Eräs vaihdokki ehdokas olisi E90 320d vm 2006 jossa on m47tu2d20 kone. Myyjäliikkeen huoltomiehen mukaan ko. mallissa ei esiinny n47 koneen kaltaista jakopääongelmaa. Onkos tässä teidän mielestä perää?
Eräs vaihdokki ehdokas olisi E90 320d vm 2006 jossa on m47tu2d20 kone. Myyjäliikkeen huoltomiehen mukaan ko. mallissa ei esiinny n47 koneen kaltaista jakopääongelmaa. Onkos tässä teidän mielestä perää?
Ville
Ei siinä määrin ole ilmeisesti ongelma m47 moottoreissa kuin n47 moottoreissa.
Varmempia kyllä, mutta eipä se näytä niissäkään kestävän. Ainakaan e46:ssa.
Millaisilla kilometreillä ja huolloilla noita on mennyt? Ja mikä sieltä pettää? Ei vaan ole itselle kantautunut, että noita kokoajan korkkaisi. Mikään ei tietysti ikuinen ole...
Edellinen oli ajettu 380tkm, kun lähti minulta. Ei mitään teknistä tuskaa, jakopäässä. Lisäksi useammalla tutulla on tai ollut e46/e90/91, eikä niissäkään yhdessäkään tuskia jakopään kanssa.
Vesileikkuu ja laser osia/ Kuvien piirto
Tig hitsausta, myös alumiini
Ei näissä M47-moottoreissa kyllä jakopää yleensä ensimmäisenä antaudu. 300tkm jälkeen saa toki olla valmis siihen että mikä tahansa osa antaa periksi, mutta yleisesti ottaen kestäviä vehkeitä. N47:aan on taas siihen mennessä vaihdeltu moottoria pariin kertaan tai tehty jakopää kolme kertaa uusiksi
E46:en kone lähti toisen samanlaisen keulalle, oli jakoketju katkennut. Siinä oli 360tkm ja kävi nätisti edelleen.
e90:ssä menossa moottori numero 2, ei tosin jakopään takia . Aivan helvetin paljon hienompi kone, mutta onpa se paljon uudempikin. Pitänee hankkia toinen valmiiksi että saa heittää keulalle kun tuokin tuosta leviää varmaan sadantonnin sisään.
BMW E46 328i -03 Silbergrau Metallic ratapäivälelu, maybe one day
BMW E90 320d -08 Sparkling Graphite Metallic E46 320d purettua palikkaa tarjolla
Millaisilla kilometreillä ja huolloilla noita on mennyt? Ja mikä sieltä pettää? Ei vaan ole itselle kantautunut, että noita kokoajan korkkaisi. Mikään ei tietysti ikuinen ole...
Edellinen oli ajettu 380tkm, kun lähti minulta. Ei mitään teknistä tuskaa, jakopäässä. Lisäksi useammalla tutulla on tai ollut e46/e90/91, eikä niissäkään yhdessäkään tuskia jakopään kanssa.
Oliko sillä n.360tkm. Rattaat sileänä ja ketju hyppiny yli. Vaihtomoottorista kettinki poikki 200km mootorin vaihdon jälkeen. Toisella kaverilla kans samanlaisesta m47n rattaista hampaat sileänä ja ketju paskana. . Sama jakopää ku m57. Ja n47 jakopäässä paljon samoja osia ku n57, että saattaapa se koskettaa vähän sitä kutos dieseliäkin.
Oliko sillä n.360tkm. Rattaat sileänä ja ketju hyppiny yli. Vaihtomoottorista kettinki poikki 200km mootorin vaihdon jälkeen. Toisella kaverilla kans samanlaisesta m47n rattaista hampaat sileänä ja ketju paskana. . Sama jakopää ku m57. Ja n47 jakopäässä paljon samoja osia ku n57, että saattaapa se koskettaa vähän sitä kutos dieseliäkin.
Mikäköhän nuo rattaat on syönyt? Mitä versioita nuo olivat moottorista?
Vesileikkuu ja laser osia/ Kuvien piirto
Tig hitsausta, myös alumiini
Meillä e91 m47 290tkm ja kone käy nätisti ei ääntele jakopää. Ja tosiaan 300tkm tienoilla mikä vaan voi hajota mutta en laskisi tyyppiviaksi. N47 n. 100tkm ja jakopää
Comment