Originally posted by jumuli
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
335d ostamassa?
Collapse
X
-
Minulle ainakin tuttu katsuri sanoi, että saa olla oma tekele kunhan ei nyt ihan maassa roiku tai muuten ole vaaraksi kenellekkään. Oma suoraputki tekele on mennyt 3 katsastusta läpi ilman moitteita. Kyllähän noissa varmasti pitäisi olla kaikenmaailman e-hyväksynnät sun muut systeemit. Jos aina mentäisiin lain kirjojen mukaan niin aika paljon tulisi hylkyjä putkiston takia.NYX: Auris sekä Giant ja Scott "sähkömaasturit"
EX: F20 M-Sport
Mondeo
E91 320D -07 AjTech power
E34 M5 Tipu
Muutama japsirottelo
Comment
-
-
Originally posted by kaljuhyypio View PostNo kun mulla on sellanen lapsenusko, että niitä vaimentimia ei sais poistaa Eikä sitte ehkä katsurin silmä kiinnity liikaa siihen että ei oo kattia eikä DPF:ää Ja kun ei ole sitä luksusta että olis tuttua katsuria...Nyt
Porsche Cayenne E-Hybrid XVS-900
Ex
F25 30d M-sport GNA-500
E93 335i M-Sport N54 CLJ-585
F20 LCI 118i M-Sport UZG-218
E90 LCI 335d M-Sport VZR-604
F25 20d M-Sport UZV-655
Audi B8 S4 ILM-448
F31 330d M-Sport VYZ-717
E90 LCI 335i M-Sport N55 KNP-585
E60 LCI 530d M-Sport CJT-868
F30 320d M-Sport VXU-494
E91 LCI 335d M-Sport CJT-859
E91 335i M-Sport N54 CJT-858
E91 335d M-Sport NJN-958
E91 330d M-Sport GJB-752
E46 330d Touring M-Sport II EUI-403
E36 2.8 Coupe M-Sport MKE-141
Comment
-
-
Pari kyssäriä tähän väliin:
Kaikki 335d mallit lienevät piezo suuttimilla, eli tällä "uudemmalla" koneella? Eli ei ole edes valmistettu sillä vanhemmalla moottorityypillä mitä käytetään e6x mallisarjan alkupäässä?
Toinen kysymys laatikosta. Kaikki laatikot lienevät myöskin sitä "parempaa" tyyppiä mitä käytetään lci e6x:ssä, joissa sen tunnistaa joystik mallisesta vaihdekepistä?
Rautalangasta väännettynä; tekniikka on raudan puolesta sama kuin lci e6x 535d:ssä? (Vaikka näitä on aloitettu tekemään jo 06 loppuvuodesta, ja e6x-sarjaan tuli lci päivitykset vasta 03/2007)
Kysymys koskee lähinnä pre-lci e9x malleja. Tuliko noihin tekniikkapuoliin mitään päivityksiä 06-08 välillä?ex bimmers: | BMW e91 335dA | BMW e34 518i | BMW e60 530dA | BMW e36 318iS |
Comment
-
-
Originally posted by -rik View PostPari kyssäriä tähän väliin:
Kaikki 335d mallit lienevät piezo suuttimilla, eli tällä "uudemmalla" koneella? Eli ei ole edes valmistettu sillä vanhemmalla moottorityypillä mitä käytetään e6x mallisarjan alkupäässä?
Toinen kysymys laatikosta. Kaikki laatikot lienevät myöskin sitä "parempaa" tyyppiä mitä käytetään lci e6x:ssä, joissa sen tunnistaa joystik mallisesta vaihdekepistä?
Rautalangasta väännettynä; tekniikka on raudan puolesta sama kuin lci e6x 535d:ssä? (Vaikka näitä on aloitettu tekemään jo 06 loppuvuodesta, ja e6x-sarjaan tuli lci päivitykset vasta 03/2007)
Kysymys koskee lähinnä pre-lci e9x malleja. Tuliko noihin tekniikkapuoliin mitään päivityksiä 06-08 välillä?
Laatikko on GA6HP26Z ja kestää ja kestää. Se on todettu . Osanumeroiden mukaan käytetään vain E9x sarjoissa, eli voi olla joitain pieniä eroja muihin?
