Moro!
Mikä mahtaa tehdä e91 330d laatikon vaihtamisen teräväksi ja ailahtelevaksi. Välillä siis vaihtaa hyvin ja välillä kierrättää pitkälle ennen kuin edes suostuu vaihtamaan.
Eniten häiritsee pienellä kaasulla kiihdyttämisessä tapahtuva vaihto joka on nykäsevä. Voimakkaammin kiihdytettäessä vaihtaa jopa paremmin. Alaspäin vaihto on ihan ok. ja 5-6 väli menee aina hyvin eli kyse on noista vaihteista jota on enemmän käytetty.
bmw e91 330d ajettu 315tkm
laatikko öljyt vaihdettu 10tkm sitten, parantu marginaalisesti
auto ohjelmoitu 5tkm sitten, parantu marginaalisesti
Solenoidit? mitä ne on?
venttiilikoinesto?
Mitä huolto maksaa? Onko muilla samanlaisia vaivoja ollut? Hyödyttääkö käytetyn laatikon vaihto alle mitään?
Mikä mahtaa tehdä e91 330d laatikon vaihtamisen teräväksi ja ailahtelevaksi. Välillä siis vaihtaa hyvin ja välillä kierrättää pitkälle ennen kuin edes suostuu vaihtamaan.
Eniten häiritsee pienellä kaasulla kiihdyttämisessä tapahtuva vaihto joka on nykäsevä. Voimakkaammin kiihdytettäessä vaihtaa jopa paremmin. Alaspäin vaihto on ihan ok. ja 5-6 väli menee aina hyvin eli kyse on noista vaihteista jota on enemmän käytetty.
bmw e91 330d ajettu 315tkm
laatikko öljyt vaihdettu 10tkm sitten, parantu marginaalisesti
auto ohjelmoitu 5tkm sitten, parantu marginaalisesti
Solenoidit? mitä ne on?
venttiilikoinesto?
Mitä huolto maksaa? Onko muilla samanlaisia vaivoja ollut? Hyödyttääkö käytetyn laatikon vaihto alle mitään?
Comment