memebuy23buy

xHP Flashtool - ZF automaattien fläsäytystä

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Tommix
    replied
    Originally posted by aku1979 View Post
    335i -> End of July
    Uuuh, loppukesän varttimaileihin voisi siis apuja saada...

    Leave a comment:


  • aku1979
    replied


    Quote:
    Originally Posted by dariox View Post
    How is it going for pre 03/2007 ? Any news?

    Going steady.

    335i -> End of July
    335d/330d etc. -> End of August

    Leave a comment:


  • Tommix
    replied
    Ei ole tukea vielä, vasta testivaiheessa. Alustava aikataulu on että heinäkuun lopulla tulee jakoon näihin ennen 2007 tehtyihin laatikoihin. Ja ihan ekaa versiota tuskin kannattaa laittaa, vaan odottaa ensimmäiset päivitykset ensin.
    Mutta innolla odotan tätä. Tosin mun laatikko on saanut selkäsaunaa jo, eikä tämä softa ainakaan lisää kestävyyttä, no elämä on .
    Ja miten mahtaa ekat versiot toimia custom flässien kanssa?

    Leave a comment:


  • works
    replied
    Supporttia tarjolla 2006/07 malleille myös tätänykyä, käykääs kurkkaamassa jos on tarvis.

    Huom ihmiset jotka pyytävät muita fläshaamaan näitä: tarvitsette oman Google Accountin johon ostatte softan (ja kartat jos ette omianne tee/osta muualta/saa foorumilta) ja joudutte tälle accountille loggaamaan toisen omistamasta puhelimesta/tabletista. Ottakaa mahdolliset tietoturvariskit huomioon tai ostakaa halpa Android puhelin mielummin. Jos joku oman luurinsa/tablettinsa jatkeeksi tarvitsee testattua kaapelia lainaan niin siinä tapauksessa voinen auttaa

    Ja tietääkseni tämä on ainoa softa mitä näille on missään saatavilla, tätä ongelmaa on jenkkifoorumilla ratkottu parisen vuotta. Karttoja, joita tällä voi fläshäillä, pitäisi alkaa olla jo muillakin myynnissä tahi foorumeilta saatavilla, mutta tosiaan tietääkseni kukaan muu ei ole näitä bimmerin ZF:n softia puhkonut. Fordilla käytössä olevan saman vaihteiston kylläkin, mutta näiden ohauselektroniikka on täysin erilainen ja Fordin kanssa käytetyt softat eivät tällä toimineet.
    Last edited by works; 09-06-2017, 21:37.

    Leave a comment:


  • Boiga
    replied
    Onko kukaan löytänyt netistä mitään muita softia laatikkoon kuin tuo mitä ohjelma itsessään tarjoaa? Kun tuo 125 euroa voisi vielä maksaa mutta se 95 euroa päälle kyllä jätti laittamatta kun mullakin alpina softa laatikossa jo on...

    Leave a comment:


  • naikou
    replied
    aapuuva

    Oliskohan jollain foorumilaisella kiinnostusta flashata toi käyttöauto 2008 E92 330dA?

    Itsellä alla eka automaattivaihteinen bemari ja tuo laatikon toiminta kasvattaa kyllä tattia otsassa varsinkin taajama-ajossa.

    Itsellä ei ole ainuttakaan andoid laitetta eikä viitsis juuri tätä varten hommata, vaivanpalkkaa toki saa jos tarvii. Juttujen perusteella toi stage3 muuttaa autoa tuntuvasti positiiviseen suuntaan eikä vakio DME:n ohjelmalla saa rikottua autoa? Jossain vaiheessa ehkä on tulossa joku max.25% tehoja ja vääntöjä nostattava ns."economy" softa moottorinohjaukseen, kulutus monesta suunnasta kuultujen juttujen perusteella laskisi, tällähetkellä vie sitä n.7litraa/100km

    Leave a comment:


  • brainsurgery
    replied
    Uusin JB4 beta firmis loggaa calculated torqueta mutta en tiedä yhtään mikä on yksikkö.

    JB4 backend flashit taas ilmoittavat isompaa vääntöarvoa kuin vakioflashi juuri sen takia, että laatikon linjapaineet maksimoidaan.

    Tästä sitten seuraakin kysymys, että miksi laatikon vakiosoftalla ei tule vääntörajoja vastaan mutta xHP:lla on tullut? Ja jos asentaa vaikka Stage 1 xHP softan ja sen vääntöraja ylitetään, mitä tapahtuu?

