 330d. Sitten alkoi noiden enemmän ajettujen tuplaturbotekniikka mietityttää.
Nyt taas autokuume iskenyt uudelleen mutta suomi tarjonta on kyllä huono.
Onneksi jumuli & co hakee noita voll autoja tänne pohjolaan tarjontaa parantamaan.
Audi A3 GTRON
EX: BMW 325D Coupe -07
EX: BMW 320ia -08
Comment
-
35d vedot jatkuvat aika paljon pidemmälle eikä meno lopu viritettynäkään samalla tapaa "veitsellä leikaten" kuin yhden VNT:n vehkeissä on tapana. Voimantuotossa on huomattava ero samoin kuin virityspotentiaalissa.Originally posted by Alpha 13 View PostTehoero/fiilis siis 30d ja 35d välillä tuntui aikamoiselta.
Viritettynä 35d huutaa mekaanista luistonrajoitusta perään, jos autosta haetaan lisää menohaluja suosittelen varautumaan myös esim. Quaifen torsenin hankintaan
Comment
-
TottaOriginally posted by 2.3i-16 View Post35d vedot jatkuvat aika paljon pidemmälle eikä meno lopu viritettynäkään samalla tapaa "veitsellä leikaten" kuin yhden VNT:n vehkeissä on tapana.
Nyt
Porsche Cayenne E-Hybrid XVS-900
Ex
F25 30d M-sport GNA-500
E93 335i M-Sport N54 CLJ-585
F20 LCI 118i M-Sport UZG-218
E90 LCI 335d M-Sport VZR-604
F25 20d M-Sport UZV-655
Audi B8 S4 ILM-448
F31 330d M-Sport VYZ-717
E90 LCI 335i M-Sport N55 KNP-585
E60 LCI 530d M-Sport CJT-868
F30 320d M-Sport VXU-494
E91 LCI 335d M-Sport CJT-859
E91 335i M-Sport N54 CJT-858
E91 335d M-Sport NJN-958
E91 330d M-Sport GJB-752
E46 330d Touring M-Sport II EUI-403
E36 2.8 Coupe M-Sport MKE-141
Comment
-
Kuivalla asfaltilla näissä kyllä riittää pitoa niin paljon, että oikeasti loppuu 35d:ssäkin helppo viripotentiaali ennenkuin lukkoperä on oikeasti välttämätön. Taitaa sähköinen lukkokin toimia sen verran, että polttaa kumia kahdella renkaalla. Tai sit pitää kattoo peiliin ja miettiä oliko ne 185 leveet linglongit kuitenkaan oikea valinta tai mitä ihmettä on tullut alustalle tehtyä. Toisaalta märällä tai etenkin talviliukkailla lukkoperä on asiallinen jo vaikka vakio 30d:ssä - etenkin jos kaipaa driftailua.Originally posted by 2.3i-16 View PostViritettynä 35d huutaa mekaanista luistonrajoitusta perään, jos autosta haetaan lisää menohaluja suosittelen varautumaan myös esim. Quaifen torsenin hankintaan
BMW G05 45e xDrive M-Sport '20
BMW E85 3.0i '05
Comment
-
Mutta helpompi ja halvempi vaihtaa vielä siinä vaiheessa kun se on ehjäOriginally posted by Veeksi View PostKuivalla asfaltilla näissä kyllä riittää pitoa niin paljon, että oikeasti loppuu 35d:ssäkin helppo viripotentiaali ennenkuin lukkoperä on oikeasti välttämätön. Taitaa sähköinen lukkokin toimia sen verran, että polttaa kumia kahdella renkaalla. Tai sit pitää kattoo peiliin ja miettiä oliko ne 185 leveet linglongit kuitenkaan oikea valinta tai mitä ihmettä on tullut alustalle tehtyä. Toisaalta märällä tai etenkin talviliukkailla lukkoperä on asiallinen jo vaikka vakio 30d:ssä - etenkin jos kaipaa driftailua.
Tämmäkin hetkellä tiedän 2 auto jotka seisoo kun perä rikki..
Eli ainut heikko kohta löytyy sieltä perästä mutta sekin on korjattavissa kun iskee quaifen tilalle
Comment
-
Hmm :think ...mites ne on hajonnut? Hitsattuja vai pultattuja periä?Originally posted by Jusu^ View PostMutta helpompi ja halvempi vaihtaa vielä siinä vaiheessa kun se on ehjä
Tämmäkin hetkellä tiedän 2 auto jotka seisoo kun perä rikki..
Eli ainut heikko kohta löytyy sieltä perästä mutta sekin on korjattavissa kun iskee quaifen tilalleBMW G05 45e xDrive M-Sport '20
BMW E85 3.0i '05
Comment
-
Itellä alko perä huutamaan enempi softauksen jälkeen.
