Edelliseen 330d:hin tehtiin myös 35d look ulostulot ilman takavaimenninta ja lopputulos oli miellyttävä. Nyt olen vertaillut oman ja Jusun autojen ääniä ja tullut lopputulokseen, että vaimentimet on poistettava perästä. Miksi katsuria varten pitäisi vaihtaa? :think
No kun mulla on sellanen lapsenusko, että niitä vaimentimia ei sais poistaa Eikä sitte ehkä katsurin silmä kiinnity liikaa siihen että ei oo kattia eikä DPF:ää Ja kun ei ole sitä luksusta että olis tuttua katsuria...
Minulle ainakin tuttu katsuri sanoi, että saa olla oma tekele kunhan ei nyt ihan maassa roiku tai muuten ole vaaraksi kenellekkään. Oma suoraputki tekele on mennyt 3 katsastusta läpi ilman moitteita. Kyllähän noissa varmasti pitäisi olla kaikenmaailman e-hyväksynnät sun muut systeemit. Jos aina mentäisiin lain kirjojen mukaan niin aika paljon tulisi hylkyjä putkiston takia.
NYX: Auris sekä Giant ja Scott "sähkömaasturit"
EX: F20 M-Sport
Mondeo
E91 320D -07 AjTech power
E34 M5 Tipu
Muutama japsirottelo
No kun mulla on sellanen lapsenusko, että niitä vaimentimia ei sais poistaa Eikä sitte ehkä katsurin silmä kiinnity liikaa siihen että ei oo kattia eikä DPF:ää Ja kun ei ole sitä luksusta että olis tuttua katsuria...
Joo ei ole minullakaan tuttua katsuria ja läpi meni ja eivät nämä dieselit mitään meluhaittoja aiheuta vaikka ei vaimentimia olisikaan
Kaikki 335d mallit lienevät piezo suuttimilla, eli tällä "uudemmalla" koneella? Eli ei ole edes valmistettu sillä vanhemmalla moottorityypillä mitä käytetään e6x mallisarjan alkupäässä?
Toinen kysymys laatikosta. Kaikki laatikot lienevät myöskin sitä "parempaa" tyyppiä mitä käytetään lci e6x:ssä, joissa sen tunnistaa joystik mallisesta vaihdekepistä?
Rautalangasta väännettynä; tekniikka on raudan puolesta sama kuin lci e6x 535d:ssä? (Vaikka näitä on aloitettu tekemään jo 06 loppuvuodesta, ja e6x-sarjaan tuli lci päivitykset vasta 03/2007)
Kysymys koskee lähinnä pre-lci e9x malleja. Tuliko noihin tekniikkapuoliin mitään päivityksiä 06-08 välillä?
Kaikki 335d mallit lienevät piezo suuttimilla, eli tällä "uudemmalla" koneella? Eli ei ole edes valmistettu sillä vanhemmalla moottorityypillä mitä käytetään e6x mallisarjan alkupäässä?
Toinen kysymys laatikosta. Kaikki laatikot lienevät myöskin sitä "parempaa" tyyppiä mitä käytetään lci e6x:ssä, joissa sen tunnistaa joystik mallisesta vaihdekepistä?
Rautalangasta väännettynä; tekniikka on raudan puolesta sama kuin lci e6x 535d:ssä? (Vaikka näitä on aloitettu tekemään jo 06 loppuvuodesta, ja e6x-sarjaan tuli lci päivitykset vasta 03/2007)
Kysymys koskee lähinnä pre-lci e9x malleja. Tuliko noihin tekniikkapuoliin mitään päivityksiä 06-08 välillä?
Kyllä, kaikissa nuo suuttimet.
Laatikko on GA6HP26Z ja kestää ja kestää. Se on todettu . Osanumeroiden mukaan käytetään vain E9x sarjoissa, eli voi olla joitain pieniä eroja muihin?
2007 kesästä -> tuli muutoksia, joilla esim. päästöt on saatu paperille suotuisemmaksi ja vuodessa tulee muutamia kymppejä halvemmaksi verot. Koneeltaan kaikki samoja. Pultatut perät on ainakin todistetusti hajonneet kovemmassa menossa, hitsatuista en ole vielä kuullu/lukenut. Pultattuihin on tietenkin kätevämpi vaihtaa lukkoperä .
ja tässä toinen: http://www.nettiauto.com/bmw/335/6259442
DCT-askin yhteydessä tuollainen on mutta perinteisen tomaatin kanssa on aina perinteisen näköinen keppi E9X. Ebaysta toki saa "replicaa" mikä on aika karmea.
ja tässä toinen: http://www.nettiauto.com/bmw/335/6259442
DCT-askin yhteydessä tuollainen on mutta perinteisen tomaatin kanssa on aina perinteisen näköinen keppi E9X. Ebaysta toki saa "replicaa" mikä on aika karmea.
Niin, tässä topicissa puhuttiin 335d:stä ja automaatista eikä mistään M3:sta kaksoiskytkinlaatikolla. E9X-sarjalaiseen ei tullut samanlaista vaihdekeppipäivitystä, kuin E6X sarjalaisiin.
Missä se facepalm hymiö on, kun sen kerrankin haluaisi laittaa tähän
Niin, tässä topicissa puhuttiin 335d:stä ja automaatista eikä mistään M3:sta kaksoiskytkinlaatikolla. E9X-sarjalaiseen ei tullut samanlaista vaihdekeppipäivitystä, kuin E6X sarjalaisiin.
Missä se facepalm hymiö on, kun sen kerrankin haluaisi laittaa tähän
Joo ei tullut itselläkään mieleenkään tarkentaa, että nyt tietenkin puhutaan 335d:stä ja automaatista ylipäätänsä kuten topikin otsikkokin jo kertoo
Noniin, eli olisin ostamassa ensimmäistä bemaria ja vinkit olisivat tarpeen.
Ensi viikolla olen menossa katsomaan vm 07 farkkua, autossa aj-techin lastu, 350hv/750nm. Autolla ajettu 130tkm. Mitä kannattaisi erityisesti katsoa? Sekä onko jotain yleisiä "tyyppivikoja" jotka olis hyvä tietää? Kovasti auto himottaa, mutta vähän mietityttää onko auto miten luotettava käyttöautona? Entäs muuten huoltoväli, eroaako tavan autoista?
Noniin, eli olisin ostamassa ensimmäistä bemaria ja vinkit olisivat tarpeen.
Ensi viikolla olen menossa katsomaan vm 07 farkkua, autossa aj-techin lastu, 350hv/750nm. Autolla ajettu 130tkm. Mitä kannattaisi erityisesti katsoa? Sekä onko jotain yleisiä "tyyppivikoja" jotka olis hyvä tietää? Kovasti auto himottaa, mutta vähän mietityttää onko auto miten luotettava käyttöautona? Entäs muuten huoltoväli, eroaako tavan autoista?
Kiitän jo etukäteen vastauksista!
Eiköhän tuo ole luotettava käyttöauto jossa teho ja hauskuus yhdistyy
Huoltoväli näytön mukaan tai kuten itse 15-17 tkm välein öljyt+päälle normihuollot
Comment