Pitää muistaa se, että harva täällä (paria poikkeusta lukuunottamatta) kirjoittaa että minulla on kestänyt turbot ongelmitta 200tkm.
Omassa oli lähes suurin osa ns. ennakoivaa tai että johtui omasta käytöstä. Esim. vakioturboilla (kevyesti modatut) reippaasti yli 500hv ehkä jopa 550hv niin kahden viikon sisällä 100kpl WOT vetoja 60km/h - 250-280km/h niin varmaan turboista joku osa pettää. Ja kun otetaan lähemmäs 500hv irti niistä niin silloin pienikin häikkä jossain solenoidissa tms. antaa jonkun vikakoodin, mitä ei ikinä tulisi esille muutoin. Tässä pitää nyt ymmärtää tämä ero. Tuossa on ollut jo muutama hyvä esimerkki että kuinka on ollut jopa hyviä kulutuskestävyydeltään.
Vaikka tehoa on vakiona kivasti, niin kyllä joku JB4, MHD + pari muuta modia tekee tästä N54 moottorista vaan ihan sairaan nopean, suorastaan sairaan nopean ja se vaan kutisee munaskukkeleissa kun painaa pedaalia Paljon parempaa kyytiä kuin joku riähkä voi ikinä tarjota
Omassa oli lähes suurin osa ns. ennakoivaa tai että johtui omasta käytöstä. Esim. vakioturboilla (kevyesti modatut) reippaasti yli 500hv ehkä jopa 550hv niin kahden viikon sisällä 100kpl WOT vetoja 60km/h - 250-280km/h niin varmaan turboista joku osa pettää. Ja kun otetaan lähemmäs 500hv irti niistä niin silloin pienikin häikkä jossain solenoidissa tms. antaa jonkun vikakoodin, mitä ei ikinä tulisi esille muutoin. Tässä pitää nyt ymmärtää tämä ero. Tuossa on ollut jo muutama hyvä esimerkki että kuinka on ollut jopa hyviä kulutuskestävyydeltään.
Vaikka tehoa on vakiona kivasti, niin kyllä joku JB4, MHD + pari muuta modia tekee tästä N54 moottorista vaan ihan sairaan nopean, suorastaan sairaan nopean ja se vaan kutisee munaskukkeleissa kun painaa pedaalia Paljon parempaa kyytiä kuin joku riähkä voi ikinä tarjota
Comment