    Leave a comment:


  • hardyy
    replied
    Onko tampereella ketään joka voisi laittaa kyseisen softan 335iA? :think

    Leave a comment:


  • Displaced
    replied
    Puhelimissa tuki ja virrat päällä.

    INPA/ISTA/EDIABAS en saa toimimaan, mutta toi ihme bcables softakin on niin perseestä että oksat pois.

    Sen verta saanut testattua että KCAN asennossa valittaa echosta jota ei valita DCAN asennossa, mutta sisään moduuleihin en pääse.

    Katsotaan jos Komu saa tuohon yhteyttä, niin lienee selvö että piuhat on kaikkia romuja...

    Leave a comment:


  • Komu
    replied
    Displaced

    Oma auto alla taas, ja piuhat messissä. Softannutkin olen. Eli laitan sulle privaan puhelin numeron niin voidaan treffata.

    Leave a comment:


  • Supra^
    replied
    Tai sitten se K+DCAN-piuha on susi eikä DCAN-puoli toimi.
    Oletko kokeillut toimiiko se piuha INPAn/ISTAn kanssa normaalisti autossasi, eli pääsetkö moduuleihin kiinni?

    Leave a comment:


  • aku1979
    replied
    Originally posted by Displaced View Post
    Oiskohan PK seudulla ketään jolla xhp softa toimii joka haluasi kokeilla saako juteltua mun auton kanssa?

    kokeiltu kolmella eri puhelimella, kahdella eri OTG adapterilla ja kourallisella D+KCAN piuhoja, aina vaan valittaa että cannot connect to TCU.

    2009 E91 335d siis kyseessä.
    Puhelimessa otg-tuki ja ominaisuus päällä? Autossa virrat kytkettynä?

    Leave a comment:


  • Displaced
    replied
    Ei kellään kiinnostusta?

    Ilmatteeksikaan ei tarvitse vaivautua, pientä korvausta vastaan tottakai.

    Leave a comment:


  • Displaced
    replied
    Oiskohan PK seudulla ketään jolla xhp softa toimii joka haluasi kokeilla saako juteltua mun auton kanssa?

    kokeiltu kolmella eri puhelimella, kahdella eri OTG adapterilla ja kourallisella D+KCAN piuhoja, aina vaan valittaa että cannot connect to TCU.

    2009 E91 335d siis kyseessä.
    Last edited by Displaced; 30-04-2017, 13:01.

    Leave a comment:


  • P33P33
    replied
    Originally posted by pheno View Post
    Niin millaisella liitännällä tämä JB4 on kiinni? Meneekö suoraan CAN väylään kiinni ?

    TestOlla voi loggailla niin monta purkkia yhtäaikaa, kun haluaa.
    Näin oon ymmärtäny, että menee suoraan CAN-väylään, mutta voin olla täysin väärässäkin, kun en itse laitetta käytä, mutta parhaiten tää tietysti menis perille, jos ois suoraan siihen Terryyn yhteydessä, joka ton purkin on tehny. ei varmaan hänelle mikään ongelma jos vaan haluaa sen tehdä, mutta omasta mielestä ois hiton tärkee saada noi kaikki bensa autot loggaamaan laatikolle menevää vääntötietoa, koska ei oo mun mielestä mitään hyötyä jos tuo kuvassa oleva punainen vääntöarvo on muutettu stage3 ohjelmassa 1000nm ja sitä vastaa nuo soluissa olevat linjapainearvot, koska silloin 420 ja 498 väliset arvot extrapoloidaan, jolloin linjapaine tuolle max 536nm on jotain tuon 4,35 ja 5,15 välillä. ja jokainen ymmärtää, että se on paljon lähempänä tuota 4,35Baria. Jossei tuota 536nm rajottajaa löydy, niin silloin nuo stage 3 kartat pitäs muokata erilailla, jotta bensoissa voidaan hyödyntää mekatroniikan tuottama max linjapaine ja saadaan parempi väännönkesto tehokkaammille autoille.

    Tämä siis oma näkemys ja esimerkki asiasta. Mullahan ei tietenkään ole tietoa miten XHP:lla ovat nuo kartat muokanneet, mutta tuo nyt voisi olla yksi tapa.

    Click image for larger version

Name:	tcu xdf.jpg
Views:	1
Size:	53.1 KB
ID:	4835117

    Leave a comment:

Working...
X