Osaako joku kertoa että onko runko msport ratissa jossa vaihtoläpyskät sama kuin ratti jossa niitä ei ole? Eli onnistuuko läpysköjen siirto vanhasta uuteen rattiin jos on ostanut marmorilta ratin ilman niitä?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Ratin vaihdeläpyskät
Collapse
X
-
Originally posted by pwd83 View PostOsaako joku kertoa että onko runko msport ratissa jossa vaihtoläpyskät sama kuin ratti jossa niitä ei ole? Eli onnistuuko läpysköjen siirto vanhasta uuteen rattiin jos on ostanut marmorilta ratin ilman niitä?Vikaluku/koodaus/ohjelmointi/Uusimmat navikartat
Laitekorjaus ja -asennus -> MK3, MK4, BM24, BM54, MID, LOGIC 7 sekä CIC/NBT, navinäytöt ja vahvistimet.
SISUSTAT modaukset
-
-
Originally posted by pwd83 View PostTänks. Eli voiko porata jos niitä ei ole? Onko sulla kuva et missä kohtaa ne pitäis olla?
Kolmosen:
We love the alcantara BMW Performance M3 steering wheel for the BMW M3 E90 (Sedan), E92 (Coupe), E93 (Convertible). The alcantara steering wheel offers much more grip than the stock leather steerin…
Itse en tekisi kuitenkaan reikiä, onhan niitä käytettynäkin tarjolla, jos ei kaupasta halua ostaa.Last edited by buksin-1; 30-10-2016, 23:52.Vikaluku/koodaus/ohjelmointi/Uusimmat navikartat
Laitekorjaus ja -asennus -> MK3, MK4, BM24, BM54, MID, LOGIC 7 sekä CIC/NBT, navinäytöt ja vahvistimet.
SISUSTAT modaukset
Comment
-
-
Mietin tätä samaa hommaa aiemmin, mutta hylkäsin ajatuksen koska pelkkä pultin reikä ei riitä, vaan läpysköjen runko uppoaa siihen rattiin, eli pitää sahata aika paljon tavaraa pois ja tietty jos siistin haluaa..
Läpysköillä noita en ole oikein mistään löytänyt käytettynä/kunnostettuna järkevään hintaan, omassa ratin nahat ovat täysin loppu ja uudelleen verhoilu näyttäisi parhaalta vaihtoehdolta.
Näitähän on 2 eri läpyskä mallia, "m3" DCT ja tuo mitä m-sporteissa on, ovat erilaiset rungot käsittääkseni? Vai ovatko?E53 3.0d Olivin Metallic "Oliivi"
E53 3.0d Sapphire Black Metallic "Pappi"
Ex: E38 740i Titan silber "Paavo"
Ex: E39 523 Touring Kalahari Beige "Bruno"
Ex: E93 335iA cabi "Sommer bus"
Ex: E34 520i "winter wagen"
Ex: E46 320Ci cabrio "prinsessa"
Ex: E53 X5 3.0d M-Sport "Karala"
Ex: E21 315, E12 520, E60 BMW 525dA Rip: E21 2.0 Tic
Comment
-
-
Originally posted by poteroa View PostMietin tätä samaa hommaa aiemmin, mutta hylkäsin ajatuksen koska pelkkä pultin reikä ei riitä, vaan läpysköjen runko uppoaa siihen rattiin, eli pitää sahata aika paljon tavaraa pois ja tietty jos siistin haluaa..
Läpysköillä noita en ole oikein mistään löytänyt käytettynä/kunnostettuna järkevään hintaan, omassa ratin nahat ovat täysin loppu ja uudelleen verhoilu näyttäisi parhaalta vaihtoehdolta.
Näitähän on 2 eri läpyskä mallia, "m3" DCT ja tuo mitä m-sporteissa on, ovat erilaiset rungot käsittääkseni? Vai ovatko?