Esim. jos auto on luisussa niin perä jurisee. --> Lukko tilaukseen
Yhdestä meni perä kun lähti liikenneympyrästä ja oli vesilammikko, siitä sit kuivalle asfaltille ja otti pitoja niin perä paukahti.
Comment
-
Nyt voi sanoa, että hieman kokemusta 35d:n omistamisesta.
Päällimmäisenä huomiona voisi sanoa, että ei kaduta lisäeurojen sijoittaminen pätkääkään vrt 330d
Ohjelmoinnin ja downpipen jälkeen auton ääni ja kulkumaailma rupesi myös miellyttämään
Mikäli auto tässä taloudessa pysyy niin takapöntöt todennäköisesti poistetaan, cooleri, ahdin modaus, quaife ja uudelleen softaus tästä tulee löytymään tekniikan puolelta
Varusteitahan tästä nykyisestä löytyy huomattavasti enemmän kun edellisestä ja nyt, kun on lähes kaikki varusteet mitä tälläiseen on saanut niin eipä niistä haluaisi luopuakkaan enää!
Muita tähän mennessä tulleita päivityksiä style 225:set alle, takalasin pyyhkijä pois, mustat munuaiset, cic combox paketti tulee jusulta.
Tulevaisuuteen suunnitteilla myös muita perusjuttuja
-Sisälistoille on jtn tehtävä
-Ledi päivitykset
-Valokoodailua yms
-Kattokaiteet saa lähteä
-Kalvot laseihin
-Alusta
-Toiset vanteet kesäksi
-Performance osia.Nyt
Porsche Cayenne E-Hybrid XVS-900
Ex
F25 30d M-sport GNA-500
E93 335i M-Sport N54 CLJ-585
F20 LCI 118i M-Sport UZG-218
E90 LCI 335d M-Sport VZR-604
F25 20d M-Sport UZV-655
Audi B8 S4 ILM-448
F31 330d M-Sport VYZ-717
E90 LCI 335i M-Sport N55 KNP-585
E60 LCI 530d M-Sport CJT-868
F30 320d M-Sport VXU-494
E91 LCI 335d M-Sport CJT-859
E91 335i M-Sport N54 CJT-858
E91 335d M-Sport NJN-958
E91 330d M-Sport GJB-752
E46 330d Touring M-Sport II EUI-403
E36 2.8 Coupe M-Sport MKE-141
Comment
-
Originally posted by jumuli View PostNyt voi sanoa, että hieman kokemusta 35d:n omistamisesta.
Päällimmäisenä huomiona voisi sanoa, että ei kaduta lisäeurojen sijoittaminen pätkääkään vrt 330d
Ohjelmoinnin ja downpipen jälkeen auton ääni ja kulkumaailma rupesi myös miellyttämään
Mikäli auto tässä taloudessa pysyy niin takapöntöt todennäköisesti poistetaan, cooleri, ahdin modaus, quaife ja uudelleen softaus tästä tulee löytymään tekniikan puolelta
Varusteitahan tästä nykyisestä löytyy huomattavasti enemmän kun edellisestä ja nyt, kun on lähes kaikki varusteet mitä tälläiseen on saanut niin eipä niistä haluaisi luopuakkaan enää!
Muita tähän mennessä tulleita päivityksiä style 225:set alle, takalasin pyyhkijä pois, mustat munuaiset, cic combox paketti tulee jusulta.
Tulevaisuuteen suunnitteilla myös muita perusjuttuja
-Sisälistoille on jtn tehtävä
-Ledi päivitykset
-Valokoodailua yms
-Kattokaiteet saa lähteä
-Kalvot laseihin
-Alusta
-Toiset vanteet kesäksi
-Performance osia.
Onko sulla se AJ-tech downpipe? onko tietoa vaikuttaako tehoon/ääneen mitenkä kun vertaa vakioon joka on tyhjenny kaikesta..E30 M50tic -90
E34 M5 -90
E91 325d M-sport -07
Ford F100 -53 LS edition
Comment
-
On joo Aj-techin tekele. Laadukasta työtä jälleen kerranOriginally posted by Kapanos View PostOnko sulla se AJ-tech downpipe? onko tietoa vaikuttaako tehoon/ääneen mitenkä kun vertaa vakioon joka on tyhjenny kaikesta..
