Ainiin ei tullu mieleenkään joku tollanen ,paha vaan kun en ymmärrä sanaakaan mitä tossa lukee.:think
Announcement
Collapse
No announcement yet.
2005e91330xd kulutus
Collapse
X
-
Adaptaatio ei ole pakollinen, koska oppii kyllä uuden anturin arvot ajan myötä. Adaptaatio auttaa tuossa kohtaa kun lähdetään heti "nollista" liikkeelle, mutta teki sitä tai ei niin samaan pisteeseen lopulta päädytään.Jaguar F-Pace 3.0D -17 ja Jaguar XJ 3.0DS Supersport -12
Check: www.lisäätehoa.fi https://www.facebook.com/Lisaatehoa.fi/
Tampere 044-5867096
Comment
-
-
Kun en ole muulla bemarilla ajannu niin en tiedä oikeen miten tän pitäs pelata ,mutta ei tässä mun mielestä oikein mitään varsinaista vikaa ole muuta kun toi vaihteisto välillä ei tiedä että lähteekö risteyksestä 1vai 2 vaihteella, siitä joku muisti kerran tyhjennetty ja pelas paremmin mutta se ei ole hirmu paha .en tiijä olisko se muuttunnu paremmaksi vai onko vain toiveajattelua voiko toi mittarin vaihto edes vaikuttaa tohon vaihteistoon tuntus aika kaukaselta.näyttäs toi kulutus jotain 13 litraa tässä ympyröitä pyöritellessä.
Comment
-
-
Mulla ollu tuossa sigun 530xd:ssä viimeisen 2tkm keskikulutus ajotietokoneen mukaan 8,2 l/100km. 50/50 motaria ja kaupunkia. Jonku verran lapsettanu lumien tulon jälkeen eli happeakin on saanu toisinaa ihan reippaasti.Nyt: G31 520d X-drive -18 M-sport Carbon schwarz
ex:
e70 X5 30d -08 M-sport Individual Ruby Schwarz
e91 320d -11 Alpinweiss III
e61 530xd LCI -07 M-sport Titansilber
e46 320d -03 touring M-Sport II Black Sapphire Metallic
e39 520i -97 touring Schwarz II
e34 525i -89 Luxorbeige metallic
e34 520i -89 Diamantschwarz
Comment
-
-
Mulla e90 330xd:ssä sukkasillaan ajaessa 80-90km/h maantiellä tankkauksella tarkistettuna 5.75l/100km paras tulos ja kaupungissa riippuen ajomäärästä jotain 7.5 ja 9 väliin. Autossa ohjelma, läpät poistettu (tiputti muuten kulutusta) ja hiukkasloukku poistettu mut katti kenno paikallaan. Läpät oli hyvässä kunnossa ei jumissa. Nyt ajotietokone näyttää muistaakseni 8.8 mut valehtelee jonkun 0.7l liikaa kaupunki painoitteista ajoa ja webastoa huudatettu.
Jotakin vikaa on oltava. Olethan tarkistanu tankkaamalla kulutuksen?
Comment
-
Comment