Heips
Uusi fooruminkäyttäjä ilmaantuu ja heti ongelmissa. Autona M47-koneinen E91 320da -06. Funtsin et jotain vialla ku rest-toiminto eikä max-puhallus pelitä. Samaten eeperi ei pukkaa kabiiniin lämmintä (kone kyllä lämpenee). No vikakoodeista löyty lisävesipumppu häiriö ja mittomalla pumppu oli rikki. No tilasin uuden Schmiedmannilta ja vaihdoin sen pumpun perjantaina ja kaikki pelasi hienosti kokonaisen vuorokauden. Rest ja max-puhallus sekä eeperi lämmitti kabiinia mutta lauantaina oli sitten vuorossa vähä lisäremppaa imusarjaläppien poiston, hehkujen ja ohjainreleen vaihdon merkeissä vaan joku perkkele tuli ja meni mönkään. Eipä toimi enää rest eikä max eikä tietty kabiinin lämmitys eeperillä. Kävin tuolla raittiissa kelissä mittomassa sen pumpun nii n vastusarvo oli noin 4 ohmia ja liittimeen tuli jänöä se reilu 14 volttia vaan pumppu ei pyöri. Tai ei ei ainakaan em. toiminnot pelaa.
Mistäpä alkaa vikaa haeskelemaan?
Nyt ei oo luettu vikoja mutta epäilisin että errorissa on se auxiliary water pump.
Uusi fooruminkäyttäjä ilmaantuu ja heti ongelmissa. Autona M47-koneinen E91 320da -06. Funtsin et jotain vialla ku rest-toiminto eikä max-puhallus pelitä. Samaten eeperi ei pukkaa kabiiniin lämmintä (kone kyllä lämpenee). No vikakoodeista löyty lisävesipumppu häiriö ja mittomalla pumppu oli rikki. No tilasin uuden Schmiedmannilta ja vaihdoin sen pumpun perjantaina ja kaikki pelasi hienosti kokonaisen vuorokauden. Rest ja max-puhallus sekä eeperi lämmitti kabiinia mutta lauantaina oli sitten vuorossa vähä lisäremppaa imusarjaläppien poiston, hehkujen ja ohjainreleen vaihdon merkeissä vaan joku perkkele tuli ja meni mönkään. Eipä toimi enää rest eikä max eikä tietty kabiinin lämmitys eeperillä. Kävin tuolla raittiissa kelissä mittomassa sen pumpun nii n vastusarvo oli noin 4 ohmia ja liittimeen tuli jänöä se reilu 14 volttia vaan pumppu ei pyöri. Tai ei ei ainakaan em. toiminnot pelaa.
Mistäpä alkaa vikaa haeskelemaan?
Nyt ei oo luettu vikoja mutta epäilisin että errorissa on se auxiliary water pump.
Comment