Nonniin nyt ois läpätpoistettu ja hehkut vaihettu. tarttee ruveta ettiskelee jotain pajaa mikä sais tän vehkeen kulutuksen sitten oikeesti aisoihin.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
2005e91330xd kulutus
Collapse
X
-
Kävin piruuttas tossa paikallisessa bmw servisessä kyselee tosta hiukkas loukusta ja seuraavat ohjeet millä poltto päälle .jotain 3000rpm ja puolituntia niin pitäs polton aktivoitua tai jotain sinne päin .no meikä lähtee sitten oikein loukun putsaus matkalle ,ajelin moottorin lämpöiseksi toi mittari näytti 91c mikä tässä vehkeessä ainaskin tuntuu olevan suht normaali lämpö.sitten vaan pakko kolmonen tupaan ja kierrokset tonne reiluun kolmeen tonniin mutta mitäs sitten kävikään, lämmöt rupes tippuu suht nopeesti ehkä jotain 20km ja lämmöt 65c että mitä vit...a takas keppi deelle ja kierrokset totta kai tippuu mutta lämmöt nousee pikku hiljaa eli suht nopeesti takas 91c.pari kertaa koitin ja sama ilmiö aika outoo vai mitä ,tuskin siellä mikään poltto päälle lähtee jos moottori kylmä .siinnä sitten ruisaillessa jotain satasta niin jossain 70km kohalla pisti silmään että lämmöt oli noussu 94c ja välillä meinas nousta 95c mut ei kummiskaan sitten jossain vaiheessa palas 91c .mistähän johtuu toi että lämmöt tippuu noilla pakko vaihteilla vika vai ominaisuus .ja sitte toi hetkellinen lämpöjen nousu ,lähtiks se poltto siinnä vaiheessa päälle vai termari vika.
Comment
-
-
Originally posted by mkkk View PostKävin piruuttas tossa paikallisessa bmw servisessä kyselee tosta hiukkas loukusta ja seuraavat ohjeet millä poltto päälle .jotain 3000rpm ja puolituntia niin pitäs polton aktivoitua tai jotain sinne päin .no meikä lähtee sitten oikein loukun putsaus matkalle ,ajelin moottorin lämpöiseksi toi mittari näytti 91c mikä tässä vehkeessä ainaskin tuntuu olevan suht normaali lämpö.sitten vaan pakko kolmonen tupaan ja kierrokset tonne reiluun kolmeen tonniin mutta mitäs sitten kävikään, lämmöt rupes tippuu suht nopeesti ehkä jotain 20km ja lämmöt 65c että mitä vit...a takas keppi deelle ja kierrokset totta kai tippuu mutta lämmöt nousee pikku hiljaa eli suht nopeesti takas 91c.pari kertaa koitin ja sama ilmiö aika outoo vai mitä ,tuskin siellä mikään poltto päälle lähtee jos moottori kylmä .siinnä sitten ruisaillessa jotain satasta niin jossain 70km kohalla pisti silmään että lämmöt oli noussu 94c ja välillä meinas nousta 95c mut ei kummiskaan sitten jossain vaiheessa palas 91c .mistähän johtuu toi että lämmöt tippuu noilla pakko vaihteilla vika vai ominaisuus .ja sitte toi hetkellinen lämpöjen nousu ,lähtiks se poltto siinnä vaiheessa päälle vai termari vika.Jaguar F-Pace 3.0D -17 ja Jaguar XJ 3.0DS Supersport -12
Check: www.lisäätehoa.fi https://www.facebook.com/Lisaatehoa.fi/
Tampere 044-5867096
Comment
-
-
335d menee talvella webaston kanssa täällä kehä 3:n sisällä reilulla 8 litralla. Vuosi taaksepäin sain kovilla pakkasilla menemään karvan yli 10, mut sillon ei tainnu kone ehtiä lämpimäks ollenkaan. Maantiellä menee 6 päälle vähän, ja nyt en oo saanu ajotietokoneen mukaan kun 7 tasan.
Kesällä keskikulutukset järjestään alle 7, mut mulla onkin ilman DPF:a ja 308rwhp/612rwtq. Kulutus tippu selkeesti kun tehtin tuo operaatio.
Ja vielä että kulutuksen seuraan tankkauksista, en ajotietokoneestaF31 335xd 2015
Comment
-
Comment