Dpf on tuossa mallissa suoraan turbon perässä kiinni, joten ei sieltä pääse mikään irtoamaan. Paine-eroa mitataan vain dpf-pöntön ylitse, joten jos vaikka peräpönttö menee tukkoon niin ei vaikuta eropaineeseen.
Kukas ne läpät sieltä poisti ja miten? Otettiinko läpät oikeasti sieltä pöydälle vai lukittiinko vain aukiasentoon (jos lukitus on auennut ja nyt läpät toisen kanavan tukkeena...)
On se nyt kumma kun ei syyllistä moiseen löydy, ärsyttävää, mutta mielenkiintoista. Tsemppiä!
Kukas ne läpät sieltä poisti ja miten? Otettiinko läpät oikeasti sieltä pöydälle vai lukittiinko vain aukiasentoon (jos lukitus on auennut ja nyt läpät toisen kanavan tukkeena...)
On se nyt kumma kun ei syyllistä moiseen löydy, ärsyttävää, mutta mielenkiintoista. Tsemppiä!
Comment