Noo ehkä tuolla hieman enemmän ääntä tulee. Tehoihin ei käsittääkseni ole juurikaan vaikutusta!Nyt
Porsche Cayenne E-Hybrid XVS-900
Ex
F25 30d M-sport GNA-500
E93 335i M-Sport N54 CLJ-585
F20 LCI 118i M-Sport UZG-218
E90 LCI 335d M-Sport VZR-604
F25 20d M-Sport UZV-655
Audi B8 S4 ILM-448
F31 330d M-Sport VYZ-717
E90 LCI 335i M-Sport N55 KNP-585
E60 LCI 530d M-Sport CJT-868
F30 320d M-Sport VXU-494
E91 LCI 335d M-Sport CJT-859
E91 335i M-Sport N54 CJT-858
E91 335d M-Sport NJN-958
E91 330d M-Sport GJB-752
E46 330d Touring M-Sport II EUI-403
E36 2.8 Coupe M-Sport MKE-141
Comment
-
On sillä downpipellä joku vaikutus ääniin, työmaalla verrattiin Komun ja mun pirssiä niin oli siinä kuultava ero. Ajettaessa ja veto päällä lienee ero vielä isompi. Pitääpä joskus antaa autoa jollekki ja kuunnella ite ulkoa. Turbot viheltää ainakin parkkihalleissa hyvinkin kuuluvasti
Kuitenkin, ei mitkään kovat äänet. Tarvinnee etsiä joku putkivelho joka tekis suorat putket takavaimentimien tilalle, kuitenkin niin että on helppo vaihtaa katsuria varten..F31 335xd 2015
Comment
-
Edelliseen 330d:hin tehtiin myös 35d look ulostulot ilman takavaimenninta ja lopputulos oli miellyttävä. Nyt olen vertaillut oman ja Jusun autojen ääniä ja tullut lopputulokseen, että vaimentimet on poistettava perästä. Miksi katsuria varten pitäisi vaihtaa? :thinkOriginally posted by kaljuhyypio View PostOn sillä downpipellä joku vaikutus ääniin, työmaalla verrattiin Komun ja mun pirssiä niin oli siinä kuultava ero. Ajettaessa ja veto päällä lienee ero vielä isompi. Pitääpä joskus antaa autoa jollekki ja kuunnella ite ulkoa. Turbot viheltää ainakin parkkihalleissa hyvinkin kuuluvasti
Kuitenkin, ei mitkään kovat äänet. Tarvinnee etsiä joku putkivelho joka tekis suorat putket takavaimentimien tilalle, kuitenkin niin että on helppo vaihtaa katsuria varten..Nyt
Porsche Cayenne E-Hybrid XVS-900
Ex
F25 30d M-sport GNA-500
E93 335i M-Sport N54 CLJ-585
F20 LCI 118i M-Sport UZG-218
E90 LCI 335d M-Sport VZR-604
F25 20d M-Sport UZV-655
Audi B8 S4 ILM-448
F31 330d M-Sport VYZ-717
E90 LCI 335i M-Sport N55 KNP-585
E60 LCI 530d M-Sport CJT-868
F30 320d M-Sport VXU-494
E91 LCI 335d M-Sport CJT-859
E91 335i M-Sport N54 CJT-858
E91 335d M-Sport NJN-958
E91 330d M-Sport GJB-752
E46 330d Touring M-Sport II EUI-403
E36 2.8 Coupe M-Sport MKE-141
Comment
-
Ei se ihan nuin mene että pito riittää... Näistä ku otetaan se 400hp niin se luistonesto kyllä rajottaa tehoa ennenku mittarissa ehtii välähtää minkäänlaista valoa vaikka ois estot pois käytöstä. Ja niinku jusu sano niin se perä on se heikoin lenkki. Ihan normi perä vaan ei kestä sitä voimaa minkä moottorista saa. Ja lisäksi se lukko (olkoon ny sitte quaife, wavetrac tai vaikka kemppi) tosiaan lisää menohaluja enemmän mitä esim 30hp voimaa!Originally posted by Veeksi View PostKuivalla asfaltilla näissä kyllä riittää pitoa niin paljon, että oikeasti loppuu 35d:ssäkin helppo viripotentiaali ennenkuin lukkoperä on oikeasti välttämätön. Taitaa sähköinen lukkokin toimia sen verran, että polttaa kumia kahdella renkaalla. Tai sit pitää kattoo peiliin ja miettiä oliko ne 185 leveet linglongit kuitenkaan oikea valinta tai mitä ihmettä on tullut alustalle tehtyä. Toisaalta märällä tai etenkin talviliukkailla lukkoperä on asiallinen jo vaikka vakio 30d:ssä - etenkin jos kaipaa driftailua.Vikakoodinluku, Livedata, Koodaus, Päivitykset, Retrofitit, Tehonlisäykset AJ Performance optimoinneilla. Virallinen XHP vaihteistosoftien jälleenmyynti
Kissvesala.fi
Priva tai o443424479
Comment
Comment