Moi,
Ihan aluksi sellainen pointti, tuo aikaisempi ketju on kymmenisen vuotta vanha, ja käsittelee oikeastaan vain vanhempia E90-sarjalaisia:
"E90 kokemuksia & vinkkejä sellaista harkitsevalle..."
Jotta LCI malleista (vm. 2008-2011) kiinnostuneiden mietteet eivät huku 850 viestin joukkoon, niin ehkäpä uusi lanka uudemmille malleille?
Mikäli olen väärässä ja menee spämmin puolelle, niin modet poistanee.
.................................................. .............................
Anyway,mielessä kummittelee 2011 vuosimallin 320i osto, jolla on ajettu 100tkm. Jokaisessa autossahan on tyyppivikoja, mutta mitä tuohon jakopäähän tulee niin kiinnostaisi tietää kuinka isosta riskistä siinä loppupelissä on LCI-mallissa kyse.
Jos nyt käsitin oikein, niin
- BMW uudisti konetta 2008, mutta uudemmissakin malleissa on jakopäät porsinu
- riskiä voinee pienentää jos vaihtaa öljyjä useammin & eikä käytä mitään euroshopper litkuja
- jos huono onni osuu kohdalle, remppa voi kustantaa 2-6k
- muita isompia tyyppivikoja ei E90-mallissa pitäis olla, puolien vaihdolle oli oma kampanja ja NOX-anturin kiukuttelu ei haittaa menoa
Kysymykset:
- onko jakopää-ongelmat tyyliin 1/100 tai 1/10 auton ongelma?
- miten sen leviämistä voisi ennakoida, kuuleeko sen esim. koneen "nakuttamisesta". Kävin juuri koeajamassa kahta E90-mallia (kummatkin 2.0 bensakoneella), ja kyllähän se kone tyhjäkäynnillä nakuttaa jonkin verran normaalistikin. Ei siitä tällainen perus tallaaja osaa tulkita mikä on huolestuttavaa nakutusta ja mikä ei..
Olis kiva kuulla LCI neloskoneiden autojen omistajilta kokemuksia ja kommentteja.
Ihan aluksi sellainen pointti, tuo aikaisempi ketju on kymmenisen vuotta vanha, ja käsittelee oikeastaan vain vanhempia E90-sarjalaisia:
"E90 kokemuksia & vinkkejä sellaista harkitsevalle..."
Jotta LCI malleista (vm. 2008-2011) kiinnostuneiden mietteet eivät huku 850 viestin joukkoon, niin ehkäpä uusi lanka uudemmille malleille?
Mikäli olen väärässä ja menee spämmin puolelle, niin modet poistanee.
.................................................. .............................
Anyway,mielessä kummittelee 2011 vuosimallin 320i osto, jolla on ajettu 100tkm. Jokaisessa autossahan on tyyppivikoja, mutta mitä tuohon jakopäähän tulee niin kiinnostaisi tietää kuinka isosta riskistä siinä loppupelissä on LCI-mallissa kyse.
Jos nyt käsitin oikein, niin
- BMW uudisti konetta 2008, mutta uudemmissakin malleissa on jakopäät porsinu
- riskiä voinee pienentää jos vaihtaa öljyjä useammin & eikä käytä mitään euroshopper litkuja
- jos huono onni osuu kohdalle, remppa voi kustantaa 2-6k
- muita isompia tyyppivikoja ei E90-mallissa pitäis olla, puolien vaihdolle oli oma kampanja ja NOX-anturin kiukuttelu ei haittaa menoa
Kysymykset:
- onko jakopää-ongelmat tyyliin 1/100 tai 1/10 auton ongelma?
- miten sen leviämistä voisi ennakoida, kuuleeko sen esim. koneen "nakuttamisesta". Kävin juuri koeajamassa kahta E90-mallia (kummatkin 2.0 bensakoneella), ja kyllähän se kone tyhjäkäynnillä nakuttaa jonkin verran normaalistikin. Ei siitä tällainen perus tallaaja osaa tulkita mikä on huolestuttavaa nakutusta ja mikä ei..
Olis kiva kuulla LCI neloskoneiden autojen omistajilta kokemuksia ja kommentteja.
Comment