2007 kesästä -> tuli muutoksia, joilla esim. päästöt on saatu paperille suotuisemmaksi ja vuodessa tulee muutamia kymppejä halvemmaksi verot. Koneeltaan kaikki samoja. Pultatut perät on ainakin todistetusti hajonneet kovemmassa menossa, hitsatuista en ole vielä kuullu/lukenut. Pultattuihin on tietenkin kätevämpi vaihtaa lukkoperä .Last edited by makeclick; 02-01-2015, 08:33.Harrastepaholainen 335d:
Räyskäkä 1/4 mailia:12.553
Kiikala 1/4 mailia: 12.357s 186km/h
Comment
-
-
Kiitos vastauksista! Mistä tietää avamaatta kumpi perä siellä on, jokin valmistusajankohta jossa menee raja tms?ex bimmers: | BMW e91 335dA | BMW e34 518i | BMW e60 530dA | BMW e36 318iS |
Comment
-
-
Mulla on ainakin alkuvuoden -07 autossa ihan perus vaihteenvalitsin, ei joykkaria.F20 116d
E63 645
E28 528
F30 320d x-drive
F31 335d x-drive
ex. e92 335d, e91 325I pre-lci, e84 X1 2.0d x-drive, e91 320d,e90 320i,e46 316i, e87 118d, e46 320i, e46 330xd, e46 330d, e39 528i, e32 750i, e32 730i, e34 525i
KTM 1290 Super Adventure
K1200S
ex. K1200RS, K1200R, F800S, R1100S
Comment
-
-
Originally posted by baku View PostMulla on ainakin alkuvuoden -07 autossa ihan perus vaihteenvalitsin, ei joykkaria.Nyt
Porsche Cayenne E-Hybrid XVS-900
Ex
F25 30d M-sport GNA-500
E93 335i M-Sport N54 CLJ-585
F20 LCI 118i M-Sport UZG-218
E90 LCI 335d M-Sport VZR-604
F25 20d M-Sport UZV-655
Audi B8 S4 ILM-448
F31 330d M-Sport VYZ-717
E90 LCI 335i M-Sport N55 KNP-585
E60 LCI 530d M-Sport CJT-868
F30 320d M-Sport VXU-494
E91 LCI 335d M-Sport CJT-859
E91 335i M-Sport N54 CJT-858
E91 335d M-Sport NJN-958
E91 330d M-Sport GJB-752
E46 330d Touring M-Sport II EUI-403
E36 2.8 Coupe M-Sport MKE-141
Comment
-
-
Originally posted by jumuli View PostEi E9x ole joystickillä olevaa keppiä ollenkaa
Comment
-
-
Originally posted by brainsurgery View Post
DCT-askin yhteydessä tuollainen on mutta perinteisen tomaatin kanssa on aina perinteisen näköinen keppi E9X. Ebaysta toki saa "replicaa" mikä on aika karmea.i4 M50
Comment
-
-
Originally posted by brainsurgery View PostOriginally posted by AC* View Postja tässä toinen: http://www.nettiauto.com/bmw/335/6259442
DCT-askin yhteydessä tuollainen on mutta perinteisen tomaatin kanssa on aina perinteisen näköinen keppi E9X. Ebaysta toki saa "replicaa" mikä on aika karmea.
Missä se facepalm hymiö on, kun sen kerrankin haluaisi laittaa tähän
Comment
-
-
Originally posted by Esko View PostNiin, tässä topicissa puhuttiin 335d:stä ja automaatista eikä mistään M3:sta kaksoiskytkinlaatikolla. E9X-sarjalaiseen ei tullut samanlaista vaihdekeppipäivitystä, kuin E6X sarjalaisiin.
Missä se facepalm hymiö on, kun sen kerrankin haluaisi laittaa tähänNyt
Porsche Cayenne E-Hybrid XVS-900
Ex
F25 30d M-sport GNA-500
E93 335i M-Sport N54 CLJ-585
F20 LCI 118i M-Sport UZG-218
E90 LCI 335d M-Sport VZR-604
F25 20d M-Sport UZV-655
Audi B8 S4 ILM-448
F31 330d M-Sport VYZ-717
E90 LCI 335i M-Sport N55 KNP-585
E60 LCI 530d M-Sport CJT-868
F30 320d M-Sport VXU-494
E91 LCI 335d M-Sport CJT-859
E91 335i M-Sport N54 CJT-858
E91 335d M-Sport NJN-958
E91 330d M-Sport GJB-752
E46 330d Touring M-Sport II EUI-403
E36 2.8 Coupe M-Sport MKE-141
Comment
-
-
Noniin, eli olisin ostamassa ensimmäistä bemaria ja vinkit olisivat tarpeen.
Ensi viikolla olen menossa katsomaan vm 07 farkkua, autossa aj-techin lastu, 350hv/750nm. Autolla ajettu 130tkm. Mitä kannattaisi erityisesti katsoa? Sekä onko jotain yleisiä "tyyppivikoja" jotka olis hyvä tietää? Kovasti auto himottaa, mutta vähän mietityttää onko auto miten luotettava käyttöautona? Entäs muuten huoltoväli, eroaako tavan autoista?
Kiitän jo etukäteen vastauksista!Last edited by Miqo993; 15-02-2015, 14:08.F11 M550d -13
Ex- F11 535xD M-sport
Ex- E61 530d
Comment
-
-
Originally posted by Miqo993 View PostNoniin, eli olisin ostamassa ensimmäistä bemaria ja vinkit olisivat tarpeen.
Ensi viikolla olen menossa katsomaan vm 07 farkkua, autossa aj-techin lastu, 350hv/750nm. Autolla ajettu 130tkm. Mitä kannattaisi erityisesti katsoa? Sekä onko jotain yleisiä "tyyppivikoja" jotka olis hyvä tietää? Kovasti auto himottaa, mutta vähän mietityttää onko auto miten luotettava käyttöautona? Entäs muuten huoltoväli, eroaako tavan autoista?
Kiitän jo etukäteen vastauksista!
Huoltoväli näytön mukaan tai kuten itse 15-17 tkm välein öljyt+päälle normihuollotF11 M550D
E39 M5
F26 3.0 Da M-Sport
E61 535D M-Sport
Comment
-
Comment