Laitoin omaani LCI M-Sport ratin, jossa oli nuo orkkis pienet vaihtovivut. Ne ei toiminut minun pre LCI:ssä. Ja minullahan ei ollut alun perin läpysköjä ollenkaan. Hommasin sitten nuo M3 DCT läpyskät. Ne sopii kyllä tuohon M-Sport rattiin, mutta ratin rungossa olevat kolot on isommat. Tuohan ei onneksi näy mihinkään ja mitään klappia ei noihin jää. Nämä läpyskät toimi heti ja ovat kyllä mukavat käyttää kun niin haluaa .Käyttis: G31 530e xDrive LCI pappa edition
Oma harraste: F82 : 580 hv, 712 Nm täällä: ///M4
ex:t: F20: M135i xDrive 445 hv E93: 335i E92: 610 hv, 748 Nm E60: 535DA LCI, E61 535DA, E34: 530i
Missfireä, puolimoottorivaloa ja harrastamisen riemua jo vuodesta 2006
Comment
-
-
Originally posted by poteroa View PostNäitähän on 2 eri läpyskä mallia, "m3" DCT ja tuo mitä m-sporteissa on, ovat erilaiset rungot käsittääkseni? Vai ovatko?G26 i4 M50 Black Sapphire
Comment
-
-
Originally posted by BFI18 View PostM-sportilla ja läpysköillä ei ole mitään tekemistä keskenään. Läpysköjä on kahta mallia, pre-lci 'metalliset', joissa vasen ja oikea puoli toimii molemmat samalla lailla +/-. Sitten on lci- mallien läpysköt jossa + toisella puolen ja - toisella puolen. M3 dct taitaa olla vielä omanlaiset isommat läpyskät jotka toimii kuten lci- malleissakin.
Tarkoitettiinkohan M-Sportilla rattia?
Comment
-
-
Originally posted by brainsurgery View PostMinulla on LCI-malli ja molempien puolien läpyskät toimii samalla tavalla.
Tarkoitettiinkohan M-Sportilla rattia?
En tiiä tarkoitettinko rattia M-sportilla.
M-sport ratti tai normaali sport- ratti, läpyskät on molempiin ollut lisävaruste vaatinee saman modauksen jos haluaan läpyskät läpyskättömään ruoriin?G26 i4 M50 Black Sapphire
Comment
-
-
Juu m-sport rattia tarkoitin..
Eikös tässä rateista ollut keskustelua?E53 3.0d Olivin Metallic "Oliivi"
E53 3.0d Sapphire Black Metallic "Pappi"
Ex: E38 740i Titan silber "Paavo"
Ex: E39 523 Touring Kalahari Beige "Bruno"
Ex: E93 335iA cabi "Sommer bus"
Ex: E34 520i "winter wagen"
Ex: E46 320Ci cabrio "prinsessa"
Ex: E53 X5 3.0d M-Sport "Karala"
Ex: E21 315, E12 520, E60 BMW 525dA Rip: E21 2.0 Tic
Comment
-
-
Meneekö tämä niin että jos on pre-lci msport ratilla ja ilman läpysköjä, niin siihen ei voi ostaa pelkkiä läpysköjä. (vai voiko siellä olla paikat läpysköille, mutta peitettynä)
Eli pitää ostaa msport ratti läpysköillä käytettynä ja burgerilta tuo retrofit johtosarja? Jos haluaa rattivalitsimet retrofitata.
Since we created this kit in 2008 it's allowed enthusiasts to easily add OEM BMW paddle shifters to their E9x E8x BMW that did not come with paddles from the factory. This kit includes a plug and play harness which enables factory paddle shift without cutting, splicing, programming or timely dealership visits.
Edit: Tässä onkin TommiX:n topicci aiheesta
Last edited by puerco; 18-05-2017, 21:38.
Comment
-
-
Ei tarvii msport rattia läpysköillä ,sport ratti läpysköillä käy myös.
Ja läpyskättömään rattiin ei helpolla läpysköjä laiteta.
Ja läpysköjen johdotuksen voi vaihtaa miten haluaa ratin sisältä. Mulla oli tossa sport ratissa jo valmiina + oikeella ja - vasemmalla. Noin se on loogisempi.
Mun käteen sport ratti parempi kuin msport. msport on liian paksu normaalissa ajossa. ratahommat ehkä erikseen.Last edited by KtKtuned; 24-05-2017, 17:35.BMW 335i E90 -07
Comment
-
Comment